فناوری

Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Google Pixel Fold: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Google Pixel Fold: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

شیائومی اخیراً جدیدترین کتاب تاشو خود را با نام Mix Fold 4 در چین معرفی کرد. در حالی که هنوز عرضه این گوشی در بریتانیا تایید نشده است، ممکن است تعجب کنید که Xiaomi Mix Fold 4 چگونه با سایر گوشی های تاشو سازگاری دارد. 

به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید این گوشی هوشمند چگونه با اولین گوشی تاشو Google مقایسه می‌شود، Google Pixel Fold. 

Xiaomi Mix Fold 4 نمایشگر روشن‌تری دارد 

وقتی نوبت به نمایشگرهایشان می‌رسد، هر دو گوشی Xiaomi Mix Fold 4 و Google Pixel Fold دو صفحه نمایش OLED دارند – یک صفحه نمایش بزرگ تاشو و دیگری صفحه نمایش کوچکتر. 

با این حال، Mix Fold 4 در هر دو حالت نمایشگر روشن‌تری دارد و هر دو صفحه‌نمایش آن می‌توانند 3000 نیت در حداکثر روشنایی داشته باشند. در همین حال Pixel Fold می‌تواند به 1450 نیت در صفحه تاشو یا 1550 نیت در صفحه روی جلد برسد.

Google Pixel Fold روی یک چیپست سفارشی اجرا می شود 

از نظر عملکرد، Google Pixel Fold بر روی پردازنده Tensor G2 خود Google اجرا می‌شود، یک چیپست سفارشی که برای تلفن‌های Pixel طراحی شده است. 

ما متوجه شدیم که Tensor G2 عملکرد روزانه خوبی را ارائه می‌دهد، اگرچه از تراشه‌های اسنپ‌دراگون در زمینه قدرت پردازش خالص عقب‌تر است. این به این دلیل است که Tensor G2 بیشتر بر روی پردازش هوش مصنوعی تمرکز دارد تا پردازش گرافیکی. 

در همین حال، شیائومی میکس فولد 4 از جدیدترین اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. ما هنوز خودمان این گوشی را بنچمارک نکرده‌ایم، اما می‌توانید از آخرین چیپست پرچمدار کوالکام انتظار عملکرد بالایی داشته باشید. 

Xiaomi Mix Fold 4Xiaomi Mix Fold 4
Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Google Pixel Fold: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟ 3

Xiaomi Mix Fold 4 ضبط ویدیوی 8K را ارائه می دهد 

وقتی صحبت از فناوری دوربین به میان می‌آید، Google تنظیمات فوق‌العاده‌ای برای یک دستگاه تاشو دارد. این شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک لنز 10.8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 10.8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر است. ما دریافتیم که عکس‌هایی که با حسگر اصلی گرفته شده‌اند، واضح و پر جنب و جوش با قابلیت‌های HDR چشمگیر حتی در روزهای روشن هستند. 

همچنین حالت‌های دوربین هوش مصنوعی و ابزارهای ویرایشی زیادی برای بررسی وجود دارد. 

از طرف دیگر، Xiaomi Mix Fold 4 دارای چهار سنسور است. تنظیمات چهارگانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر، یک لنز تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. ما هنوز دوربین را آزمایش نکرده‌ایم، اما این آرایه دوربین روی کاغذ عالی به نظر می‌رسد. 

Mix Fold 4 در مورد ویدیو دارای برتری است و از ضبط 8K/24fps پشتیبانی می کند. هر دو Mix Fold 4 و Pixel Fold همچنین قادر به فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه هستند. 

unlock pixel fold
Google Pixel Fold

Xiaomi Mix Fold 4 از شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند 

در نهایت، Xiaomi Mix Fold یک باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژ سیمی بسیار سریع 67 واتی را همراه با شارژ بی سیم 50 واتی ارائه می دهد. 

دوام باتری با باتری 4821 میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند تقریباً یک روز در آزمایش‌های ما دوام بیاورد و شارژ سریع با حداکثر سرعت 30 وات نسبتاً آهسته، مناسب Pixel Fold نیست. شارژ بی سیم نیز با 7.5 وات کاهش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا