اخبار روزفناوری

انتظار می رود آیفون 16 پرو با استاندارد اتصال وای فای 7 برای دانلود و آپلود سریعتر راه اندازی شود

انتظار می رود آیفون 16 پرو با استاندارد اتصال وای فای 7 برای دانلود و آپلود سریعتر راه اندازی شود

مدل‌های آیفون 16 پرو نسبت به سری فعلی کاملاً ارتقاء یافته‌اند، زیرا این دستگاه‌ها نه تنها با ویژگی‌های اختصاصی هوش اپل عرضه می‌شوند، بلکه دارای داخلی‌های برتر نیز خواهند بود. اکنون گزارش شده است که اپل مدل های آیفون 16 پرو را در ماه سپتامبر با پشتیبانی از Wi-Fi 7 عرضه می کند و به کاربران امکان می دهد از سرعت آپلود و دانلود سریع تر لذت ببرند. با این حال، مدل‌های استاندارد در آخرین گزارش گنجانده نشده‌اند، که نشان می‌دهد این دو به همان تراشه‌های Wi-Fi ادامه خواهند داد.

مدل‌های آیفون 16 پرو «به‌طور گسترده‌ای انتظار می‌رود» با تراشه Wi-Fi 7 برای اتصال سریع‌تر راه‌اندازی شوند

همان‌طور که گفته شد، اپل مدل‌های «Pro» امسال را با به‌روزرسانی‌های عمده عرضه می‌کند و اتصال نیز از آن عقب نمانده است. طبق DigiTimes اپل قرار است یک تراشه Wi-Fi 7 را در مدل‌های iPhone 16 Pro قرار دهد که به دستگاه اجازه می‌دهد از سه باند به طور همزمان استفاده کند. اگر با آن آشنا نیستید، Wi-Fi 7 مدل‌های «Pro» آیفون 16 را قادر می‌سازد تا داده‌های بالای باندهای 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز را دانلود و آپلود کنند. این در نهایت سرعت بی سیم را افزایش می دهد و تاخیر کمتری را افزایش می دهد.

به طور کلی، ارتقاء اتصال جدید به iPhone 16 Pro این امکان را می دهد که در مورد داده های بی سیم کمتر عقب بماند و سرعت یکپارچه بیش از 40 گیگابیت در ثانیه ارائه دهد. این بدان معناست که سرعت انتقال اطلاعات حداقل چهار برابر بیشتر از استاندارد Wi-Fi 6E در مدل های آیفون 15 خواهد بود. توجه داشته باشید که این اولین بار نیست که جزئیاتی در مورد این موضوع می شنویم، زیرا جف پو تحلیلگر نیز همین ادغام را برای مدل های آیفون 16 پرو حدس زده است.

برای استفاده از باندهای بالاتر و Wi-Fi 7 به طور کلی. کاربران باید یک روتر اختصاصی داشته باشند که از این فناوری پشتیبانی کند. اگر یکی ندارید، آیفون 16 پرو به سرعت های معمولی خود ادامه می دهد. آیفون 16 پرو نسبت به مدل‌های آیفون 16 پرو یک ارتقاء قوی خواهد بود و در حالی که طراحی تقریباً یکسان خواهد بود، کمی بزرگتر از مدل های فعلی. با این حال، ما در مورد دکمه جدید عکسبرداری و نحوه واکنش آن به ویژگی های دوربین بسیار هیجان زده هستیم.

به غیر از ویژگی‌های فیزیکی دستگاه‌ها، Apple Intelligence نقش مهمی در جمع آوری تقاضا برای گوشی نیز دارد. با این حال، به نظر می رسد که اپل انتشار Apple Intelligence برای آیفون را به تاخیر انداخته است، زیرا اخیرا نسخه بتای iOS 18.1 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا تاخیر در ویژگی های هوش مصنوعی بر تقاضای مدل های آیفون 16 تأثیر می گذارد یا خیر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا