اخبار روزفناوری

Remnant II سومین DLC را با تاخیر اعلام کرد

Remnant II سومین DLC را با تاخیر اعلام کرد

بازی Remnant II محصول 2023 سومین و آخرین DLC خود را دریافت خواهد کرد. این اعلامیه همراه با اولین سالگرد بازی است که بیش از یک سال از آن می گذرد. این DLC با عنوان The Dark Horizon در سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد.  این DLC بازیکنان را به اعماق N’Erud بازمی گرداند، جایی که یک پدیده عجیب و غریب مناطق اطراف را فرا گرفته است، و این شما هستید که باید آن را کشف کنید.

در اصل، Gunfire Games، سازنده Remnant II، می‌خواست هر سه DLC در اولین سالگرد بازی منتشر شود. با این حال، از آن زمان تصمیم گرفتند که DLC سوم را به تعویق بیاندازند. آنها این کار را انجام می دهند تا DLC را تا حد ممکن صیقلی کنند و “بهترین تجربه ممکنی را که شایسته شماست به شما ارائه دهند.”

The Dark Horizon، سومین DLC، قرار است گسترده‌ترین DLC در بین سه DLC باشد که Remnant II دریافت خواهد کرد. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که بیشتر از “عظمت باقی مانده ای که انتظارش را داشتید” ببینند. علاوه بر DLC در حال انجام، آنها در حال ایجاد یک حالت بازی کاملاً جدید هستند که برای همه کسانی که Remnant II دارند رایگان خواهد بود.

در حالی که حالت بازی آینده دارای حداقل جزئیات است، Gunfire Games فاش کرده است که یک سیستم پیشرفت جدید به طور خاص برای آن طراحی خواهد شد. توسعه دهندگان می گویند به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این حالت بازی و DLC The Dark Horizon افشا خواهند کرد.

Gunfire Games اندوه خود را بیان کرده است الف> از آنجایی که باید DLC را به تعویق بیندازید، در ادامه گفت: “در حالی که ما از به تاخیر انداختن انتشار این DLC خوشحال نیستیم — یکی از مواردی که قبلاً تمایل داشتید وارد آن شوید— احساس می کنیم بسیار خوش شانس هستیم که شما را می بینیم پشتیبانی مداوم و وفاداری به فرنچایز Remnant.” در حالی که آن‌ها خوشحالی خود را از هجوم مثبت جامعه Remnant ابراز می‌کنند، بررسی‌های Steam چیز دیگری را نشان می‌دهد.

هر دو DLC در حال حاضر منتشر شده دارای نقدهای متفاوتی هستند، در حالی که Remnant II در درجه اول امتیاز مثبت دارد. در مورد The Forgotten Kingdom، بازیکنان احساس می کردند که DLC بیشتر شبیه به بازی پایه است و نمی توانند تفاوت بین این دو را تشخیص دهند. علاوه بر این، به دلیل نداشتن یک بازی پایانی مناسب، بازیکنان تلاش می‌کردند تا ببینند این DLC در کجا قرار گرفته است.

در مقایسه با پادشاهی فراموش شده، پادشاه بیدار نظرات کمی بهتر دریافت می کند. در حالی که بازیکنان باس فایت‌ها را لذت‌بخش می‌دانستند، آنها می‌گفتند که منطقه باید بهتر تنظیم شود. دلایل تنظیم تقسیم شد. برخی می گویند که رئیس ها بسیار قوی هستند، در حالی که برخی دیگر می گویند آنها بسیار ضعیف هستند. علاوه بر این، بازیکنان احساس می‌کردند که به‌جای اینکه به DLC روحیه بدهد، محتوا و دارایی‌های بازی پایه را بازیافت می‌کند.

remnant ii d8b3d988d985db8cd986 dlc d8b1d8a7 d8a8d8a7 d8aad8a7d8aedb8cd8b1 d8a7d8b9d984d8a7d985 daa9d8b1d8af 66a3cf8c9255f

در حالی که Gunfire Games تاریخ خاصی را برای انتشار اطلاعات بیشتر در مورد DLC جدید مشخص نکرده است، آنها قول می دهند که به زودی منتشر شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا