اخبار روزفناوری

تجربه سیری مبتنی بر هوش اپل با درک زمینه شخصی که پاییز امسال با iOS 18 ارائه می شود

تجربه سیری مبتنی بر هوش اپل با درک زمینه شخصی که پاییز امسال با iOS 18 ارائه می شود

اپل با ارائه نسخه‌ای از قابلیت‌های خود، یعنی Apple Intelligence و مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که با iOS 18 معرفی می‌کند، رویکرد خود را در مورد دیوانگی هوش مصنوعی معرفی کرد. در حالی که بتا اولیه برای iOS 18.1 اخیراً برای توسعه دهندگان عرضه شده است، اما مجموعه کاملی از ویژگی های اعلام شده توسط اپل در WWDC را ندارد. به‌روزرسانی هوشمندتر Siri با بهره‌گیری از قابلیت‌ها، تمرکز اصلی کاربران و علاقه‌مندان به فناوری بود، و اینجاست تا از طریق درک زمینه‌ای بیشتر به کاربران کمک کند.

هوش جدید اپل سیری را با درک شخصی و متنی همراه با نسخه iOS 18 القا کرد

Siri در به‌روزرسانی بتای iOS 18.1 آغاز عصر جدیدی برای دستیار مجازی است زیرا قابلیت‌های پیشرفته مبتنی بر هوش اپل را به ارمغان می‌آورد و دستخوش تغییرات بزرگی در طراحی شده است. گوی شناور با انیمیشن نور درخشان در سراسر نمایشگر جایگزین شده است، که آن را از نظر بصری جذاب تر و قدرتمندتر می کند.

سیری نه تنها با طراحی روشن‌آمیز جدید ارائه می‌شود، بلکه با دانش و درک عمیق‌تری نیز همراه است تا زمینه‌های مختلف را بهتر درک کند و مطابق با نیازهای کاربر پاسخ دهد. وقتی از سیری خواسته می‌شود، به دلیل اینکه ارتقاء مبتنی بر هوش اپل همچنان در نسخه بتا قرار دارد، می‌توان برخی سکته‌ها را انتظار داشت.

یکی از بزرگترین مشکلات هنگام تعامل با سیری، عدم توانایی آن در درک مقصود کاربر، دادن فضایی برای خطاها در صحبت کردن و تلاش برای غلبه بر این اشتباهات جزئی است. اکنون، با به‌روزرسانی جدید، حتی اگر در حین درخواست‌ها دچار لغزش شوید، برای مقابله با آن با تلاش برای تفسیر بهتر درخواست داده شده مجهزتر است. به‌روزرسانی سیری همچنین از درخواست‌های تایپ‌شده استقبال می‌کند و به Siri اجازه می‌دهد در حالت تایپ با دو بار ضربه زدن روی نوار صفحه اصلی فعال شود.

اگرچه اقدامات و دانش درون‌برنامه‌ای پیشرفته‌تر بعداً منتشر خواهد شد، سیری توسط Apple آموزش دیده است تا به محصولات و ویژگی‌های Apple کمک کند، توصیه‌هایی ارائه کند و دستورالعمل‌هایی را برای استفاده از یک ویژگی یا عملکرد خاص در دستگاه‌ها ارائه دهد.

این شرکت در WWDC اعلام کرد که سیری مبتنی بر هوش اپل با درک زمینه شخصی کاربر و پاسخ دادن به آن، کاملاً شخصی‌سازی شده و هوشمندانه‌تر هدایت می‌شود. در حالی که شایعه شده بود که این پیشرفت تا سال 2025 منتشر نخواهد شد، گزارشی توسط وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که می‌توانیم قابلیت‌های شخصی‌سازی شده سیری را در پایان سال جاری ببینیم.

پیش از اینکه توپ شب سال نو بیفتد، سیری یکپارچه سازی ChatGPT و توانایی دسترسی به زمینه شخصی شما را دریافت می کند. (مثال: «چه زمانی باید برای بردن مادر از فرودگاه حرکت کنم؟

اگرچه سیری با انتشار نسخه بتای iOS 18.1 بهبودهای کلیدی دریافت کرد، اما امیدواریم که این دستیار مجازی بعداً با کمک Apple Intelligence و به‌روزرسانی‌های متعددی که به همراه دارد، مانند ادغام ChatGPT و درک بهتر زمینه شخصی.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا