سریال و انمیشن

معرفی و بررسی بازی ترسناک Still Wakes the Deep

معرفی و بررسی بازی ترسناک Still Wakes the Deep

علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک در سال ۲۰۲۴ با عناوین بسیار خوبی مواجه بودند که بدنیست بدانید بازی Still Wakes the Deep در این زمینه توانسته مزیت‌های ارزشمند و سرگرم کننده بسیاری را ارائه دهد و امتیاز خوبی را نیز کسب کند.

سبک و سیاق این عنوان در ژانر ترسناک با ساختار فیزیولوژیک است که می‌تواند شما را با جنبه جدیدی از بازی‌های ترسناک مواجه کند. شرکت سازنده این عنوان با بکارگیری عناصر پویا در ساختار گیم پلی توانسته بخش‌های نوین و نوآورانه‌ای را دراختیار کاربران قرار دهد و همین امر عامل بسیار مهمی بود تا داستان بازی Still Wakes the Deep با ویژگی‌های بیشتر و سرگرم کننده‌تری همراه باشد. در ادامه این نوشته جهت نقد و بررسی بازی با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Still Wakes the Deep

با پایان یافتن توضیحات ابتدایی و معرفی بازی Still Wakes the Deep، بدنیست بدانید که این اثر توسط استودیو The Chinese Room توسعه یافته است و شرکت ناشر آن نیز Secret Mode بوده است. این اثر جذاب برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، GeForce Now، مایکروسافت ویندوز در سال ۲۰۲۴ عرضه شده است که در ادامه به بررسی آن اشاره خواهیم داشت. همچنین پیشنهاد می‌شود برای درک بهتر مزایای این بازی به سراغ تماشای تریلر بازی Still Wakes the Deep بروید.

بررسی بازی Still Wakes the Deep

معرفی و بررسی بازی ترسناک Still Wakes the Deep

Still Wakes The Deep عنوان یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده که در سبک ماجراجویی و بقا بوده و به شما امکان می‌دهد تا با قرارگیری در موقعیت‌های متنوع برای نجات زندگی خود از یک بحران تلاش نمایید.

همچنین بخوانید :

کلیف و تیمش سرگردان مانده‌اند، از سطح جدا می‌شوند و با خطر بزرگی روبرو می‌شوند که ایستگاه در اطراف آنها شروع به از هم پاشیدگی می‌کند. همانطور که آنها سعی می‌کنند راهی برای زنده ماندن و فرار از ایستگاه بیابند، اسرار تاریکی را که در زیر سطح پنهان شده است را کشف می‌کنند. این بازی یک تجربه ترسناک بقا است، جایی که بازیکنان باید در اعماق تاریک اقیانوس حرکت کنند، معماها را حل کرده و از موجودات خطرناک فرار کنند تا حقیقت پشت حادثه در ایستگاه را کشف نمایند. محیط جوی و گیم پلی پرتنش بازی باعث ایجاد حس ترس و ناراحتی می‌شود؛ زیرا بازیکنان عمیق‌تر به راز اطراف ایستگاه می‌پردازند. در حالی که کلیف و تیمش برای زنده ماندن و فرار از ایستگاه مبارزه می‌کنند، باید با ترس‌ها و آسیب‌های گذشته خود نیز روبه رو شوند. Still Wakes the Deep با روایت قانع‌کننده و گیم‌پلی فراگیر خود، تجربه‌ای شدید و جذاب را برای بازیکنان ارائه می‌کند که در اعماق اقیانوس‌ها کاوش می‌کنند و اسرار تاریکی را که در درون آن نهفته است کشف می‌کنند.

همچنین بخوانید :

این تیم باید تصمیمات سختی برای زنده ماندن بگیرند. آنها باید راهی برای بازگرداندن ارتباط با زمین، تعمیر سیستم‌های آسیب دیده و دفع موجوداتی که وجود آنها را تهدید می‌کنند، بیابند. همانطور که آنها ایستگاه را کاوش می‌کنند، متوجه می‌شوند که موجودات فقط هیولاهای بی‌فکر نیستند، بلکه موجودات باهوشی هستند که برنامه خاص خود را دارند. مشخص می‌شود که این انفجار فقط یک تصادف نبوده، بلکه یک اقدام عمدی توسط این موجودات برای به دست گرفتن کنترل ایستگاه بوده است. مارشال و تیمش باید با هم متحد شوند و از تمام مهارت‌ها و منابع خود برای مقابله با این دشمن نامرئی استفاده کنند. آنها باید حقایق پشت اسرار ایستگاه را کشف کنند و قبل از اینکه خیلی دیر شود راهی برای فرار پیدا کنند. با تنش بالا و خطر در هر گوشه‌ای، مارشال و تیمش باید با هم برای زنده ماندن و کشف اسرار ایستگاه نفت قبل از اینکه خیلی دیر شود، همکاری کنند. سرنوشت ایستگاه و احتمالاً کل زمین در دستان آنهاست. وجود تریلر های بازی Still Wakes the Deep نشان میدهد این عنوان یکی از بهترین بازی های ماجراجویی و بقا خواهد بود.

معرفی و بررسی بازی ترسناک Still Wakes the Deep

با پیشروی در بازی، اسرار تاریک جزیره و ساکنان آن و همچنین دلیل تبدیل آنها به موجودات وحشتناک را کشف خواهید کرد. فضا به گونه‌ای طراحی شده است که غوطه‌ور و وهم‌آور باشد، با طراحی صدای ترسناک و موسیقی اتمسفری که شما را روی لبه صندلی‌تان نگه می‌دارد. کاوش در Still Wakes the Deep کلیدی است، زیرا باید در هر گوشه و کنار جزیره جستجو کرده تا سرنخ‌ها و آیتم‌هایی را بیابید که به شما کمک می‌کنند زنده بمانید.

همچنین بخوانید :

این بازی همچنین دارای پازل‌هایی است که در محیط ادغام شده‌اند و بازیکنان را ملزم می‌کند تا محیط اطراف خود را مشاهده کرده و برای حل آنها خلاقانه فکر کنند. مبارزه در Still Wakes the Deep چالش برانگیز است و نیازمند استراتژی و زمان بندی برای شکست دادن موجودات عجیب و غریبی است که در جزیره پرسه می‌زنند. بازیکنان باید از ترکیبی از سلاح‌ها و آیتم‌ها برای غلبه بر دشمنان خود استفاده کنند و هر رویارویی را به تجربه‌ای پرتنش و آدرنالین تبدیل کنند. به طور کلی، داستان بازی Still Wakes the Deep یک تجربه ترسناک هیجان‌انگیز و همه‌جانبه را دارا بوده که بازیکنان را از ابتدا تا انتها سرپا نگه می‌دارد. با محیط منحصربه فرد، فضای عالی و داستان جذاب، مطمئناً این عنوان طرفداران خود را خوشحال می‌کند.

پلتفرم‌های بازی

این بازی ترسناک در سال ۲۰۲۴ برای کنسول و سیستم‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، GeForce Now، مایکروسافت ویندوز عرضه شده است.

سیستم اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

  • OS: Windows 10 (64 bit required) with DirectX 12
  • Processor: Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA RTX 2050 / AMD RX 6000 / Intel® Arc™ A550 Graphics Card
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 9 GB available space
  • Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی

  • OS: Windows 10 (64 bit required) with DirectX 12
  • Processor: Intel Core i5-11600 / Ryzen 5 5600X
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA RTX 2070 / AMD RX 6700 XT / Intel® Arc™ A750 Graphics Card
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 9 GB available space
  • Additional Notes: SSD recommended

همانطور که شاهد بودید برای اجرای این بازی نیازمند یک سیستم نسبتا قوی خواهید بود که اگر از این سیستم برخوردار هستید بازی ترسناکی که معرفی شده است را از دست ندهید.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Still Wakes the Deep به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش‌های مختلف و مهمی از این بازی ترسناک اشاره شد. حال شما عزیزان می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به این بازی جذاب را برایمان ارسال کنید و زاویه جدیدی از نقد و بررسی عناوین این چنینی را به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا