اخبار روزفناوری

تیم Fallout London FOLON در حال کار بر روی رفع اشکالات اصلی است

تیم Fallout London FOLON در حال کار بر روی رفع اشکالات اصلی است

از زمان انتشار، Fallout: London اکثراً با استقبال مثبت روبرو شده است. بسیاری از طرفداران از آنچه این مد گسترده ارائه می دهد لذت می برند. البته این بدان معنا نیست که در این مسیر چند مشکل وجود نداشته است. تیم FOLON بیانیه‌ای صادر کرده است تا به طرفداران اطلاع دهد که فعالانه در حال کار بر روی رفع اشکالات برای بزرگترین مشکلات هستند و به‌روزرسانی‌های آینده را برای بی‌نظمی‌تر کردن Fallout: London ارائه خواهند کرد.

این اشکالات شامل خرابی ها و سایر اشکالات هستند. اگر با خرابی‌ها مواجه هستید، راه‌هایی برای رفع آن‌ها برای Fallout وجود دارد: لندن، مانند نصب Buffout 4. با نصب این و قرار دادن آن در پوشه‌های صحیح برای Fallout: London، مود بسیار قوی‌تر می‌شود و کمتر خراب می‌شود. با این حال، بازیکنان هنوز با برخی از ناهماهنگی‌های بزرگ در ذخیره‌سازی سریع مواجه هستند، جایی که اگر در پس‌زمینه در حین ذخیره سریع اتفاقات زیادی رخ دهد، بازی همچنان خراب می‌شود.

برای کسانی که مشکلاتی را تجربه می‌کنند، توصیه می‌شود به سرور Team FOLON Discord بپیوندید، جایی که پشتیبانی فنی مداوم برای افراد نیازمند وجود دارد، و آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکلاتی را که ممکن است با آن روبرو هستید حل کنید. علاوه بر این، تیم FOLON بیانیه ای را در X.

منتشر کرد

“اول، یک تشکر گسترده از همه در تیم FOLON. ما از توجه شگفت انگیز Fallout: لندن بسیار سپاسگزاریم، و از همه بازخوردهای عالی شما قدردانی می کنیم! دیدن جمع شدن جامعه واقعاً دلگرم کننده است. برای ستایش آزادی و کمک به یکدیگر در آن.”

پیوست به بیانیه خود، پیوندی به صفحه انجمن GOG برای Fallout: London اضافه کردند، جایی که بازیکنان و اعضای تیم FOLON با هم همکاری می کنیم تا به یکدیگر کمک کنیم در مورد مشکلاتی که بازیکنان ممکن است با آن مواجه شوند. این شامل یک راهنمای نصب برای حالت Buffout 4 است که به طور گسترده به مشکلات خرابی کمک می کند.

“ما سخت کار می کنیم تا مشکلات فنی گزارش شده را برطرف کنیم و انتظار داریم به زودی یک به روز رسانی منتشر کنیم. از شکیبایی شما متشکریم!”

یکی از برجسته‌ترین رفع اشکالی که تیم FOLON روی آن کار می‌کند، مشکل سلامت بازیکن و نحوه رسیدگی به آن پس از اولین تصادف قطار است. این مشکل به طور نامتناسبی حداکثر HP را در افراد دارای سطح سلامت یا استقامت بالا کاهش می دهد.

علاوه بر اینکه تیم FOLON بر روی رفع اشکال کار می کند، یکی از موددرها این وظیفه را بر عهده گرفته است که مشکل اعتیاد بازیکنان به غذای سگ را برطرف کند. اگرچه ممکن است خنده‌دار و بی‌اهمیت به نظر برسد، اما می‌تواند برای بازیکن مقدار زیادی ارز هزینه داشته باشد که به سختی در Fallout: London به دست می‌آید. این مد که توسط مددر Misslune ایجاد شده است با عنوان “رفع کننده اعتیاد به غذای سگ است. ” و باعث می شود بازیکن شما کمتر تمایل داشته باشد که Prilladog 24/7 را خفه کند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا