اخبار روزفناوری

مایکروسافت با پیشرفت بازی با 500 میلیون MAU “تشویق” شده است. Fallout Playtime در Game Pass بعد از نمایش 5 برابر شد

مایکروسافت با پیشرفت بازی با 500 میلیون MAU “تشویق” شده است. Fallout Playtime در Game Pass بعد از نمایش 5 برابر شد

در طول تماس سه ماهه چهارم سال 2024 مایکروسافت، مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا کمی در مورد بازی صحبت کرد. او به اشتراک گذاشت (نقل از طریق Fool.com) یک نقطه عطف جدید برای کاربران فعال ماهانه (MAU) برای بازی های متعلق به مایکروسافت.

ما اکنون بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه در پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها داریم و خط لوله محتوای ما هرگز قوی‌تر نبوده است. پیش نمایش رکورد 30 عنوان جدید در نمایشگاه خود در این سه ماهه بود. 18 مورد از آنها مانند Call of Duty، Black Ops 6 در Game Pass در دسترس خواهند بود. مشترکین Game Pass Ultimate اکنون می‌توانند بازی‌ها را مستقیماً در دستگاه‌هایی که از قبل دارند پخش کنند، از جمله از ماه گذشته Amazon Fire TV.

البته، بخش قابل توجهی از این پایگاه کاربر از IP های ارزشمند Activision Blizzard مانند Call of Duty، Diablo، World of Warcraft، Candy Crush و غیره می آید. با این حال، فرنچایز دیگری که مورد توجه مدیر عامل مایکروسافت قرار گرفت Fallout است که دریافت پس از انتشار فصل اول نمایش آمازون پرایم ویدئو، افزایش قابل توجهی دریافت کرد.

در نهایت، ما IP خود را به مخاطبان جدید می آوریم. برای مثال، Fallout اولین نمایش خود را به عنوان یک برنامه تلویزیونی در آمازون پرایم در این سه ماهه انجام داد. این دومین عنوان پربیننده روی پلتفرم تا کنون بود و ساعت‌های بازی در Game Pass برای فرنچایز Fallout تقریباً 5 برابر نسبت به سه ماهه افزایش یافت.

این بدان معنا نیست که همه چیز هلویی است. در حالی که خرید 68.7 میلیارد دلاری Activision Blizzard همچنان به سود سهام خود ادامه می دهد (محتوا و خدمات Xbox 61٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اما 58٪ از این افزایش به دلیل ABK است)، فروش سخت افزار ادامه دارد، با کاهش 42 درصدی درآمد سخت افزاری کنسول .

در بخش پرسش و پاسخ از تماس سود، سرمایه گذاران از ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت و امی هود، مدیر مالی مایکروسافت در مورد چشم انداز بازی پرسیدند. این چیزی است که آنها باید بگویند:

ساتیا نادلا: سرمایه‌گذاری ما در بازی اساساً این بود که مجموعه‌ای مناسب از آنچه در مورد بازی دوست داریم و همیشه در مورد بازی دوست داشته‌ایم داشته باشیم. ایکس باکس، و محتوای کنسول را گسترش دهید و از آنجا گسترش دهید تا برای هر جایی که مردم بازی می کنند، از رایانه شخصی، محتوا داشته باشیم. وقتی به مجموعه اکتیویژن فکر می‌کنم، دارای ویژگی‌های بزرگی برای ما می‌شود که هم کامپیوتر و هم کنسول را پوشش می‌دهد. و سپس، البته، دارایی هایی برای پوشش سوکت های تلفن همراه، که ما هرگز نداشتیم.

ما احساس می‌کنیم که اکنون هم محتوا و هم توانایی دسترسی به تمام پلتفرم‌های سنتی با مقیاس بالا را داریم که مردم در آن بازی می‌کنند، یعنی کنسول، رایانه شخصی و موبایل. اما ما نیز در مورد این سوکت های جدید هیجان زده هستیم، درست است؟ ما XCloud را به Amazon Fire TV گسترش داد. این همان نوع دسترسی جدید است که واقعاً به ما کمک زیادی می کند، به گیمرهای جدید یا همان گیمرها در هر جایی که می خواهند بازی کنند دسترسی پیدا کنیم. این در نهایت در آن نرم‌افزار به‌علاوه خدمات و درآمد تراکنش‌ها برای ما نمایان می‌شود، که در واقع KPI بلندمدت ما است، و این چیزی است که ما در حال ساختن آن هستیم. این استراتژی پشت Activision به عنوان یک دارایی بود. امی، اگر می‌خواهی به آن اضافه کنی؟

Amy Hood: هدف واقعی در اینجا این است که بتوانیم مجموعه وسیعی از محتوا را به کاربران بیشتری در مکان‌های بیشتری ارائه دهیم و واقعاً آنچه را که به نظر می‌رسد بسازیم. بیشتر شبیه به ما، کسب و کار سالیانه و اشتراک نرم افزار، با تراکنش های پیشرفته و مالکیت IP، که در دراز مدت بسیار ارزشمند است. همانطور که ساتیا اشاره کرد، همه چیز با مالکیت IP بود، می توان از راه های مختلف درآمدزایی کرد. و من فکر می‌کنم ما واقعاً از برخی پیشرفت‌ها و نحوه پیشرفت ما با Game Pass و همچنین با برخی از اعلان‌های جدید تشویق شده‌ایم.

Game Pass به تازگی چندین بازی بزرگ اضافه کرده است و در شرف بزرگتر شود، اگرچه بیشتر گران.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا