حاشیه

عکسی از همسر هیکلی پردیس پور عابدینی که پربازدید شد

عکسی از همسر هیکلی پردیس پور عابدینی که پربازدید شد

همسر پردیس پورعابدینی: همسر واقعی پردیس پورعابدینی بالاخره جلوی لنز دوربین ها حاضر شد و فرشته سریال گناه فرشته را در کنار همسرش دیدیم. رونمایی پردیس پورعابدینی در اکران خصوصی فیلم ساعت 6 صبح به کارگردانی مهران مدیری از همسر واقعیش او را به حاشیه کشاند و واکنش های بسیاری را از طرف کاربران دریافت کرد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر استایل پردیس پورعابدینی و همسرش را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: لی هی دو بازیگر سریال دونگی، در واقعیت مردی خوش تیپ و باکلاس+عکس و بیوگرافی

عکس همسر پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی که در سریال گناه فرشته نقش همسر دوم شهاب حسینی را بازی کرد و نماد مظلومیت و در عین حال حرص درآورترین بازیگر را در این سریال از آن خود کرد، از همسر خود در اکران خصوصی فیلم ساعت 6 صبح به کارگردانی مهران مدیری رونمایی کرد.

خانم بازیگر که از مدت ها قبل حلقه به دست داشت اما در صفحه مجازی خود خبر ازدواجش را تایید نکرده بود، با همسر واقعیش بالاخره جلوی لنز دوربین ها حاضر شد و اینگونه خبر ازدواج پردیس پورعابدینی تایید شد.

گفته شده است امیرحسین موسوی همسر پردیس پورعابدینی است و او را تحت این نام در فضای مجازی معرفی کرده اند ولی پردیس پورعابدینی تا کنون اطلاعاتی از همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.

همسر پردیس پورعابدینی

خانواده و فیلم های پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی بازیگر خوش آینده سینما، متولد 22 فروردین 1379 در یک خانواده چهار نفره در تهران است و تنها یک خواهر بزرگتر از خود به نام نسیم دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. تصاویر پردیس پورعابدینی و خواهش در فضای مجازی موجود است و تفاوت ظاهر آنها در این تصاویر بخوبی پیداست.

پردیس پورعابدینی در آثاری چون گناه فرشته، بی مادر، آقازاده، خائن کشی،غریب، غریزه و….حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: چهره متفاوت “موپالمو سریال جومونگ” به همراه همسر زیباش بیرون سریال +عکس و بیوگرافی

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا