اخبار روزفناوری

نسل فریم مقیاس‌پذیر بدون ضرر به زودی قادر به چهار برابر کردن فریم در تمام بازی‌های رایانه شخصی خواهد بود.

نسل فریم مقیاس‌پذیر بدون ضرر به زودی قادر به چهار برابر کردن فریم در تمام بازی‌های رایانه شخصی خواهد بود.

بر اساس برخی ویدیوهای جدید که در چند روز گذشته به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده‌اند، تولید فریم‌های مقیاس‌پذیر بدون تلفات در شرف رسیدن به ارتفاعات جدید است.

کاربر YouTube Vyathaen ویدیوی جدیدی را به اشتراک گذاشت که حالت 4x FPS را نشان می‌دهد که در گزینه تولید فریم ارتقاء دهنده پیاده‌سازی می‌شود. در هفته های آینده از آنجایی که ویدیوی YouTube بهترین راه برای نمایش پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در گزینه تولید فریم ارتقاءدهنده نیست، کسانی که حساب Discord دارند نیز می‌توانند به سرور رسمی Discord Lossless Scaling تا یک ویدیو Cyberpunk 2077 را پیدا کنید که حالت 4x FPS را بهتر به نمایش بگذارد. طبق گزارش‌های آزمایش‌کنندگان بتا، تأخیر مانند گزینه 2x FPS است، بنابراین اکثر بازی‌ها باید کاملاً با نرخ فریم پایه به اندازه کافی بالا قابل پخش باشند.

Scaling بدون ضرر از زمان انتشار پیشرفت چشمگیری داشته است. نسخه 2.1 که در ژوئن منتشر شد، یک حالت 3x FPS را معرفی کرد که نرخ فریم را سه برابر می‌کند، بهینه‌سازی‌های عملکردی که حالت 2x FPS را سریع‌تر از نسخه قبلی می‌کند، و برخی تغییرات برای زمانی که نرخ فریم نهایی از نرخ تازه‌سازی مانیتور بیشتر شود. .

d986d8b3d984 d981d8b1db8cd985 d985d982db8cd8a7d8b3d9bed8b0db8cd8b1 d8a8d8afd988d986 d8b6d8b1d8b1 d8a8d987 d8b2d988d8afdb8c d982 66b15328deafb

میزان مقیاس بدون اتلاف اکنون برای خرید در Steam. با هر پردازنده گرافیکی و هر بازی رایانه شخصی، از جمله بازی های شبیه سازی شده، کار می کند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا