اخبار روزفناوری

اینتل 2 سال گارانتی تمدید شده را برای پردازنده‌های OEM و سینی نسل 14/13 نیز ارائه خواهد کرد.

اینتل 2 سال گارانتی تمدید شده را برای پردازنده‌های OEM و سینی نسل 14/13 نیز ارائه خواهد کرد.

اینتل اخیراً ضمانت پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم جعبه‌ای خود را به مدت ۲ سال تمدید کرده است، اما به تازگی متوجه شده‌ایم که آنها همچنین پردازنده‌های OEM و سینی را نیز در فهرست قرار خواهند داد.

اینتل تمدید گارانتی 2 ساله را به پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم جعبه‌دار محدود نمی‌کند، همچنین به تراشه‌های OEM و سینی می‌رسد

هفته گذشته، Intel اعلام کرد که ضمانت‌های پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم خود را به مدت دو سال تمدید می‌کند. این گارانتی تمدید شده برای همه مدل‌های خانواده دسک‌تاپ مربوطه اعمال می‌شود و در ابتدا، این بیانیه به پردازنده‌های سینی نیز اشاره می‌کرد، با این حال، این ضمانت‌نامه حذف شد و آخرین بیانیه اینتل فقط به تمدیدهای ضمانت برای تراشه‌های جعبه‌دار اشاره می‌کند.

به نظر می‌رسد اینتل اکنون تصمیم گرفته است که این را تغییر دهد. ما از منابع خود دریافتیم که اینتل قصد دارد اعلام کند که همان ضمانت‌های 2 ساله تمدید شده را برای CPUهای سینی به همراه پشتیبانی گارانتی مشابه برای شرکای OEM خود مانند یکپارچه‌سازهای سیستم، سازندگان رایانه‌های شخصی از پیش ساخته و سایرین ارائه می‌کند. این امر بسیار مهم است زیرا OEM ها و سی پی یوهای سینی بخش بزرگی از تراشه های دسکتاپ را تشکیل می دهند.

در حالی که تمدید گارانتی چیز خوبی برای مشتریان است، استفاده از یک سیستم RMA مناسب نیز یک ضرورت است، زیرا گزارش‌های متعددی مبنی بر اینکه کاربران در حین استفاده از پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم خود از طریق اینتل با مشکلات زیادی مواجه هستند، وجود دارد. یکپارچه‌سازهای سیستم نیز آمده‌اند و آمارهای خود را در این مورد به اشتراک گذاشته‌اند، مانند یافته‌های اخیر Puget Systems یا چندین گزارش خرابی ذکر شده توسط ناشران و توسعه‌دهندگان بازی که سرورهای بزرگی را اجرا می‌کنند در اطراف این CPU ها.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا