اخبار روزفناوری

خط تولید آیفون 17 برای دریافت یکی از بزرگترین ارتقاء دوربین جلو در چند سال اخیر، با 6 عنصر لنز پلاستیکی برای نتایج بهتر

خط تولید آیفون 17 برای دریافت یکی از بزرگترین ارتقاء دوربین جلو در چند سال اخیر، با 6 عنصر لنز پلاستیکی برای نتایج بهتر

اپل در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید آیفون 16 است، اما با توجه به چشم اندازها، از قبل کار روی مدل های آیفون 17 را آغاز کرده است. مدل‌های آیفون 17 و آیفون 17 پرو اکنون با دوربین‌های جلویی بهبود یافته عرضه می‌شوند که تعداد مگاپیکسل را برای همه به 24 افزایش می‌دهد. با توجه به تغییرات طراحی که بخشی از این ترکیب خواهد بود، مدل‌های آیفون 2025 نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا یافته‌اند.

آیفون 17 قرار است یکی از ارتقاء دوربین جلو با لنز 24 مگاپیکسلی را برای همه مدل ها، از جمله نوع ‘Slim’ دریافت کند

تحلیل‌گر برجسته جف پو در تحقیقات خود بیان می‌کند که هر چهار مدل آیفون 17 که شامل مدل‌های استاندارد، مدل‌های Pro و آیفون 17 شایعه شده با دوربین‌های جلویی 24 مگاپیکسلی ارتقا یافته عرضه می‌شوند (از طریق یک href=”https://www.macrumors.com/2024/08/02/iphone-17-24mp-front-camera-rumor/”>MacRumors). این دوربین دارای شش لنز پلاستیکی است و در مقایسه، سری آیفون 15 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با پنج عنصر لنز پلاستیکی است. این به مدل‌های آیفون 17 افزایش قابل توجهی در کیفیت عکس و ویدیو می‌دهد که بسیار فراتر از استانداردهای مدل‌های آیفون 15 فعلی و همچنین مدل‌های آینده آیفون 16 خواهد بود.

توجه داشته باشید که این اولین باری نیست که جزئیات را می شنویم

Kuo اظهار داشت که لنز 24 مگاپیکسلی جدید در آیفون 17 کیفیت تصویر را در مقایسه با رقبا و همچنین مدل های فعلی آیفون به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد، و در بیشتر موارد، این می تواند درست باشد زیرا آیفون دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی است. زمان طولانی. با دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی، کاربران می‌توانند عکس‌ها را بدون تغییر کیفیت تصویر برش دهند و هر عنصر لنز در جای خود طراحی می‌شود تا نتایج را واضح‌تر و دقیق‌تر نشان دهد.

اپل ما انتظار داشت در ماه سپتامبر سال آینده سری آیفون 17 را با طیف گسترده ای از تغییرات در مدل های آیفون 17 و آیفون 17 پرو معرفی کند. این شرکت همچنین به دنبال عرضه یک مدل کاملاً جدید از آیفون 17 است که بسیار نازک اما دارای داخلی همتراز با مدل های استاندارد یا iPhone SE 4. با این حال، دارای برچسب قیمت بالایی است که نشان می دهد شرکت از طراحی دستگاه استفاده خواهد کرد. به عنوان نقطه فروش منحصر به فرد آن، در حالی که مدل‌های «Pro» قدرتمندترین آیفون‌های اپل هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا