پیامک

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

بازیکنان فوتبال به دلیل سبک زندگی بسیار متفاوت و لاکچری که دارند؛ همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از بازیکنان فوتبالی موفق آقایان شایان مصلح می باشد. وی در سال های گذشته با فعالیت حرفه ای در زمینه فوتبال توانسته به موفقیت های کم نظیری دست پیدا کند.

بیوگرافی شایان مصلح

مجله تالاب : همچنین ایشان جزء فوتبالیست های حرفه ای ایرانی هستند. به صراحت می توان ادعا کرد، که بیش از صدها هزار نفر طرفدار واقعی ایشان هستند. همچنین آقای شایان مصلح ارتباط بسیار قوی و صمیمانه ای با هواداران خود دارند.

بیوگرافی شایان مصلح بازیکن و همسرش با ناگفته ها به صورت دقیق در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است. افرادی که جزء طرفداران اصلی این بازیکن هستند، با مطالعه بیوگرافی از هر نکته ریز و درشتی در خصوص زندگی شخصی آقای مصلح مطلع خواهند شد.

همچنین ایشان بارها در مسابقات و بازی های بین المللی به بهترین شکل ممکن نقش آفرینی کرده اند.

آقای مصلح یکی از ستارگان درخشان فوتبال ایران هستند. همچنین ایشان از سنین کودکی به صورت حرفه ای فعالیت فوتبالی خود را آغاز کردند.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

شایان مصلح بازیکن فوتبال

یکی از دغدغه های اصلی طرفداران آقای مصلح کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی شخصی ایشان می باشد.

وی در مصاحبه های مختلف بارها در مورد زندگی شخصی اش صحبت کرده است‌. ایشان متولد ۴ تیر سال ۱۳۷۲ هستند و همچنین در شهر رودبار استان گیلان چشم به جهان گشوده اند. وی دوران کودکی بسیار آرام و به دور از حاشیه ای داشته است. ایشان در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمده اند. همچنین آقای مصلح پدر خود را در سن ۳ سالگی از دست داده است.

برخی از افراد پدر ایشان را شهید در راه خدمت معرفی کرده اند. آقای مصلح در سن ۳ سالگی بر اثر یک سانحه رانندگی پدر خود را از دست داد.

همچنین مادر ایشان یکی از مترجمان حرفه ای زبان انگلیسی در شهر رودبار می باشد. مادر آقای مصلح یک دوره به عنوان شورای شهر رودبار نیز انتخاب شده اند. مادر ایشان از سنین کودکی استعداد فرزند خود در زمینه فوتبال را کشف کرد.

با طوری که برای اولین بار در سن ۸ سالگی آقای مصلح وارد دنیای فوتبال شد. قبل از این دوران نیز به دلیل علاقه شدید با فوتبال بارها در دوره های آموزشی مختلف شرکت کرده بود. ایشان در یکی از مصاحبه های اصلی خود اشاره کردند، که در صورت نبود توپ حتی با پرتغال تیز فوتبال بازی می کردند.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

خانواده و اصالت آقای شایان مصلح

برخلاف تمامی بازیکنان در خصوص خانواده و اصالت آقای شایان مصلح اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقه مندان می باشد. مادر وی در یکی از مصاحبه ها اشاره کرد، که نام پسرش را علی انتخاب کرده بود‌‌.

به دلیل مخالفت های خانواده نام آقای مصلح از علی به شایان تغییر پیدا می کند. پدر ایشان دبیر ریاضی بوده است. همچنین مادر وی بزرگ ترین دفتر رسمی ترجمه را در شهر رودبار تاسیس کرده است.

آقای مصلح از رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شده اند. همچنین ایشان لقب سرخپوست را برای خود انتخاب کرده اند. وی در موقعیت دفاع چپ بازی می کند.

آقای مصلح به عنوان یک بازیکن حرفه ای سابقه ای مملوء از موفقیت های بزرگ و کوچک دارد. ایشان با ۱۹۰ سانتی متر قد در بهترین موقعیت فعالیت فوتبالی خود را ادامه می دهند‌.

مادر شایان مصلح در یکی از مصاحبه های جدید عنوان کرد، که در صورت نبود توپ شایان حتی با جوراب فوتبال بازی می کرد. استعداد و نبوغ ایشان در فوتبال کاملا ثابت شده می باشد. همچنین وی اولین فعالیت فوتبالی خود را با فوتسال آغاز کرد. متاسفانه در شهر رودبار زمین چمن مناسبی برای بازی های فوتبالی وجود ندارد. در همین راستا آقای مصلح فعالیت خود را در زمینه فوتسال آغاز کرد. پس از مدت زمان کوتاهی مرتبی استعداد ویژه و درخشان ایشان را کشف نمود.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

شروع فعالیت فوتبالی آقای شایان مصلح

آقای شایان مصلح در سن ۹ سالگی به دلیل استعداد ویژه ای که داشتند؛ وارد تیم شهدای رودبار شدند. در این تیم در سایه فعالیت های حرفه ای و تخصصی توانسته اند؛ بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهند. همچنین ایشان فعالین ورزشی خود را به همین منوال ادامه دادند.

در سنین نوجوانی نیز توانستند؛ فعالیت تخصصی خود در زمینه فوتبال را به شکلی متفاوت آغاز کنند. وی علاقه بدون حد و مرزی به فوتبال داشت. به طوری که به گفته مادرش در سنین راهنمایی روزنامه های ورزشی را خریداری می کرد.

از طریق این روزنامه ها دانش ورزشی خود را افزایش می داد. همچنین وی در سن ۱۳ سالگی به طور رسمی وارد عرصه فوتبال شد. برای اولین بار آقای مصلح در یکی از مدارس فوتبال پایتخت ثبت نام کرد. به صراحت می توان عنوان کرد، که نقطه طلایی موفقیت ایشان ثبت نام در این مدرسه بود‌.

همچنین ایشان بعد از اتمام دوره آموزشی سه ماهه دوباره به رودبار برگشتند. وی چهار دوره به عنوان قهرمان مسابقات استانی انتخاب شدند. همچنین در تمامی مسابقات جز ترکیب اصلی تیم بودند. در سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ به صورت جدی آقای مصلح وارد عرصه فوتبال شد.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

فعالیت فوتبالی شایان مصلح

شایان مصلح در تیم های فوتبال راه آهن، استقلال و نفت در سن ۱۷ سالگی تست داد‌. همچنین ایشان در نهایت توانستند، با تیم جوانان استقلال قرارداد ببندد.

قرارداد ایشان سه ساله بود و در این بازه زمانی سه ساله توانستند؛ استعدادهای خود را به بهترین شکل ممکن پرورش دهند‌. آقای مصلح بعد از اتمام این دوره سه ساله، برای یک دوره دو ساله نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

همچنین ایشان در سال ۱۳۹۱ وارد تیم دامادش شدند، که در این تیم نیز به بهترین شکل ممکن استعداد خود را پرورش دادند.

بعد از فعالیت حرفه ای در این تیم ایشان با تیم دسته اول رشت یعنی سپیدرود قرارداد بستند. این قرارداد باعث ایجاد تحولی عظیم در زندگی آقای مصلح شد. در نهایت پس از فعالیت حرفه ای در تیم سپیدرود با تیم پرسپولیس قرارداد دو ساله خود را آغاز کردند.

این قرارداد در ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۶ منعقد شد و همچنین در این تیم توانست در بیش از ۲۰ بازی حضور پیدا کند. وی در طول مدت زمان فعالیت خود در این تیم توانست؛ بیش از ۳ گل را ثبت کند.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

آغاز فعالیت شایان مصلح در سپاهان

آقای شایان مصلح پس از اتمام قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس با تیم سپاهان همکاری کرد.

مجله تالاب : وی جزء بازیکنان طلایی پوش سپاهان بود و در نهایت ایشان در سال ۱۴۰۰ وارد تیم گل گهر کرمان شدند. مربی این تیم آقای امیر قلعه نویی بودند و ایشان را به عنوان یک بازیکن حرفه ای برای تیم خود انتخاب کردند. ایشان در تیم سپاهان در بیش از ۵۰ بازی شرکت کرد و حدود ۵ گل را در کارنامه درخشان خود ثبت کرد.

ایشان در سال ۱۴۰۲ با یک قرارداد یک ساله وارد تیم ذوب آهن شدند. ایشان در تیم حضور درخشانی داشتند و در بیش از ۲۹ بازی شرکت کردند. همچنین ایشان طبع شعر و شاعری دارند. وی یک دفتر مخصوص شعر دارند، که اشعار خود را در آن یادداشت کرده اند.

ایشان قلم بسیار خوبی برای شاعری دارند و همچنین فعالیت خود در زمینه شاعری به صورت حرفه ای انجام می دادند. آقای شایان مصلح در کنار ورزش سرگرمی های مختلفی دیگری را نیز انجام می دهند. همچنین ایشان علاقه بسیار زیادی به مادرشان دارند و حتی علت اصلی موفقیت خود را مادرشان می دانند.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

ازدواج آقای شایان مصلح

شایان مصلح در سن ۳۰ سالگی و در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرد‌. همچنین ایشان جزء بازیکنان فوتبالی مذهبی می باشند. وی علاقه بسیار زیادی به سوگواری های مذهبی دارند و در تمامی مراسمات مذهبی شرکت می کنند. آقای مصلح استعداد بدون حد و مرزی در شعر و شاعری دارند. همچنین بعد از ازدواج نیز عکس های بسیار زیادی با همسر خود در فضای مجازی منتشر کرد.

وی در تمامی تیم های فوتبالی افتخارات بسیار بزرگ و کوچکی کسب کرده اند. همچنین ایشان بیشتر وقت خود را بعد از متاهلی به زندگی شخصی خود اختصاص داده است. همچنین تصاویری از آقای مصلح و همسرش در پیاده روی اربعین منتشر شده است. این تصویر توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. ایشان علاقه بسیار زیادی به همسرشان دارند.

بارها اشعار مختلفی را در وصف همسرشان در فضای مجازی منتشر کرده اند. وی بعد از ازدواج چارچوب جدیدی را برای زندگی شخصی خود در نظر گرفت. وی هنوز صاحب فرزند نشده است و زندگی عاشقانه خود را با همسرش بسیار دوست دارد. آقای شایان مصلح الگوی خود را در زندگی مشترک حضرت علی و بانوی بزرگوار حضرت رقیه انتخاب کرده اند. همچنین وی به آموزه های دینی علاقه بسیار زیادی دارند. بارها علاقه خود در این زمینه را ثابت کرده اند.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

شایان مصلح سرخ پوست

شایان مصلح با لقب سرخ پوست در بین هواداران شناخته می شود.

همچنین ایشان در تیم های مختلف فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه دادند. آقای مصلح در هر تیم فوتبالی جایگاه متفاوتی داشته اند. وی بارها موفق به ثبت گل در تیم های مختلف شده است.

آقای مصلح در اغلب تیم های فوتبالی به عنوان بازیکن اصلی حضور داشته اند. شایان مصلح بارها در سنین کودکی شیشه پنجره ها را شکسته بود و حتی در این دوران استعداد ایشان کشف شود. آقای شایان مصلح در مسابقات کشوری نیز موفق به کسب مقام های برتر شده اند. وی علاقه بسیار زیادی به حضرت رقیه دارند. به نوعی در مسیر عشق و علاقه ایشان را به عنوان الگو انتخاب کرده اند.

بیوگرافی شایان مصلح؛ بازیکن و همسرش با ناگفته ها

کلام آخر

آقای شایان مصلح یکی از بازیکنان حرفه ای و رسمی فوتبال هستند.

ایشان متولد ۴ تیر سال ۱۳۷۲ هستند و در ۷ سالگی فعالیت حرفه ای خود در این زمینه را آغاز کردند. وی در بسیاری از تیم های محبوب و پرطرفدار ایرانی  حضور داشته اند. همچنین آقای مصلح در مسابقات استانی و کشوری جوایز مختلفی را کسب کرده اند. وی جزء افتخارات فوتبال ایران هستند و در سن ۳۰ سالگی و در سال ۱۴۰۲ ازدواج کردند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا