اخبار روز

اجرای ۱۰۰ درصد پروژه‌های مخابراتی اربعین در کردستان

اجرای ۱۰۰ درصد پروژه‌های مخابراتی اربعین در کردستان

۱۲:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات شبکه ارتباطات سیار و دیتا، ۳۸ پروژه در نقاط شهری و روستایی واقع در محدوده مرزباشماق مریوان با سرمایه گذاری هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال انجام شده است.

آزاد حکمت بیان کرد: از جمله طرح های اجرا شده  نصب و راه‌اندازی سایت تلفن همراه در ۱۱ نقطه روستایی مریوان با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال و ارتقای تکنولوژی ۱۰سایت تلفن همراه به ۴ G در نقطه روستایی با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: راه‌اندازی تکنولوژی ۵ G در۶ سایت شهری و راه‌اندازی تکنولوژی TDLTE بر روی هفت سایت شهری دیگر با مجموع اعتبار هزینه شده به میزان ۴۸۵میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های محقق شده است.

وی بیان کرد: نصب و راه‌اندازی سایت تلفن همراه در مریوان را با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و نصب و راه اندازی سایت پرتابل همراه اول در محدوده مرزباشماق با اعتبار۷۰ میلیارد ریال  از جمله پروژه‌های اجرا شده مختص به اربعین است.

حکمت با بیان اینکه در شهر کانی دینار مریوان نیز یک سایت تلفن همراه اول مخابرات با اعتبار۸۰ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی شده است، گفت: پروژه افزایش پوشش و آنتن دهی شبکه WIFI (اینترنت بدون سیم) موجود در محور مرزباشماق با نصب تجهیزات فنی و سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا