اخبار روزفناوری

هزینه‌های اطلاعاتی اپل با رقابت شرکت‌ها برای ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی در اواخر امسال به دستگاه‌های سازگار افزایش یافته است.

هزینه‌های اطلاعاتی اپل با رقابت شرکت‌ها برای ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی در اواخر امسال به دستگاه‌های سازگار افزایش یافته است.

برنامه‌ریزی شده تا اواخر سال 2024 ارائه شود زمانی که iOS 18.1 رسماً عرضه شود برای سازگاری دستگاه‌ها، Apple Intelligence< /a> انتظار می‌رود موجی از ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی را به همراه داشته باشد که برای ارتقای تجربه کاربر طراحی شده‌اند. طی درآمدهای سه ماهه سوم 2024 غول فناوری، تیم کوک، مدیر عامل شرکت فاش کرد که این شرکت منابع پولی بیشتری را برای اطمینان از تخصیص منابع پولی بیشتر پلت فرم هوش مصنوعی به موقع می رسد.

مدیر اجرایی نمی تواند به طور قطع بگوید که Apple Intelligence چه نوع تأثیر مثبتی بر فروش، به ویژه سری آیفون 16 آینده خواهد داشت

صحبت کردن با CNBC، کوک در مورد تلاش های اپل برای تغییر به حالت Overdrive صحبت کرد زیرا این شرکت به معرفی طیف گسترده ای از ویژگی های AI مولد در اواخر امسال ادامه می دهد. کسانی که به به‌روزرسانی‌های iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia Beta می توانند آن ویژگی ها را برای خودشان امتحان کنند و بر اساس نتایج اولیه، از توانایی های Apple Intelligence تحت تأثیر قرار می گیرند. کوک همچنین فاش کرد که این شرکت پول بیشتری برای اطمینان از اینکه توسعه و راه‌اندازی به موقع انجام می‌شود، می‌ریزد.

“کاری که ما انجام دادیم این است که افراد زیادی را در هوش مصنوعی مستقر کردیم که روی چیزهای دیگر کار می کردند. از نقطه نظر مرکز داده، همانطور که می دانید، ما یک رویکرد ترکیبی داریم. بنابراین ما هر دو خودمان را داریم و با مردم شریک می شویم. و به این ترتیب که این سرمایه در حساب مالی شرکا قرار می گیرد و ما هزینه می پردازیم. مطمئناً در نتایج این سه‌ماهه ما افزایشی سال به سال در میزان هزینه‌های ما برای هوش مصنوعی و هوش اپل گنجانده شده است.»

کوک رقم دقیقی از میزان سرمایه گذاری تزریق شده در Apple Intelligence ارائه نکرده است، اما شنیدن این رقم به چند میلیارد دلار تعجب آور نخواهد بود. این مدیر اجرایی همچنین تخمینی در مورد نوع تأثیر مثبتی که هوش مصنوعی بر فروش خواهد داشت و اینکه آیا عرضه آیفون 16 از ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی «خارج از جعبه» برای مشتریان سود خواهد برد، ارائه نکرد.

مشخص شد که این شرکت مدل‌های هوش مصنوعی خود را با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA آموزش نداده است، اما به جای آن از واحدهای پردازش تنسور Google استفاده کرد. در آینده متوجه خواهیم شد که آیا این مسیر شرکت را برای چگونگی توسعه هوش اپل تغییر می دهد یا خیر، پس با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا