اخبار روزاقتصاد

مردی بیش از 3 بیت کوین را در کیف دزدی و به قتل رساند 

مردی بیش از 3 بیت کوین را در کیف دزدی و به قتل رساند 

پلیس کیف چهار مرد را به جرم ربودن و قتل یک خارجی 29 ساله بازداشت کرده است.

این جنایت از پیش طراحی شده بود و انگیزه آن تقریباً 3 بیت کوین بود (BTC). اطلاعات پلیس ملی اوکراین گزارش این حادثه را در منطقه سولومیانسکی در کیف، اوکراین پس از شنیدن صدای جیغ توسط ساکنان و مشاهده چندین مرد در حال ضرب و شتم و کشیدن مردی به داخل خودرو در حوالی نیمه شب، گزارش کرد. 

یک عملیات پلیسی در مقیاس وسیع بلافاصله در کیف و مناطق اطراف آن برای یافتن و دستگیری مظنونان آغاز شد.

جزئیات قتل کریپتو

مظنونان که بین 24 تا 29 سال سن داشتند، با دقت برنامه‌ریزی کردند. پس از اینکه متوجه شدند قربانی BTC دارد، او را به خانه اش تعقیب کردند. پس از بازگشت، آنها به او حمله کردند و او را به زور به یک سازه متروک در منطقه کیف بردند، طبق به censor.net.

در یک مکان منزوی، مظنونان قربانی را وادار کردند تا قبل از خفه کردن، BTC خود را به کیف پول رمزنگاری خود منتقل کند. آنها برای پوشاندن ردپای خود، پلاک و ظاهر خودرو را تغییر دادند، جسد را در جنگل دفن کردند و رمز سرقت شده را به پول نقد تبدیل کردند.

یگان ویژه KORD به همراه افسران اجرای قانون با موفقیت مظنونان را بازداشت کردند. در این عملیات، پلیس پول، وسیله نقلیه مورد استفاده در جنایت و سایر شواهد مهم را کشف و ضبط کرد.

این پرونده در حال حاضر در دست بررسی است و اتهامات مربوط به سرقت، آدم ربایی، قتل برای سودجویی و اختفای جرم علیه مظنونان تشکیل شده است. واکنش سریع و هماهنگ پلیس در حل این جنایت وحشیانه مؤثر بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا