اخبار روزفناوری

Xyber XPC Cybertruck Mini PC با AMD Ryzen 7 8845HS تست شده، عملکرد رضایت بخش اما با دمای بالاتر

Xyber XPC Cybertruck Mini PC با AMD Ryzen 7 8845HS تست شده، عملکرد رضایت بخش اما با دمای بالاتر

رایانه شخصی Stealth Cybertruck Mini فقط یک نمونه اولیه نیست، بلکه یک سیستم خرده فروشی واقعی مبتنی بر APUهای Ryzen 7 8845HS “Hawk Point” AMD است.

Xyber XPC Cybertruck دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی به شکل Ryzen 7 8845HS AMD است که نرخ فریم قابل بازی را در بازی های Triple-A ارائه می دهد

اخیراً XPC Cybertruck را معرفی کرد توسط Xyber توسط YouTuber فناوری، Taki Udon آزمایش شده است. حدود سه هفته پیش، گزارش دادیم که XPC در حال ورود است فاز تولید آن، که ادعا می شود «سریعترین کامیون رایانه شخصی Ryzen 7» توسط Xyber است. این دستگاه بازی فشرده الهام گرفته از تسلا Cybertruck فقط یک عتیقه برای دوستداران Cybertruck نیست، بلکه یک رایانه بازی واقعی است که می تواند بازی ها را از طریق سخت افزار مبتنی بر Zen 4 انجام دهد.

Xyber XPC Cybertruck Mini PC With AMD Ryzen 7 8845HS Tested, Performs Satisfactory But With Higher Temps 2

XPC علاوه بر داشتن یک رایانه شخصی در داخل، یک کاپوت، چهار در و یک صندوق عقب دارد که همه آنها را می توان مانند Cybertruck واقعی باز کرد. Cybertruck همچنین دارای قابلیت حرکت از طریق چرخ های خود و فرمان نیز می باشد. چراغ های جلو دارای LED واقعی هستند که وضعیت کارکرد رایانه شخصی را نشان می دهد. هنگامی که رایانه شخصی با فشار دادن شوک های چرخ جلو روشن می شود، چراغ های LED سفید روشن می شوند.

اعتبار تصویر: Taki Udon(YT)

Taki Udon نه تنها XPC را در برخی از عناوین محک نگذاشت، بلکه کامیون را نیز جدا کرد تا پیکربندی و طراحی آن را نشان دهد که می‌تواند بازی‌ها و برنامه‌های شما را تقویت کند. سخت افزار داخل آن بسیار شبیه آنچه در یک لپ تاپ گیمینگ معمولی می بینید به نظر می رسد و دارای اجزای متعددی از جمله CPU، GPU، RAM و درایو ذخیره سازی روی یک مادربرد سفارشی است. این مشابه PCB های سفارشی است که قبلاً وقتی شرکت نمونه های اولیه را در یک واحد تولیدی فاش کرد، دیدیم.

به نظر می‌رسد این شرکت با مدل‌های قبلی عجله کرده است، زیرا PCB دارای چندین خروجی است که معمولاً روی لپ‌تاپ می‌بینید، اما به دلیل طراحی شاسی قابل دسترسی نیستند.

طبق آزمایش‌های بازی تاکی، توانست در Final Fantasy XV روی تنظیمات گرافیکی استاندارد با وضوح 1080p به سرعت 30-40 فریم در ثانیه دست یابد. این زمانی بود که رایانه شخصی با 54 وات TDP کار می کرد. با این حال، دما به طور متوسط ​​حدود 80 درجه سانتیگراد و حتی تا 100 درجه سانتیگراد بود.

با کاهش TDP عملیاتی به تنها 30 وات، تاکی توانست دما را تا 60 درجه سانتیگراد پایین بیاورد، بدون اینکه عملکرد را به خطر بیندازد. XPC بازی‌های مستقل و با گرافیک کمتری مانند Stray را با قدرت کمتر از 30 وات به‌طور بی‌نقص اجرا می‌کند، اما حتی در برخی از عناوین قدیمی Triple-A مانند Doom و Spiderman Remastered نیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

XPC بر روی AMD Ryzen 7 8845HS APU اجرا می شود که دارای پیکربندی 8 هسته، 16 رشته بر اساس معماری Zen 4 و یک پردازنده گرافیکی Radeon 780M یکپارچه است. با این حال، این شرکت همچنین رایانه شخصی Xyber XPC مبتنی بر APU Ryzen 7840HS را با قیمت 399 دلار ارائه می دهد. نسخه ای که روی Ryzen 7 8845HS اجرا می شود می تواند تا دو برابر MSRP نسخه 7840HS قیمت داشته باشد. ما هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه آن نداریم، اما انتظار می‌رود نسخه Ryzen 7840HS ماه آینده عرضه شود.

xyber xpc cybertruck mini pc d8a8d8a7 amd ryzen 7 8845hs d8aad8b3d8aa d8b4d8afd987d88c d8b9d985d984daa9d8b1d8af d8b1d8b6d8a7db8cd8aa d8a8d8aed8b4 d8a7 66a77b9269568

منبع خبر: Taki Udon

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا