اخبار روزاقتصاد

Ripple 10 میلیون دلار به صورت‌حساب‌های توکن‌شده ایالات متحده در XRP Ledger اختصاص می‌دهد.

Ripple 10 میلیون دلار به صورت‌حساب‌های توکن‌شده ایالات متحده در XRP Ledger اختصاص می‌دهد.

ریپل 10 میلیون دلار را به اسناد خزانه داری توکن شده ایالات متحده اختصاص خواهد داد که بزرگترین پلت فرم توکن سازی آسیا OpenEden قصد دارد در XRP Ledger منتشر کند.

طبق یک پنجشنبه اطلاعیه مطبوعاتی، این اولین باری است که بدهی کوتاه مدت دولت ایالات متحده، با حمایت خزانه داری ایالات متحده و خرید مجدد ذخایر وثیقه، در دفتر کل XRP به XRP در دسترس خواهد بود (XRP).

ریپل از صندوق سرمایه گذاری در دارایی های توکن شده رونمایی می کند

ریپل در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که سرمایه گذاری آن در دارایی های توکن شده OpenEden از طریق یک صندوق تازه ایجاد شده خواهد بود. اگرچه این شرکت جزئیات خاصی را در مورد این صندوق فاش نکرده است، اما اشاره کرد که 10 میلیون دلار از این صندوق در توکن های OpenEden’s TBILL سرمایه گذاری خواهد شد.

این سرمایه‌گذاری بخشی از استراتژی بزرگ‌تری است که Ripple در رابطه با صورت‌حساب‌های T-Tokenized و بازار گسترده‌تر دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) دنبال می‌کند.

مارکوس اینفانگر، معاون ارشد در RippleX، گفت: “اسنادهای خزانه داری ایالات متحده توکن شده OpenEden نمونه هیجان انگیز دیگری از نحوه توکن سازی انواع دارایی های دنیای واقعی برای ایجاد فرصت های مفید و جدید است.”

معاون ارشد RippleX خاطرنشان کرد:

معرفی صورت‌حساب‌ها در XRP Ledger بازار رو به رشد توکن‌سازی RWA را تقویت می‌کند.

ضربه TBILL با استیبل کوین

OpenEden، که ارزش کل بیش از 75 میلیون دلار را برای صورت‌حساب‌های خود در ایالات متحده قفل کرده است، اعلام کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از استیبل کوین، TBILL را ضرب کنند. این شامل Ripple USD، یک استیبل کوین با دلار آمریکا می شود که Ripple قصد دارد اواخر امسال راه اندازی کند.

در حال حاضر، برترین استیبل کوین‌های بازار USDT تتر و USDC Circle هستند.

بازار دارایی های دنیای واقعی

Tokenization یک بازار در حال گسترش است اوراق بهادار مالی بیشتر و سایر دارایی های دنیای واقعی در زنجیره آورده می شوند. مزایای فناوری بلاک چین بازیکنان قابل توجهی از جمله بلک راک را به خود جذب کرده است که میلیون ها دلار دارایی سنتی را روی زنجیره آورده است.

در حالی که Ripple آماده استقبال از اولین صورت‌حساب‌های توکن‌شده ایالات متحده است، این شرکت با پیشرفت‌های اخیر در فضای RWA جذابیت داشته است.

طبق گفته تیم ریپل، پشتیبانی XRP Ledger از بازارسازان خودکار، پروتکل‌های وام دهی، اوراکل‌های بومی، و شناسه‌های غیرمتمرکز برخی از ویژگی‌هایی هستند که بلاک چین منبع باز را برای بازارهای RWA و DeFi حیاتی می‌کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا