اخبار روزاقتصاد

صندوق جدید Brevan Howard برای هدف قرار دادن شرکت‌های دارای رمزارز در ترازنامه: گزارش

صندوق جدید Brevan Howard برای هدف قرار دادن شرکت‌های دارای رمزارز در ترازنامه: گزارش

صندوق تامینی کریپتو برووان هاوارد واحد جدیدی راه‌اندازی کرده است که به شرکت‌ها کمک می‌کند بازده بیشتری از خزانه‌های ارزهای دیجیتال خود داشته باشند.

شعبه مبتنی بر رمزنگاری شرکت Brevan Howard Asset Management، Brevan Howard Digital، واحد جدیدی را با هدف افزایش بازده برای شرکت‌هایی که رمزنگاری را به عنوان دارایی ذخیره دارند، رونمایی کرده است.

براساس یک هدف مالی گزارش، واحد جدید به نام BH Digital Solutions توسط کریس رینر کوک، رئیس سابق بازرگانی و تامین مالی در Coinbase. تمرکز اولیه این واحد روی blockchain و رمزنگاری شرکت‌های ماینینگ، به آنها کمک می‌کند بازدهی بیشتری از دارایی‌های خود داشته باشند.

این راه‌اندازی در حالی انجام می‌شود که BH Digital، صندوق تامینی کریپتو بروان هاوارد که 2.3 میلیارد دلار را مدیریت می‌کند، افزایش 20 درصدی در دارایی‌های تحت مدیریت را در نیمه اول سال 2024 گزارش کرده است. همانطور که crypto.news گزارش شده، از زمان راه اندازی آن در در اواخر سال 2021، BH Digital شاهد افزایش دارایی‌های خود به 2.3 میلیارد دلار بود که از زمان شروع تجارت خود در مارس 2022 بیش از 50 درصد افزایش داشت.

گاوتام شارما، مدیر عامل شرکت Brevan Howard Digital، تاکید کرد که واحد جدید نشان‌دهنده “توسعه طبیعی” پیشنهادات این شرکت است و بر “فرصت‌های” رو به رشد در فضای رمزنگاری برای سرمایه‌گذاران نهادی تاکید می‌کند.

از آنجایی که چشم‌انداز مالی نامشخص است، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها رمزارز را در ترازنامه خود وارد می‌کنند. داده های BitcoinTreasuries.com نشان می دهد که بیش از 90 شرکت در سراسر جهان بیت کوین دارند (BTC) با MicroStrategy با بیش از 226,330 بیت کوین، به ارزش بیش از 15.7 دلار، پیشتاز این بسته است. میلیارد به قیمت فعلی.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا