اخبار روزاقتصاد

MicroStrategy به دنبال جمع آوری 2 میلیارد دلار برای خرید بیت کوین بیشتر است

MicroStrategy به دنبال جمع آوری 2 میلیارد دلار برای خرید بیت کوین بیشتر است

MicroStrategy به دنبال افزایش 2 میلیارد دلاری با فروش سهام کلاس A خود برای خرید بیت کوین بیشتر و همچنین بازپرداخت بدهی است.

MicroStrategy، بزرگترین بیت کوین عمومی جهان (BTC)، در تاریخ 1 آگوست، پرونده ای تنظیمی را ارائه کرد و به دنبال افزایش میلیاردها سرمایه بود. استراتژی کریپتو خود را دو برابر کنید زیرا بیت کوین هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد.

در

“ما قصد داریم از درآمد خالص حاصل از فروش هر سهام معمولی کلاس A که تحت این دفترچه ارائه می شود برای اهداف کلی شرکت، از جمله خرید بیت کوین، استفاده کنیم، مگر اینکه در مکمل دفترچه قابل اجرا ذکر شده باشد.”

MicroStrategy

این شرکت همچنین مشخص نکرد که چه مقدار از درآمد برای خرید بیت کوین استفاده خواهد شد، و گفت که میزان درآمد خالص را تعیین نکرده است “به طور خاص برای هر هدف خاصی استفاده شود.”

MicroStrategy می خواهد بیت کوین بیشتری بخرد

این بایگانی همزمان با انتشار فصل دوم MicroStrategy است نتایج مالی. این شرکت گزارش داد که در طول سه ماهه 12222 بیت کوین به دست آورده است که بیش از 805 میلیون دلار با قیمت متوسط ​​65880 دلار برای هر بیت کوین هزینه کرده است. آخرین خرید این شرکت کل دارایی بیت کوین خود را به 226500 بیت کوین می رساند که با هزینه انباشته 8.3 میلیارد دلار تا 31 ژوئیه به دست آمده است. علاوه بر این، MicroStrategy از “بازده بیت کوین” پرده برداری کرد، یک KPI جدید که بازده سالانه 4-8٪ را در آینده هدف قرار می دهد. سه سال.

با وجود برنامه‌های دلگرم‌کننده MicroStrategy در رابطه با سیاست بیت‌کوین، کسب‌وکار نرم‌افزاری این شرکت در سه ماهه دوم عملکرد ضعیفی داشت و ۱۱۱.۴ میلیون دلار درآمد داشت که کمتر از انتظارات تحلیلگران از ۱۱۹.۳ میلیون دلار بود، در بلومبرگ. زیان خالص این شرکت حدود 102 میلیون دلار بود، در حالی که درآمد خالص آن 22.2 میلیون دلار بود. داده های Google Finance نشان می دهد که پس از گزارش مالی، سهام MicroStrategy (MSTR) با بیش از 6.3٪ کاهش به 1511 دلار رسید.

MicroStrategy به طور مداوم از فروش سهام برای تامین مالی خرید بیت کوین خود استفاده کرده است. در اواخر سال 2023، این شرکت فروشد< /a> 750 میلیون دلار سهام به قصد خرید بیت کوین بیشتر. گزارش‌های بعدی، خرید چند میلیون دلاری این ارز دیجیتال را تأیید کرد. تعهد خود را به استراتژی بیت کوین محور خود تقویت می کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا