اخبار روزفناوری

OpenAI حالت صوتی پیشرفته را برای کاربران ChatGPT Plus عرضه می کند، قابلیت های ویدئو و اشتراک گذاری صفحه به زودی

OpenAI حالت صوتی پیشرفته را برای کاربران ChatGPT Plus عرضه می کند، قابلیت های ویدئو و اشتراک گذاری صفحه به زودی

OpenAI از زمان پیدایش مدل ChatGPT و انقلابی در هوش مصنوعی توانسته در اخبار باقی بماند. این شرکت دائماً در حال تغییر مدل زبان هوش مصنوعی با ارائه برخی به روز رسانی ها و ویژگی های پیشرفته برای کمک به کاربران با پاسخ های مرتبط تر و متنی تر. برای پیشبرد این بهبود مستمر، این شرکت در ماه مه اعلام کرد که به زودی حالت صوتی را در ChatGPT وارد می کند که امکان مکالمات و شخصی سازی بیشتر شبیه انسان را فراهم می کند. حالت صوتی پیشرفته مورد انتظار اکنون برای برخی از کاربران عرضه شده است.

OpenAI حالت صوتی پیشرفته جدید را برای کاربران محدود ChatGPT پولی برای آزمایش ارائه می کند

OpenAI توسعه یک حالت صوتی پیشرفته جدید را برای ChatGPT در ماه مه به نمایش گذاشت که به کاربران کمک می کند مکالمات طبیعی تری در زمان واقعی داشته باشند و تاخیر یا تأخیر در تعاملات را حذف کند. حتی با صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود، Sky، که به طرز شگفت انگیزی به نظر می رسید، در میانه یک جنجال قرار گرفت شبیه به اسکارلت جوهانسون. با این حال، پس از پیگیری قانونی این بازیگر زن، صدا از بین رفت.

OpenAI در X اعلام کرد که شروع به ارائه حالت صوتی برای کاربران منتخب ChatGPT Plus برای آزمایش کرده است. به اضافه کردن کاربران ادامه خواهد داد و امیدواریم تا پاییز امسال به همه مشترکین ChatGPT Plus اجازه دسترسی به ویژگی جدید را بدهد. این ابزار هوش مصنوعی بسیار پیشرفته‌تر از حالت صدای فعلی ChatGPT است، زیرا می‌تواند احساسات و موقعیت‌های مختلف را درک کند و متناسب با آن پاسخ دهد، و به آن احساس طبیعی‌تر و شبیه به انسان می‌دهد.

طبق این پست، OpenAI با بیش از 100 تیم قرمز خارجی در 45 زبان مختلف، آزمایش‌های دقیقی را در مورد قابلیت‌های صوتی GPT-4o انجام داده است، که این نسخه را با کیفیت‌تر و با تدابیر امنیتی و حریم خصوصی بیشتر می‌سازد. حالت پیشرفته با چهار صدای از پیش تعیین شده ارائه می شود: Juniper، Cove، Ember، و Breeze با صدای ChatGPT Sky که پس از جنجال حذف می شود.

صداهای از پیش تعیین شده فعلی شبیه یا جعل هویت افراد مشهور نیستند و هر صدایی را که با چهار صدایی که حالت پیشرفته برای صحبت از طریق یک سیستم داخلی برنامه ریزی شده است، مطابقت ندارد مسدود می کند. برای اطمینان از تولید محتوای دارای حق چاپ یا سوء استفاده از صدا، OpenAI فیلترها و حفاظ هایی را برای جلوگیری از تولید چنین محتوایی توسط کاربران قرار داده است. سایر قابلیت‌های چند وجهی، مانند ویدئو و اشتراک‌گذاری صفحه، در این رویداد به نمایش گذاشته شد، اما بخشی از آلفای فعلی نیستند و بعداً ارائه خواهند شد.

این شرکت قصد دارد در ماه آگوست گزارش مفصل تری در مورد اقدامات ایمنی انجام شده، پتانسیل این ویژگی و محدودیت های آن ارائه دهد. کاربران منتخب ChatGPT Plus یک ایمیل حاوی دستورالعمل ها و یک پیام در برنامه تلفن همراه خود دریافت خواهند کرد، بنابراین اگر مشترک ChatGPT پولی هستید، بهتر است مراقب یک اعلان ایمیل باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا