اخبار روزفناوری

بوئینگ لیست طولانی آزمایش‌ها و شبیه‌سازی‌هایی را که برای بازگرداندن خدمه به خانه Starliner انجام داده است به اشتراک می‌گذارد

بوئینگ لیست طولانی آزمایش‌ها و شبیه‌سازی‌هایی را که برای بازگرداندن خدمه به خانه Starliner انجام داده است به اشتراک می‌گذارد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

در یک بیانیه مطبوعاتی اواخر شب، پس از آن که منابع خودی با نشریات متعدد به اشتراک گذاشتند که ناسا درباره استفاده از فضاپیمای استارلاینر خود برای بازگرداندن فضانوردان بوچ ویلمور و سونی ویلیامز به خانه تصمیم نگرفته است، بوئینگ با انتشار علنی فهرست اقدامات اصلی، ریسک را افزایش داده است. لازم است آژانس فضایی را متقاعد کند که کشتی آماده پرواز خدمه به خانه است. استارلاینر که از ژوئن به ایستگاه فضایی بین‌المللی لنگر انداخته است، در حال حاضر پس از انجام آزمایش‌های گسترده ناسا و بوئینگ بر روی کشتی برای اطمینان از عملکرد پیشران‌ها و سیستم‌های هلیوم بدون آسیب رساندن به فضانوردان یا ایستگاه فضایی، در حال حاضر در معرض دید عموم قرار گرفته است. برای سفر برگشت خود را باز می کند.

“اعتماد به نفس بالا” بوئینگ برای خدمه بازگشت به زمین در Starliner

پایان هفته جاری روز جالبی برای جنجال‌های پیرامون بازگشت Starliner بود زیرا پس از یک گزارش از ArsTechnica به نقل از دو منبع نقل شده است که معتقد بودند “بیشتر احتمال دارد” خدمه دراگون اسپیس ایکس این کار را انجام دهد. در نهایت ویلیامز و ویلمور را به خانه می آورد. این گزارش توسط CNBC دنبال شد

ناسا، به نوبه خود، تا ظهر هیچ تصمیمی نگرفته بود. در یک کنفرانس مطبوعاتی برای پرتاب محموله آتی آژانس بر روی فالکون 9 اسپیس ایکس، که در حال حاضر برای فردا برنامه ریزی شده است، مشخص شد که فضاپیمای نورثروپ گرومن، Cygnus، لباس فضایی را برای فضانوردان به فضا نمی برد. خدمه‌ای که در فضاپیمای SpaceX’s Crew Dragon پرواز می‌کنند باید از لباس‌های سفارشی SpaceX استفاده کنند که برای هر فضانورد سفارشی می‌شود.

gmt167_17_03_matthew-dominick_starliner-hotfire-50mm-from-dragon-photos-only
boeing-starliner-test-1

اکنون، اواخر عصر امروز، بوئینگ فهرستی از آزمایش‌هایی را که بر روی Starliner و روی زمین انجام داده است، به‌عنوان بخشی از کار خود برای کمک به ناسا در تصمیم‌گیری درباره سفر بازگشت فضانورد به اشتراک گذاشت. به گفته این شرکت، این آزمایش‌ها شامل آزمایش آتش داغ پیشران‌ها قبل از لنگر انداختن کشتی به ایستگاه فضایی بین‌المللی، دو آزمایش آتش داغ بعدی، از جمله یکی در آخر هفته، شبیه‌سازی مدل کامپیوتری برای ترسیم سناریوهایی است که خدمه می‌توانند در حین بازگشت تجربه کنند، باز کردن اسکله. شبیه‌سازی با خدمه و  تیم‌های زمینی و آزمایش‌های زمینی با استفاده از رانشگر جدید.

با در نظر گرفتن این آزمایش‌ها و شبیه‌سازی‌ها، بوئینگ “به فضاپیمای استارلاینر و توانایی آن برای بازگشت ایمن با خدمه اطمینان دارد” و داده‌ها نیز از “ ارزیابی‌های ریشه‌ای پشتیبانی می‌کنند. طبق گفته شرکت.

چه چیزی باعث انتشار اواخر عصر توسط بوئینگ شد نامشخص است. انتشار دقیق، مانند این، می‌تواند نشان دهد که ناسا برای پیشبرد و بازگرداندن خدمه به خانه Starliner مردد است. همچنین می تواند نشان دهد که بوئینگ مشتاق کنترل روایت سفینه فضایی خود است که قبلاً از تأخیرهای چند ساله رنج می برد و زیان های مالی وارد کرد. ناسا به نوبه خود. امیدوار است اطلاعات بیشتری را برای Starliner در هفته آینده به اشتراک بگذارید، از جمله جزئیات برای بررسی آژانس که در مورد سرنوشت کشتی – و خدمه آن – تصمیم خواهد گرفت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا