فال

Mars Retrograde 2024: دوباره فکر کنید و مسیر شغلی خود را راه اندازی مجدد کنید

Mars Retrograde 2024: دوباره فکر کنید و مسیر شغلی خود را راه اندازی مجدد کنید

در طالع بینی ودایی، رتروگرادهای سیاره ای همواره با علاقه و شک فراوان نگریسته می شوند، زیرا می توانند تغییرات عمیقی را در زندگی ما ایجاد کنند. یکی از این رتروگرادها اواخر امسال اتفاق می افتد، مریخ از 6 دسامبر 2024 تا 23 فوریه 2025. در این دوره، به نظر می رسد که مریخ، سیاره انرژی، عمل و جاه طلبی در جهت مخالف بقیه حرکت می کند. از آسمان مریخ در علامت آتش، لئو، واپس‌گرا خواهد رفت و سپس به نشانه آب، سرطان برمی‌گردد. اجازه دهید تأثیر آن بر زندگی شغلی و مالی خود را به تفکیک علائم زودیاک بررسی کنیم.

Let us explore its impact on our career and financial life per zodiac signs.
بیایید تأثیر آن را بر زندگی شغلی و مالی خود در هر علامت زودیاک بررسی کنیم.

آریس : ممکن است با موانع و تاخیر مواجه شوید، به ویژه در پروژه های خلاقانه یا سرمایه گذاری هایی که نیاز به اشتیاق و انگیزه دارند. صبر و خویشتن داری کلید پرهیز از اقدامات تکانشی یا رویارویی در این دوره است. اگر جویای کار هستید، ممکن است در جستجوی کار با ناامیدی مواجه شوید، اما امید خود را از دست ندهید. این زمان برای ارزیابی مجدد اهداف و استراتژی های خود است. برای شاغلان، ممکن است مشکلاتی با مقامات یا همکاران وجود داشته باشد. اگر قصد خرید یا فروش ملک را دارید، بهتر است محتاط باشید. از این دوره برای مذاکره در مورد معاملات بهتر با صبور بودن و دقت استفاده کنید.

ثور: ممکن است در بیان شفاف افکار یا قاطعیت در محل کار با مشکلاتی مواجه شوید. اگر شما یک جویای کار هستید، ممکن است هنگام درخواست کار یا در طول مصاحبه با چالش های تاخیر یا عدم ارتباط مواجه شوید. برای کسانی که کار می کنند، این رتروگراد می تواند خروجی ای برای ناامیدی یا احساسات فروخورده مربوط به محل کار یا فعالیت های روزانه شما باشد. کشف راه های سالم برای مدیریت استرس و اجتناب از تصمیم گیری های تکانشی یا طغیان هایی که می تواند روابط حرفه ای شما را خراب کند، حیاتی است. ممکن است با هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده یا تاخیر درآمد مواجه شوید.

Gemini : صبور بودن و شفافیت در ارتباطات ضروری است. ممکن است مجبور شوید با چالش‌های تاخیر در پرداخت‌ها، درآمد یا پاداش‌های مالی که انتظار دارید مبارزه کنید. توصیه می‌شود که تصمیمات مالی با احتیاط اتخاذ شود و از هزینه‌های ناگهانی یا سرمایه‌گذاری اجتناب شود. شاغل ممکن است احساس نارضایتی از درآمد فعلی شما داشته باشد، ارزش کمتری داشته باشد و از وضعیت مالی شما ناراضی باشد، که باعث می شود مسیر شغلی خود را مجدد ارزیابی کنید یا برای جبران خسارت بهتر مذاکره کنید. روی سلامت روان خود کار کنید و عادات مالی پایدار ایجاد کنید.

سرطان: رو به رو شدن مریخ ممکن است باعث کاهش سطح انرژی و سطح کلی انگیزه شما شود. هنگام برخورد با پروژه‌ها یا فرصت‌های جدید، ممکن است اعتماد به نفس یا قاطعیت نداشته باشید، که ممکن است بر پیشرفت شغلی یا جستجوی شغل شما تأثیر بگذارد. افراد شاغل ممکن است از شغل یا محیط کاری فعلی خود عصبانی یا ناراضی باشند. از این دوره برای ارزیابی مجدد مهارت‌ها، صلاحیت‌ها و برندسازی شخصی خود و ایجاد تغییرات لازم در استراتژی‌های خود استفاده کنید.

لئو: در مرحله اول رتروگراد، ممکن است با کاهش انگیزه یا اعتماد به نفس در انجام پروژه ها یا فرصت های جدید مواجه شوید که می تواند منفی باشد. روی شغل یا جستجوی شغل شما تأثیر بگذارد. همچنین ممکن است با مشکلات یا موانع مرتبط با آرزوها یا ابراز وجود خود مواجه شوید. ممکن است یک بی قراری درونی یا اشتیاق به تنهایی و خود اندیشی را تجربه کنید. این دوره ممکن است برای افراد شاغل دشوار باشد زیرا ممکن است در محل کار دچار ناامیدی یا مشکلات شوید. ممکن است هزینه های پیش بینی نشده یا مشکلات مالی وجود داشته باشد.

Virgo : شما شروع به توجه بیشتر به ارتباطات اجتماعی، دوستی ها و اهداف بلند مدت خود خواهید کرد. ممکن است در کار با دیگران یا شرکت در پروژه ها یا ابتکارات گروهی با مشکلات یا شکست مواجه شوید. از این دوره برای بازدید مجدد از شبکه حرفه ای خود، تماس با ارتباطات خود و جستجوی فرصت هایی که با ارزش ها و اهداف شما همخوانی دارند، استفاده کنید. از نظر مالی، این پسرفت ممکن است منجر به مشکلات مربوط به سرمایه گذاری در پروژه های اجتماعی یا گروهی یا تاخیر در دریافت کمک مالی از دوستان یا سازمان ها شود.

ترازو: مریخ وارونه باعث می شود روی شغل، تصویر عمومی و آرزوهای حرفه ای خود تمرکز کنید. ممکن است با چالش ترفیع یا احترام در محل کار مواجه شوید. برای افراد شاغل، این ممکن است زمانی باشد که مجبور باشید با درگیری با رئیس، مافوق یا تصور عمومی از کار خود مقابله کنید. باید از اقدامات تکانشی که به اعتبار حرفه ای شما آسیب می زند اجتناب کرد. آن دسته از افراد بیکار ممکن است فرصت های جدیدی برای رشد شغلی پیدا کنند. گزینه ها را به دقت ارزیابی کنید و سپس قدم بردارید.

عقرب: با رو به رو شدن مریخ، ممکن است تمایل بیشتری به خودسازی، تحصیلات عالی و سفر به مکان های جدید پیدا کنید. میل شدید برای تحریک فکری، تحقیق فلسفی یا سفرهای طولانی می تواند شما را به حرکت درآورد. برای کسانی که شاغل هستند، این قهقرا ممکن است مانعی در ادامه تحصیل یا آموزش مرتبط با پیشرفت شغلی شما باشد. از این دوره برای ارزیابی مجدد سوابق تحصیلی خود استفاده کنید یا حتی به مشاغلی فکر کنید که شامل سفر یا تعاملات بین فرهنگی است. از نظر مالی، قبل از هر تعهدی، همه جزئیات را بررسی کنید.

قوس: در این دوره ممکن است درگیر مشکلات مالی مربوط به شراکت تجاری، ارث یا مالیات باشید. این دوره می تواند منبع استرس برای افراد شاغل باشد زیرا ممکن است منجر به اختلاف یا درگیری با همکاران، شرکای تجاری یا موسسات مالی آنها شود. شما باید محتاط و شفاف باشید و تصمیمات عجولانه ای نگیرید که ممکن است به این روابط حیاتی آسیب برساند یا ثبات مالی شما را به خطر بیندازد. به هر گونه بدهی معلق یا تعهد مالی رسیدگی کنید. این قهقرایی ممکن است سکسکه‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای مرتبط با دارایی‌های مشترک به همراه داشته باشد.

< قوی>برج جدی: با رو به عقب رفتن مریخ، ممکن است توجه شما به روابط صمیمی، شراکت و ترتیبات قراردادی شما جلب شود. ممکن است در روابط شخصی یا حرفه ای خود با مشکلات یا درگیری هایی روبرو شوید که برای غلبه بر آنها به صبر، سازش و ارتباط موثر نیاز دارد. برای شاغلان، این ممکن است زمانی باشد که با شرکای تجاری یا مشتریان سروکار دارید و ممکن است تنش یا اختلاف نظر ایجاد شود. در روابط شخصی و حرفه ای خود مرزهای سالمی را تعیین کنید.

دلو: ممکن است متوجه شوید که توجه خود را به جزئیات کارهای روزمره، محیط کار و سلامت کلی خود معطوف کرده اید. ممکن است در سلامتی، مسئولیت های روزانه یا تعادل زندگی خود ناامیدی یا موانعی را تجربه کنید. در مورد شاغلان، این قهقرا می تواند منبع درگیری با همکاران یا زیردستان آنها در محل کار باشد. به سمت یک محیط کاری حمایت‌کننده‌تر و هماهنگ‌تر تلاش کنید. این زمان برای اولویت‌بندی مجدد و یافتن فرصت‌هایی است که با ارزش‌ها و رفاه شما همخوانی دارند و عادات و روال‌های سالمی را ایجاد می‌کنند. روی دستیابی به تعادل سالم کار و زندگی کار کنید.

ماهی: ممکن است متوجه شوید که بارقه اشتیاق به توانایی های هنری خود را دوباره کشف می کنید یا سرگرمی ها و فعالیت های تفریحی جدیدی را شروع می کنید. سعی کنید فضای حمایتی برای بیان هنری خود ایجاد کنید. از این زمان برای ارزیابی مجدد اولویت های خود استفاده کنید، سرگرمی های جدید یا راه های خلاقانه را امتحان کنید و یاد بگیرید که در زندگی شخصی و حرفه ای خود شادی و رضایت بیشتری پیدا کنید. به عنوان یک جوینده کار، ممکن است در یافتن شغلی که با اهداف خلاقانه شما همسو باشد یا به شما امکان ابراز وجود را بدهد، با مشکلاتی مواجه شوید. بازسازی خانه یا پروژه های تزئینی ممکن است به تعویق بیفتد.

———————-

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi.in< /p>

آدرس: www .astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا