اخبار روزاقتصاد

دونالد ترامپ شروع به فروش کفش های ورزشی «بیت کوین اورنج» کرد

دونالد ترامپ شروع به فروش کفش های ورزشی «بیت کوین اورنج» کرد

ترامپ اخیراً پس از سخنرانی طرفدار رمزنگاری خود در بیت کوین 2024، از انتشار نسخه محدود کفش ورزشی با مضمون بیت کوین خبر داد.

باز هم کفش‌ها را عالی کنید؟ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری دونالد ترامپ از بیت کوین 2024 حرکت ارزهای دیجیتال خود را سوار می کند و در مورد بیت کوین نسخه محدود جدید خود پست می گذارد (BTC) کفش ورزشی با تم. 

ترامپ گفت: “تاکنون روز شنبه در کنفرانس بیت کوین در نشویل، تنسی صحبت کردم.” /a> در Truth Social. اکنون کفش های ورزشی بیت کوین خود را دریافت کنید. این‌ها نسخه محدود هستند، هر کدام شماره‌گذاری شده‌اند، و اکنون می‌توانید با بیت‌کوین یا کریپتو مورد علاقه‌تان پرداخت کنید.»

این کفش‌ها کفش‌های کتانی بلندی در «بیت‌کوین نارنجی» هستند و ۴۹۹ دلار قیمت دارند. تعداد آنها محدود است و فقط 1000 جفت موجود است که هر کدام شماره گذاری شده است و پنج مورد از آنها به طور تصادفی توسط ترامپ امضا شده است.

این کفش ها “به یاد اولین باری که یک رئیس جمهور ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین ظاهر شد” ساخته شد. آنها در هر زمان از سپتامبر تا نوامبر سال جاری ارسال خواهند شد. 

همچنین 1000 کفش با مدل مشابه دیگر برای فروش به رنگ مشکی به قیمت 299 دلار برای هر جفت وجود دارد.

آغوش رمز ارزهای ترامپ 

رئیس‌جمهور سابق در این دوره از انتخابات از رمزنگاری استقبال کرد و برنامه‌های خود را برای تغییر سیاست‌های رمزنگاری ایالات متحده در صورت انتخاب بیان کرد. او عهد کرد برای برکناری، گری جنسلر، رئیس SEC و جلوگیری از انحلال ذخایر بیت کوین توسط ایالات متحده، پیشنهاد به جای ایجاد “ذخایر استراتژیک بیت کوین”. 

ترامپ همچنین قول داده است که تبدیل همه بیت‌کوین جاده ابریشم را به ذخیره‌سازی تصرف کردند و از ایالات متحده حمایت کردند که هرگز بیت کوین خود را نفروشند. 

این اقدام یکی دیگر از حمایت‌های ترامپ برای حامیان کریپتو است که همچنین کمک های مالی سیاسی در رمزارز را پذیرفت و قبلاً مجموعه های NFT را راه اندازی کرده بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا