پیامک

قیمت تور اروپا در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به گزارش ایوار

قیمت تور اروپا در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به گزارش ایوار

قیمت تور اروپا در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به گزارش ایوار

به نقل از آژانس مسافرتی ایوار، مجری مستقیم تور اروپا، افزایش قیمت یورو و دلار در بازار آزاد، یکی از مهم‌ترین علل افزایش تورهای اروپایی است. عوامل متعددی از جمله مقصد، تعداد روز سفر، درجه هتل، ترانسفر‌های بین شهری، فصل سفر و پرواز بین‌المللی از مهم‌ترین عواملی است که روی قیمت تورهای خارجی تاثیر می‌گذارد اما در حال افزایش قیمت تورهای خارجی نسبت به سال‌های گذشته نه به واسطه‌ گران شدن تورها توسط آژانس‌های مسافرتی، بلکه تحت تاثیر نوسان نرخ ارز است. البته که پاییز و زمستان، بهترین فصل برای یک سفر اقتصادی به اروپا به حساب می‌آید و قیمت‌ها از سایر فصول ارزان‌تر هستند. در ادامه نگاهی به قیمت تورهای اروپا در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ خواهیم داشت.

قیمت تور اروپا در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به گزارش ایوار

قیمت تور فرانسه

پاریس، یکی از محبوب‌ترین مقاصد اروپایی بین ایرانیان است. در حال حاضر قیمت تور فرانسه ۸ روزه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ معادل ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۸۹۰ یورو است. خدمات این تور شامل ۷ شب اقامت در هتل ۴ ستاره در شهر پاریس، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و گشت‌های شهری تعریف شده است. تور فرانسه ۸ روزه ایوار، محبوب‌ترین تور از نظر مسافران به حساب می‌آید که تا به امروز بیش از ۴۰۰ بار اجرا شده است و بیش از ۹۰۰ مسافر بر روی وبسایت ایوار درباره این سفر دیدگاه ثبت کرده‌اند.

قیمت تور ایتالیا

تور ایتالیا شاید دومین مقصد محبوب اروپایی بین ایرانیان باشد. در حال حاضر قیمت تور ایتالیا ۸ روزه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ معادل ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۹۹۰ یورو است. خدمات این تور شامل ۳ شب اقامت در شهر رم، ۲ شب فلورانس و دو شب ونیز بر روی هتل‌های ۴ ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و گشت‌های شهری تعریف شده است.

قیمت تور اسپانیا

در پاییز و زمستان ۱۴۰۳، قیمت تور اسپانیا ۸ روزه معادل ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۷۹۰ یورو می‌باشد. خدمات این تور شامل ۴ شب اقامت در بارسلون و ۳ شب اقامت در مادرید در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری و گشت‌های شهری از جمله شهر بین راهی زاراگوزا است.

قیمت تور اروپا در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به گزارش ایوار

قیمت تور سوئیس

شاید اولین مواجه ما با طبیعت سوئیس، تماشای کارتون‌های بچه های کوستان آلپ باشد. مناظر بی‌بدیل و سرسبز همراه با کو‌ه‌های سربه فلک کشیده و دریاچه‌های آبی که در تمام شهر‌ها خودنمایی می‌کنند. در پاییز و زمستان ۱۴۰۳، قیمت تور سوئیس ۸ روزه معادل ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۶۹۰ یورو می‌باشد. خدمات این تور شامل ۴ شب اقامت در زوریخ و ۲ شب اقامت در شهر لوگانو در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و گشت‌های شهری است.

سایر هزینه های سفر به اروپا

اگرچه سفر با تور، این مزیت را دارد که در گشت‌های نیم روزه یا تمام روز، بعضی از هایلات‌های هر شهر را همراه با راهنما ببینید اما اگر بخواهید جاذبه‌های بیشتری را خارج از برنامه‌گروه مشاهده کنید، باید علاوه‌بر قیمت‌های ورودیه (حدود ۱۰ – ۲۰ یورو) هزینه حمل و نقل را هم مدنظر داشته باشید. بسته به اینکه کدام وسیله نقلیه (مترو، اتوبوس، تاکسی یا قطار) را برای رفت‌وآمد در داخل یا بیرون شهر انتخاب می‌کنید، هزینه حمل‌ونقل روزانه شما چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ یورو خواهد بود. استفاده از اتوبوس بین‌شهری یا قطار، هزینه حمل‌ونقل‌تان را افزایش می‌دهند و از این رو، استفاده از مترو و پیاده‌روی راهیمناسب برای کاهش هزینه‌هاست.

هزینه غذا در اروپا مانند هر چیز دیگری به مکان و محله‌ای بستگی دارد که غذای خود را تهیه می‌کنید؛ اینکه برای ناهار به یک ساندویچ مک‌دونالد بسنده کنید یا تصمیم بگیرید در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های گران‌قیمت شهر ناهار را میل کنید، می‌تواند هزینه غذا شما را چندین پله بالا و پایین کند. به هر حال بهتر است روزانه ۳۰ تا ۱۰۰ یورو را برای نوشیدنی و غذای خود کنار بگذارید و توجه داشته باشید در بعضی از موارد، هزینه خورد و خوراک شما ممکن است. بیشتر از این عدد شود. به طور کلی، می‌توان در نظر گرفت که شما در تورهای اروپایی، روزانه ۱۰۰ یورو هزینه غذا، حمل و نقل و بازدید از جاذبه‌های مختلف را خواهید داشت و اگر قصد خرید داشته باشید طبعا این هزینه نسبت به خرید‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

ایوار، مجری مستقیم تور اروپا

پاییز و زمستان فرصت مناسبی است که با ایوار رویاهایتان را سفر کنید. اگرچه سرمای هوا ممکن است کمی آزاردهنده باشد اما باید بدانید که تابستان‌ها نیز به همان اندازه گرمای هوا کلافه‌کننده است. در پاییز و زمستان خبری از صف‌های طویل در جاذبه‌های گردشگری نیست و فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی سفر خود دارید. علاوه‌بر اینکه پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به اروپا برای تجربه یک سفر اقتصادی است. برای اطلاع از قیمت و مدارک مورد نیاز تورهای اروپا و سایر تورهای خارجی مانند برزیل، ژاپن، استرالیا، ترکیه، مالزی، سنگاپور، قطر، سریلانکا، ویتنام، کوبا، آفریقای جنوبی و … می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه یا با شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید.

آژانس مسافرتی ایوار، تمامی مجوزهای رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و ب، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان را دارا است. همچنین ایوار اولین نماینده رسمی ریل یوروپ (Rail europe) در ایران از سال ۲۰۰۶، تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران از سال ۲۰۱۹، نماینده رسمی ام اس سی کروز (MSC Cruises)، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی (از سال ۱۳۹۲) و صادر کننده مستقیم گواهینامه بین المللی، نمایندگی لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) و رتبه‌ یک فروش بلیط گروهی ترکیش در ایران است.

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران، میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در مجموعه خود می‌باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند. تمامی راهنمای ایوار علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه این شرکت، به عنوان راهنما فعالیت خود را در ایوار آغاز نمایند. همچنین ایوار با اخذ لوگوی اینماد (از وزارت صنعت، معدن و تجارت) و لوگوی ساماندهی (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، خیال مسافران را برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار اروپا، رزرو هتل و سی آی پی فرودگاه از روی وبسایت و به صورت صد در صد آنلاین راحت کرده است.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا