اخبار روزاقتصاد

در حالی که بیت کوین 55 هزار دلار را دوباره آزمایش می کند، سلستیا، هلیوم را به دست آورد

در حالی که بیت کوین 55 هزار دلار را دوباره آزمایش می کند، سلستیا، هلیوم را به دست آورد

سلستیا و هلیوم در میان 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، با افزایش قیمت بیت کوین برای آزمایش 55 هزار دلار، آلتکوین های برتر را به دست آوردند.

بعد از اینکه قیمت کریپتو در طول جلسه معاملاتی آسیا در 5 اوت به شدت کاهش یافت، بازار در طول جلسه ایالات متحده کاهش یافت.

بیت‌کوین (BTC) پس از بازگشت از پایین‌ترین سطح روزانه خود به زیر 50 هزار دلار، با کمک به بازیابی، ضررهای 24 ساعته خود را کاهش داده است. برخی آلتکوین ها از میان برندگان قابل توجه Celestia (TIA) و Helium (HNT)، که هر دوی آنها قبل از کاهش اندکی در میان سود احتمالی، سودهای دو رقمی را ثبت کردند.

پلتفرم اطلاعاتی بازار رمزنگاری Santiment می‌گوید که این دستاوردها باعث می‌شود که احساسات جمعیت به جای بیت‌کوین و اتریوم که در بحبوحه فروش شدید، کانون توجه بازار بودند، به سمت سایر سکه‌ها تغییر کند.

در سرتاسر بازار، نقدینگی‌ها پس از یک دوره حیرت‌انگیز بیش از 1 میلیارد دلار باقی ماندند. در بحبوحه سقوط کریپتو و سهام، مقدار شرط‌های صعودی از بین رفت. Coinglass نشان می‌دهد نحله‌های رمزنگاری هنوز بیش از 199 درصد در 24 ساعت افزایش یافته است.

اوت 5 همچنین بیشترین حجم معاملات را از ماه مارس به بعد داشته است، زمانی که BTC کریپتو را بالاتر برد و به بالاترین حد خود رسید.

با معامله بیش از 244 میلیارد دلاری در 24 ساعت گذشته که نشان دهنده افزایش 230 درصدی است، افزایش حجم روزانه ارزهای دیجیتال نشان دهنده چنین افزایشی در سهام است. بلومبرگ تصویر اولیه ای از چگونگی شکل گیری سهام ایالات متحده از نظر حجم به اشتراک گذاشت.

سلستیا، هلیوم برترین گینرها در 100 سکه برتر

TIA که در اوایل روز به 4.04 دلار معامله شد، در زمان نگارش مقاله با 11.9 درصد افزایش به بالای 5.16 دلار رسید. در همین حال، هلیوم قبل از عقب نشینی به بالای 4.7 دلار با افزایش 10 درصدی معامله شد. هر دو توکن شاهد حجم 24 ساعته بیش از 120 درصد بودند، زیرا ضعف بازار نشان می‌دهد که در ساعات آینده فرصت‌های بیشتری برای «خرید افت» وجود دارد.

Ondo Finance و Mantra نیز فشارهای صعودی را تجربه کردند. در همین حال، Lido DAO، Arbitrum و Near Protocol به ترتیب با بیش از 12٪ در کاهش 24 ساعته، جزو بازنده‌های اصلی روز بودند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا