ورزش

باشگاه ذوب‌آهن در حق ما کلاه برداری کرد/فقط خرج فوتبال می‌کنند

باشگاه ذوب‌آهن در حق ما کلاه برداری کرد/فقط خرج فوتبال می‌کنند

امیر حقوقی وزنه‌بردار تیم ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عدم پرداخت مطالبات خود از سوی باشگاه ذوب آهن گفت: متأسفانه باشگاه ذوب آهن برای پرداخت مطالبات ما قول‌هایی دادند که به آن عمل نکردند. این بدقولی در شرایطی اتفاق افتاد که ما قهرمان مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری هم شدیم. در دی ماه سال گذشته در هفته آخر مسابقات لیگ، باشگاه برای کل مبلغ قراردادمان یک چک داد که قرار بود این چک در تاریخ ۲۸ بهمن ماه پاس شود اما این اتفاق رخ نداد.

باشگاه ذوب‌آهن در حق ما کلاه‌برداری کرد

وی گفت: پس از آن در روزهای پایانی سال حدوداً ۵۰ درصد حق و حقوقمان پرداخت شد و به ما گفتند مابقی قراردادتان را اردیبهشت ماه ۴۰۳ پرداخت می‌کنیم به شرطی که چک‌ها را برای ما بفرستید. در واقع همان چکی که به ما داده بودند از ما گرفتند و تا الان که در برج پنج هستیم و سه ماه هم گذشته است، هیچ مبلغی به حساب ما واریز نشده است. در واقع باشگاه ذوب‌آهن در حق ما کلاه‌برداری کرد.

ملی‌پوش المپیکی ایران برند ذوب آهن است

حقوقی تأکید کرد: در تمام مدتی که ما در اردو بودیم حتی یک بار مدیرعامل به اردو ما سر نزد. این کار واقعاً درست نیست. در ترکیب تیم ذوب آهن افرادی حضور داشتند که الان قرار است به المپیک بروند. میرمصطفی جوادی یکی از وزنه‌برداران تیم ذوب آهن و ملی‌پوش المپیکی وزنه‌برداری است. او برند باشگاه ذوب آهن به حساب می‌آید. چرا او و همه ما باید برای حق و حقوق خودمان تا به این اندازه باید منتظر بمانیم؟ این رفتار اصلاً درست نیست و حتی صحبت کردن در مورد این موضوع سطح خودمان را هم پایین می‌آورد.

کل بدهی وزنه‌برداران به ذوب آهن ۲ میلیارد است

وزنه‌بردار تیم ذوب آهن اظهارداشت: کسی که شخصیت داشته باشد هیچ زمانی زیر قولش نمی‌زند. فکر می‌کنم قرارداد کل تیم به همراه هزینه رفت و آمد تقریباً حدوداً ۵ میلیارد هزینه برای باشگاه داشته باشد. مگر این مبلغ برای یک باشگاهی مثل ذوب آهن خیلی زیاد است که از پرداخت آن امتناع می‌کنند. بخشی از این مبلغ پرداخت شده و فکر می‌کنم نهایتاً ۲ میلیارد آن باقی مانده اما باشگاه این مبلغ را هم پرداخت نمی‌کند. واقعاً خجالت آور است و نمی‌دانم چه بگویم!

۳۰ تا ۴۰ میلیارد پول گرفتند اما خرج فوتبال می‌کنند

ملی‌پوش وزنه‌برداری عنوان کرد: من چندین باری که پیگیر حق و حقوقمان بودم، متوجه شدیم دو یا سه بار نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ میلیارد به حساب باشگاه پول آمده اما از این مبلغ یک میلیارد به وزنه‌برداری نرسیده و همه آن خرج تیم‌های دیگر مثل فوتبال شده است. الان ما برای یک مبلغ ناچیز از ذوب آهن باید برویم شکایت کنیم واقعاً خودشان خجالت نمی‌کشند؟!

مسئولان باشگاه ذوب آهن خجالت بکشند

وی عنوان کرد: شخصیت قهرمانی ما باعث می‌شود در مقابل این اتفاقات سکوت کنیم اما اگر ما حرف نمی‌زنیم و مصاحبه نمی‌کنیم دلیل بر این نیست که ما قید حق و حقوقمان را زدیم و به دنبال مطالبه‌گری نیستیم. در شأن ما نیست که به خاطر این مسائل اسم خودمان را خراب کنیم. مسئولان باشگاه ذوب آهن خودشان از این اتفاقات خجالت بکشند.

دو ماه دیگر یک سال می‌شود که دنبال پولمان هستیم

حقوقی با اشاره به وضعیت قراردادی که با باشگاه امضا کرده‌اند اشاره کرد و گفت: در قرارداد ما آمده است که برای هر مسابقه ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد را دریافت کنیم، رونوشت آن هم اکنون در فدراسیون است. ما باید بعد و قبل از هر مسابقه ۲۵ درصد دریافت می‌کردیم. اولین مسابقه ما مهر ماه سال گذشته بود و الان دو ماه دیگر نزدیک به یک سال است که قراردادمان پرداخت نشده است. آیا باشگاه ذوب آهن در این یک سال ۳۰۰ میلیون پول نداشته که به وزنه‌بردار تیم ملی بدهد؟! واقعاً دیگر مبلغی مثل ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون در این شرایط اقتصادی پولی به حساب نمی‌آید.

ملی‌پوش وزنه‌برداری تأکید کرد: الان مبلغ باقی مانده از مطالباتمان را بعد از یک سال به ما بدهند به چه دردی می‌خورد؟! با این وضعیت تورم و پایین آمدن ارزش پول ما با این مبالغ می‌توانیم چه کاری انجام بدهیم؟! چرا باید برای حق و حقوق خودمان یک سال دوندگی کنیم؟! آیا دیرکرد یا ضرر و زیان آن را هم به ما می‌دهند؟! ما قهرمانان وقتی حرفی می‌زنیم پای آن می‌مانیم. مگر مدیرعامل باشگاه خودش ورزشی نبوده و به ما قول نداده است! چرا زیر قولشان زدند و به آن عمل نکردند؟!

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا