اخبار روز

پویش «مرهم زائر ۳» در قم کار خود را آغاز کرد

پویش «مرهم زائر ۳» در قم کار خود را آغاز کرد

۱۴:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

 محمدرضا بهرامی‌با بیان اینکه پویش «مرهم زائر» برای سومین سال متوالی است که در سراسر کشور توسط معاونت امور داوطلبان اجرا می‌شود، گفت: این پویش با هدف تأمین نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح‌های سلامت‌محور و بشردوستانه هلال‌احمر، از محل مشارکت‌های مردمی، داوطلبان و خیرین آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: شهروندان قمی می‌توانند دارو‌های اهدایی خود را که دارای تاریخ انقضای بیش از ۶ ماه و بسته بندی مناسب هستند، به خانه‌های داوطلب در سطح استان، ساختمان‌های هلال احمر و معاونت امور داوطلبان استان واقع در خیابان ساحلی نبش کوی ۷ تحویل دهند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم این دارو‌ها از سوی نیرو‌های متخصص داوطلب پایش و تفکیک می‌شود و برای درمان زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

بهرامی به روش‌های پرداخت کمک‌های نقدی همشهریان و خیرین هم اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، کد دستوری ۳#*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا