اخبار روزاقتصاد

Aptos صندوق رشد اکوسیستم 10 میلیون دلاری را با حمایت OKX Ventures فاش کرد

Aptos صندوق رشد اکوسیستم 10 میلیون دلاری را با حمایت OKX Ventures فاش کرد

بنیاد Aptos با همکاری بازوی مخاطره‌آمیز OKX، یک صندوق جدید 10 میلیون دلاری برای حمایت از پروژه‌های روی بلاک چین اعلام کرده است.

بنیاد Aptos، با همکاری OKX Ventures، از راه اندازی یک صندوق 10 میلیون دلاری با هدف پرورش پروژه ها در بلاک چین Aptos خبر داد.< /p>

صندوق مشترک موسوم به Ankaa برای توسعه یک برنامه شتاب‌دهنده طراحی شده برای تقویت رشد پروژه‌های ساخته شده بر روی بلاک چین Aptos، در 1 آگوست استفاده خواهد شد بیانیه مطبوعاتی. OKX Ventures می‌گوید این شتاب‌دهنده پروژه‌های منتخب را با پشتیبانی سرمایه‌گذاری و همچنین «راهنمایی متمرکز، قرار گرفتن در معرض بازار و دسترسی به شبکه گسترده کارشناسان» ارائه می‌کند.

“با OKX و بنیاد Aptos در راس، این صندوق رشد اکوسیستم مشترک و شتاب‌دهنده برای تثبیت Aptos به عنوان لایه 1 مبتنی بر حرکت برای اثبات موارد استفاده گریزان و توسعه‌دهندگان وب 2 در وب 3 بسیار مهم است.”

مدیرعامل Aptos Labs Mo Shaikh

تمرکز اولیه این صندوق بر روی زمینه‌هایی مانند زیرساخت، امور مالی غیرمتمرکز، دارایی‌های دنیای واقعی، بازی، پلتفرم‌های اجتماعی و هوش مصنوعی خواهد بود. با این حال، برای سایر برنامه‌های غیرمتمرکز که «برای رشد و تکامل اکوسیستم Aptos و web3 به طور کلی حیاتی هستند» باز است.

جف رن، شریک OKX Ventures، “پتانسیل بسیار زیاد” را در Aptos برجسته کرد و زبان برنامه نویسی Move را به عنوان “تغییر دهنده بازی برای ایجاد قراردادهای هوشمند ایمن و کارآمد” توصیف کرد.

علی‌رغم اخبار، (APT) ۴ درصد کاهش داشته است بر اساس داده های crypto.news، با قیمت 6.33 دلار معامله می شود. به گفته Token Unlocks داده.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا