فناوری

Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Galaxy Z Fold 6: کدام تاشو برنده است؟

Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Galaxy Z Fold 6: کدام تاشو برنده است؟

شیائومی اخیراً جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را در چین معرفی کرده است، از جمله Xiaomi Mix Fold 4 و Xiaomi Mix Flip. 

اگر این گزینه ها آشنا به نظر می رسند (و حتی تا حدودی به نظر می رسند)، ممکن است به هدف Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 که چند هفته قبل از این اعلام عرضه شد. 

سوال این است – این تاشوها چگونه با هم مقایسه می شوند؟ ما شیائومی میکس فولد 4 و گلکسی زد فولد 6 را رو به رو قرار داده ایم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام تاشو برای شما مناسب است. 

Galaxy Z Fold 6 از قلم S پشتیبانی می‌کند 

یک مزیت اصلی صفحه نمایش بزرگتر که با فرمت تاشو فعال می شود این است که فضای کافی برای طراحی و یادداشت برداری وجود دارد. سامسونگ با پشتیبانی از قلم S در Galaxy Z Fold 6 از این پتانسیل بهره برده است. 

در حالی که متأسفانه قلم همراه دستگاه نیست، می‌توانید یکی را جداگانه برای طراحی، یادداشت‌برداری و حتی استفاده از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی سامسونگ، مانند Sketch To Image و دستیار طراحی< /a>. 

Xiaomi Mix Fold 4 از قلم پشتیبانی نمی‌کند. 

Xiaomi Mix Fold 4
Xiaomi Mix Fold 4

Xiaomi Mix Fold 4 دارای رم بیشتری است 

هم شیائومی میکس فولد 4 و هم گلکسی زد فولد 6 سامسونگ از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت می گیرند. 

وقتی عملکرد گلکسی زد فولد 6 را محک زدیم، متوجه شدیم که یکی از قدرتمندترین گوشی‌های تاشو در اطراف است، اگرچه هنوز باید از Mix Fold 4 استفاده کنیم تا این دو را به درستی مقایسه کنیم. 

با این حال، Mix Fold 4 در مورد رم با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در دسترس با تلفن هوشمند برتری دارد. در همین حال، Z Fold 6 را می توان با حداکثر 12 گیگابایت رم و همان 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی بزرگ پیکربندی کرد. 

Xiaomi Mix Fold 4 دارای چهار دوربین است. 

وقتی نوبت به دوربین‌ها می‌رسد، گلکسی زد فولد دارای یک لنز با زاویه باز 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. در حالی که این دوربین‌ها با حسگر اصلی خوب هستند، به‌ویژه، عکس‌هایی واضح با رنگ‌های زنده و نور متعادل در سایه‌ها و نقاط برجسته می‌گیرند، اما در مقایسه با دوربین‌های پرچمدار سامسونگ، کمی قدیمی هستند Galaxy S24 Ultra. 

از طرف دیگر، Xiaomi Mix Fold 4 از چهار دوربین بهره می برد که شامل لنز 50 مگاپیکسلی واید، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر، لنز دوم تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با 5x می شود. زوم اپتیکال و لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض. این تنظیم دوربین باید Mix Fold 4 را به ویژه در گرفتن عکس از راه دور خوب کند و به شما این امکان را می دهد که بدون از دست دادن کیفیت، حتی به سوژه خود نزدیکتر شوید. 

Samsung Galaxy Z Fold 6 unfolded in-hand
Samsung Z Fold 6

Xiaomi Mix Fold 4 سریعتر شارژ می شود 

در نهایت، Xiaomi Mix Fold 4 برنده واضح باتری است – حداقل روی کاغذ. 

Galaxy Z Fold 6 دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است که ما متوجه شدیم اغلب تا اوایل عصر کاهش می یابد. شارژ نیز نسبتاً آهسته است، تنها با شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی روی برد. 

در حالی که هنوز باتری را روی Xiaomi Mix Fold 4 آزمایش نکرده‌ایم، مشخصات گوشی مطمئناً خوش‌بینانه‌تر به نظر می‌رسد. این تاشو دارای یک باتری بزرگتر با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت با شارژ سریعتر از جمله شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا