اخبار روزاقتصاد

CleanSpark با وجود نگرانی ها، خرید سایت بیت کوین را نهایی می کند

CleanSpark با وجود نگرانی ها، خرید سایت بیت کوین را نهایی می کند

ماشین کننده بیت کوین CleanSpark گزارش داد که با وجود نگرانی های قبلی امنیت ملی، 75 مگاوات در وایومینگ تامین می شود.

شرکت

بیت‌کوین آمریکایی استخراج شرکت CleanSpark با غلبه بر نگرانی‌های امنیت ملی قبلی که توسط کاخ سفید مطرح شده بود، با موفقیت یک سایت استخراج بیت کوین در وایومینگ را خریداری کرد.

این شرکت در عملیاتی در ماه ژوئیه اعلام کرد گزارش در 2 آگوست منتشر شد مبنی بر اینکه توافقنامه‌های برق در مجموع 75 مگاوات را در ایالت منعقد کرده است و عملیات هش را در تنسی آغاز کرده و 1 EH/s اضافه کرده است. به هش آن در ماه جولای. زک برادفورد، مدیر اجرایی CleanSpark، پیشرفت انجام شده را برجسته کرد و افزود که این شرکت همچنان در مسیر رسیدن به هدف 32 EH/s تا پایان سال 2024 است.

“در تنسی، ما هش کردن را بر اساس قراردادهایمان با شرکت زیرساخت GRIID آغاز کردیم و در ماه جولای 1 EH/s اضافه شد. برادفورد گفت: ما به مسیر رشد خود ادامه می‌دهیم و به سمت هدف 32 EH/s تا پایان سال پیش می‌رویم.

در ماه جولای، CleanSpark 494 بیت کوین استخراج کرد ( BTC)، مجموع کریپتوهای تولید شده خود را برای سال 2024 به 4108 بیت کوین رساند. در طول ماه، این شرکت 2.54 بیت کوین را با قیمت متوسط ​​تقریباً 62070 دلار فروخت و ماه را با هش ریت عملیاتی 21.2 EH/s به پایان رساند. در این گزارش آمده است که از ماه جولای، CleanSpark 7082 بیت کوین را در دارایی های خود نگه داشته است.

CleanSpark در نبرد سیاسی ایالات متحده و چین گرفتار شد

خرید سایت وایومینگ علی‌رغم نگرانی‌های قبلی امنیت ملی انجام شد. در اوایل ماه مه، CleanSpark چند سایت معدنی را از MineOne خریداری کرد، شرکتی با روابط چینی، واقع در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی وارن، که دارای سیستم‌های تسلیحات هسته‌ای استراتژیک است.

در میان خرید، رئیس جمهور جو بایدن یک دستور اضطراری برای توقف عملیات در سایت، با بیان اینکه “وجود تجهیزات تخصصی و با منبع خارجی به طور بالقوه قادر به تسهیل فعالیت‌های جاسوسی و جاسوسی، خطر امنیت ملی را برای ایالات متحده به همراه دارد.» این دستور همچنین حذف تمام تجهیزات استخراج رمزارز را از فاصله یک مایلی تأسیسات نظامی الزامی کرد.

علی‌رغم این نگرانی‌ها، CleanSpark به خرید ادامه داد. سخنگوی شرکت چالش‌های غیرمنتظره را تصدیق کرد اما تعهد CleanSpark به رعایت و امنیت ملی را تأیید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا