سلامت

چگونه از صدمات در زمین گلف جلوگیری کنیم

چگونه از صدمات در زمین گلف جلوگیری کنیم

ممکن است گلف را یک فعالیت تفریحی کم تاثیر بدانید که برای بدن خیلی سخت نیست. اما حرکت تمام بدن یک تاب گلف می‌تواند روی آرنج، شانه‌ها، باسن و کمر تأثیر بگذارد. صدمات گلف نسبتاً رایج است.

براد بریگاگلیانو، PT، فیزیوتراپیست و دارای گواهی قدرت می‌گوید

انجام گرم کردن مناسب و حفظ آمادگی جسمانی بهترین دفاع در برابر آسیب هستند. و متخصص تهویه در بیمارستان های دانشگاهی موسسه پزشکی ورزشی دروسینسکی. Brigagliano نکاتی را برای جلوگیری از آسیب های گلف ارائه می دهد.

علل اصلی آسیب

بریگاگلیانو می‌گوید: «نکته منحصر به فرد گلف این است که مشارکت در سطح بالا محدود به سن نیست. «مردم با بزرگتر شدن تمایل دارند بیشتر بازی کنند، نه کمتر. بنابراین ما صدمات را در سراسر طیف می بینیم.”

شایع‌ترین آسیب‌های گلف معمولاً گردن، کمر، آرنج، شانه، مچ دست، دست‌ها و زانو (معمولاً از آسیب‌های قبلی زانو) است. «با گلف بازان سطح بالا، معمولاً گردن، مچ است. و جراحات دست،” Brigagliano می گوید. «در گلف بازان مبتدی و با معلولیت بالاتر، معمولاً آرنج، کمر، shoulder and زانو .”

از آنجایی که گلف بازان با معلولیت بالاتر نوسان بیشتری می کنند، می توانند بیشتر در معرض آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد مانند آرنج گلف باز باشند. سایر علل رایج آسیب عبارتند از:

  • مکانیک تاب ضعیف
  • تروما (ضربه با توپ)
  • عدم تعادل تحرک و قدرت

جلوگیری از آسیب های گلف

“یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از صدمات، گرم کردن بدن است. شما نمی خواهید در زمان سه راهی به سرعت در آنجا بپرید و تا آنجا که می توانید شروع به تاب خوردن کنید. بریگاگلیانو می‌گوید: مطالعات نشان می‌دهند که انجام گرم کردن به مدت 10 دقیقه تأثیر مثبتی در پیشگیری از آسیب‌دیدگی دارد.

«همچنین، سطح تناسب اندام کلی شما تفاوت ایجاد می کند. تمرینات تحرک، قدرت، انعطاف پذیری و تعادل خطر آسیب را کاهش می دهد. ورزش کردن نه تنها به جلوگیری از آسیب دیدگی کمک می کند، بلکه یکی از بهترین راه ها برای بهبود بازی شماست. بریگاگلیانو می‌گوید: «همبستگی مثبتی بین قدرت عضلانی و نقص وجود دارد. “برخی از مهم ترین پیشرفت ها در گلف بازان مسن که شروع به انجام تمرینات مقاومتی، انعطاف پذیری و تعادل می کنند دیده می شود.”

  • به طور منظم ورزش کنید. همچنین بازی شما را بهبود می بخشد.
  • کیف گلف حمل نکنید. از چرخ دستی استفاده کنید.
  • پیاده روی در مسیر سطح آمادگی جسمانی را بهبود می بخشد.
  • روی مکانیک تاب کار کنید.
  • اگر تازه وارد گلف هستید یا مدتی است بازی نکرده اید، خیلی زود این کار را انجام ندهید.

بریگاگلیانو می‌گوید: «در آخر هفته اول با 36 سوراخ و هر روز به محدوده رانندگی نروید.

نحوه گرم کردن

بریگاگلیانو می‌گوید: «کشش استاتیک قبل از فعالیت توصیه نمی‌شود، زیرا توانایی شما برای تولید نیرو را کاهش می‌دهد. “شما می خواهید حرکات پویا را انجام دهید و عضلات خود را در دامنه کامل حرکت خود قرار دهید. شما عضلات را برای کشش و حرکت سریع آماده می کنید. شما می خواهید تمام بدن خود را گرم کنید، زیرا چرخاندن چوب گلف حرکتی بسیار قدرتمندتر از آن چیزی است که مردم به آن اعتبار می دهند.”

  • انفرادی شدن در کلید، به ویژه پس از آسیب یا مبارزه با یک مشکل فعلی.
  • گرم کردن کامل بدن را انجام دهید.
  • عضلات را از طریق دامنه حرکتی کامل / گرم کردن پویا به کار بیاندازید.
  • تمرینات مقاومتی (لنج با چرخش، اسکات با هوا، تمرینات شانه نواری).
  • ضربان قلب خود را بالا ببرید (پیاده روی، آهسته دویدن، جک های پرش).
  • از کشش ایستا قبل از دور خودداری کنید.

Brigagliano مجموعه ای از گرم کردن/تمرینات یکسان را به همه گلف بازان توصیه نمی کند، زیرا فردی است. «آنچه ممکن است به یک نفر کمک کند ممکن است به شخص دیگری کمک نکند یا ممکن است به شخص دیگری آسیب برساند. باید فردی باشد زیرا نوسان هر کس متفاوت است. سطح تحرک، قدرت و تناسب اندام نیز متفاوت است.”

پیوندهای مرتبط

در بیمارستان‌های دانشگاهی، متخصصان پزشکی ورزشی، پزشکان مراقبت‌های اولیه، متخصصان تغذیه، کارشناسان خواب و سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی که تحت کمک هزینه تحصیلی آموزش دیده‌اند، بهترین مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی را برای افراد فعال تضمین می‌کنند. بیشتر بیاموزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا