اخبار روزاقتصاد

بیت فینکس: بیت کوین ممکن است به پشتیبانی 48.9 هزار دلاری ادامه دهد

بیت فینکس: بیت کوین ممکن است به پشتیبانی 48.9 هزار دلاری ادامه دهد

تحلیلگران Bitfinex معتقد بودند که بیت کوین ممکن است پس از افت بازارهای کریپتو به کمتر از 2 تریلیون دلار، پشتیبانی از حدود 48900 دلار را به عنوان پایین ترین سطح محلی بالقوه دوباره آزمایش کند.

بیت کوین (BTC)، دارایی bellwether کریپتو، ممکن است به سطوح پایین تری برسد از آنجایی که عدم اطمینان اقتصادی در سراسر جهان از آغاز ماه اوت بیش از 570 میلیارد دلار ارزش دارایی دیجیتال را از بین برده است. تحلیلگران Bitfinex به اشتراک گذاشتند که اگر حرکت صعودی در دسترس باقی بماند، بیت کوین می تواند پس از سقوط به زیر 50000 دلار، مجدداً از پشتیبانی بازدید کند. 

به دنبال آخرین نزول، تسلط BTC تا 60 درصد افزایش یافت، به این معنی که بیت کوین بیشتر بازار را تشکیل می داد و دارایی پیشرو برای ارزهای مجازی بود. به این ترتیب، کاهش بیشتر قیمت BTC ممکن است منجر به افت در اکوسیستم گسترده تر ارزهای دیجیتال شود.

کاهش 24 ساعته بیت کوین در حال حاضر بیش از 1.2 میلیارد دلار انحلال ارزهای رمزنگاری شده را به ازای هر CoinGlass آغاز کرده است.


Bitcoin daily chart
قیمت 24 ساعته BTC در 5 آگوست | منبع: crypto.news

چه چیزی باعث رکود می شود؟

نگرانی‌های رکود جهانی در طول یک ماه چالش برانگیز تاریخی برای ارزهای دیجیتال، بیت کوین را به 49000 دلار کاهش داد. به طور متوسط، BTC در سال های گذشته به ترتیب در ماه های آگوست و سپتامبر 7.8٪ و 5.5٪ کاهش یافته است.

با این حال، تحلیلگران Bitfinex گفتند که افت ضربه‌ای ناشی از کلان است، نه به دلیل عوامل زنجیره‌ای یا دلایل فنی. 

«این سقوط در درجه اول، اگر نه به طور کامل، ناشی از عوامل کلان اقتصادی بود. تحلیلگران Bitfinex خاطرنشان کردند که این بحران ناشی از بحران تجارت حمل و نقل بانک مرکزی ژاپن، گزارش ناامیدکننده اشتغال ایالات متحده و افزایش بیکاری بود.


Bitfinex: Bitcoin may restest .9k support - 1
جهش بیت کوین و حرکت بعدی احتمالی

در حالی که BTC 5 آگوست را با زیان دو رقمی آغاز کرد، دارایی تقریباً 50 درصد به سمت بالا حرکت کرد و در زمان انتشار بیش از 54500 دلار معامله شد. بسته به تحولات کلان اقتصادی، داده های IntoTheBlock نشان می دهد که جمع آوری قدرت بین 47800 تا 57800 دلار برای بیت کوین بسیار مهم است. 

سیاست‌های پولی ضعیف‌تر نیز ممکن است به نفع بیت کوین و ارزهای دیجیتال باشد. کارشناسان و مفسران، مانند پروفسور وارتون، جرمی سیگل، خواست کاهش اضطراری نرخ از سوی فدرال رزرو ایالات متحده در پاسخ به بحران جاری نقدینگی جهانی.


Bitfinex: Bitcoin may restest .9k support - 2
شاخص های مالی BTC | منبع: IntoTheBlock

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا