اخبار روزفناوری

Bungie 220 کارمند خود را اخراج می کند و با استودیو پلی استیشن در یک امتیاز جدید همکاری خواهد کرد.

Bungie 220 کارمند خود را اخراج می کند و با استودیو پلی استیشن در یک امتیاز جدید همکاری خواهد کرد.

از امروز، 220 نقش در Bungie حذف خواهند شد و تقریباً 17٪ از نیروی کار آنها حذف خواهد شد، همانطور که توسط پیت پارسونز، مدیر عامل Bungie گزارش شده است. این خبر به عنوان یک پست وبلاگ در وب سایت Bungie با عنوان “مسیر جدید برای Bungie” آمده است.

این اخراج‌ها ناشی از افزایش هزینه‌های توسعه و تغییرات صنعتی، “و همچنین شرایط اقتصادی پایدار است. مشخص شده است که ما باید تغییرات اساسی در ساختار هزینه‌های خود ایجاد کنیم و تلاش‌های توسعه را کاملاً بر سرنوشت و ماراتن متمرکز کنیم.”< /p>

پیت پارسونز ادامه می‌دهد که این اخراج‌ها بر افراد از سراسر Bungie تأثیر می‌گذارد. از نقش‌های خردسال تا اجرایی‌ترین نقش‌ها، روی افراد زیادی در تیم تأثیر می‌گذارند. پارسونز برای تلاش برای جبران خسارت به افرادی که تحت تأثیر این اخراج‌ها قرار گرفته‌اند، اطمینان داده است که “بسته خروج سخاوتمندانه، شامل اخراج، پاداش و پوشش سلامت” وجود دارد.

علاوه بر 220 نفری که شغل خود را از دست می دهند، پارسونز در ادامه به توضیح دو تغییر عمده ای می پردازد که در Bungie اتفاق می افتد و اینکه چگونه بر کل شرکت تأثیر می گذارد. اولین اعلامیه ادغام عمیق آنها با Sony Interactive Entertainment است. با تعمیق یکپارچگی، به این معنی است که 155 نقش، که 12 درصد از شرکت را تشکیل می‌دهند، با نظمی آهسته و روشمند در Sony Interactive Entertainment ادغام خواهند شد.

“SIE به‌طور خستگی‌ناپذیر با ما کار کرده است تا نقش‌های هر چه بیشتر افراد خود را شناسایی کنیم، و ما را با هم قادر می‌سازد تا تعداد زیادی از استعدادها را که در غیر این صورت با کاهش نیرو تحت تأثیر قرار می‌گرفتند، نجات دهیم.”

علاوه بر ادغام گسترده تر سرگرمی های تعاملی سونی، Bungie همچنین اعلام کرده است که با رهبری استودیوی پلی استیشن برای ایجاد یکی از پروژه های جوجه کشی خود همکاری می کند. این یک بازی اکشن خواهد بود که در یک دنیای علمی-فانتزی جدید اتفاق می افتد. بانگی امیدوار است با توسعه این بازی استودیو جدیدی را در استودیو پلی استیشن تشکیل دهد تا “به توسعه امیدوارکننده خود ادامه دهد.” این سومین فرنچایز علاوه بر Destiny خواهد بود و قبلاً اعلام شده< /a> راه اندازی مجدد ماراتن.

در حالی که آنها امروز 220 نفر را در اخراج‌های جدید رها کرده‌اند، بانجی هنوز بیش از 850 عضو تیم دارد که در حال کار بر روی توسعه مداوم برای Destiny و Marathon هستند و “به ساختن تجربیات شگفت‌انگیز که فراتر از انتظارات بازیکنان ما است ادامه خواهند داد.” /p>

در حالی که پارسونز توضیح می‌دهد که چگونه به این موقعیت رسیده‌اند، بیشتر آن حول محور حضور منفی برای Destiny 2: Lightfall است، او همچنین بیان می‌کند که چگونه باید به The Final Shape و Marathon زمان لازم را برای اطمینان از اجرای هر دو پروژه اختصاص دهند. با کیفیتی که بازیکنان ما انتظار دارند و شایسته آن هستند.” با این حال، در نتیجه، او اعتراف می‌کند که آنها بیش از حد جاه‌طلب بودند، و حاشیه‌های ایمنی مالی از آن فراتر رفت و وضعیت مالی آن‌ها شروع به قرمز شدن کرد.

به عنوان بخشی از علامت گذاری او در پست وبلاگ< /a>، او همچنین بیان می کند که آنها در مورد اهداف و پروژه های خود در آینده صحبت خواهند کرد، اما این به روز رسانی امروز ارائه نخواهد شد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا