اخبار روزفناوری

Starfield با رزولوشن 8K با ردیابی پرتو و بیش از 50 مود در ویدیوی جدید چشمگیر به نظر می رسد

Starfield با رزولوشن 8K با ردیابی پرتو و بیش از 50 مود در ویدیوی جدید چشمگیر به نظر می رسد

در مقایسه با بازی‌های دیگر مانند Cyberpunk 2077، Starfield چندان خوب به نظر نمی‌رسد، اما بازی توسعه‌یافته توسط Bethesda همچنان می‌تواند با مدهای انتخابی که جلوه‌های بصری آن را بهبود می‌بخشد، عالی به نظر برسد

ویدئوی جدیدی که توسط Digital Dreams به اشتراک گذاشته شده است در YouTube، جدیدترین نقش آفرینی توسط Bethesda با رزولوشن 8K روی یک پردازنده گرافیکی RTX 4090 با پیش‌تنظیم ردیابی پرتوی Beyond all Limits Reshade و بیش از 50 حالت، از جمله Natural and Atmospheric Space LUT اجرا می‌شود. علاوه بر اینکه نشان می‌دهد بازی چقدر می‌تواند با مودها خوب به نظر برسد، این ویدیو همچنین نشان می‌دهد که چگونه GPU RTX 4090 واقعاً یک کارت گرافیک است، زیرا می‌تواند بازی را با وضوح 8K با سرعت بالای 100 فریم در ثانیه اجرا کند، و در مناطق پرجمعیت‌تر صرفه‌جویی شود. مانند شهرها، با کمک NVIDIA DLSS 3.

نزدیک به یک سال از عرضه Starfield بر روی رایانه شخصی و Xbox Series X|S می‌گذرد، و به زودی، بازیکنان می‌توانند محتوای بیشتری را به لطف انتشار Shattered Space. همچنین شایعه شده است که محتوای بیشتری به عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان بعدی ارائه می‌شود، که ظاهراً وسایل نقلیه زمینی را اضافه می‌کند. که مدتی قبل فاش شد تا در دست ساخت باشد. بنظر می‌رسد که توسعه دومی با نام Starborn نیز در دست ساخت است.

Starfield اکنون برای رایانه شخصی، Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس است. با بررسی بررسی.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا