اخبار روزفناوری

SAG-AFTRA Videogame Strike اکنون به دلیل نگرانی‌های هوش مصنوعی اجرا می‌شود که احتمالاً منجر به تاخیر در بازی می‌شود

SAG-AFTRA Videogame Strike اکنون به دلیل نگرانی‌های هوش مصنوعی اجرا می‌شود که احتمالاً منجر به تاخیر در بازی می‌شود

دیروز، SAG-AFTRA اعلام کرد که اعضای آن پس از بیش از یک سال و نیم مذاکره با توسعه دهندگان و ناشران بازی، به اعتصاب بازی های ویدئویی رای داده اند.

24 از 25 نقطه چسبنده توافق شده است. با این حال، نکته باقی مانده یک نکته بزرگ است: هوش مصنوعی. فران درشر رئیس SAG-AFTRA در بیانیه ای گفت:

ما با قراردادی که به شرکت‌ها اجازه سوء استفاده از A.I را می‌دهد، رضایت نمی‌دهیم. به ضرر اعضای ما. بس است. وقتی این شرکت‌ها در مورد ارائه توافقی جدی شوند که اعضای ما می‌توانند با آن زندگی کنند – و کار کنند -، ما اینجا خواهیم بود و آماده مذاکره خواهیم بود.

مدیر اجرایی ملی و مذاکره‌کننده ارشد دانکن کرابتری-ایرلند اظهار داشت:

صنعت بازی های ویدیویی سالانه میلیاردها دلار سود ایجاد می کند. نیروی محرکه این موفقیت، افراد خلاقی هستند که آن بازی ها را طراحی و خلق می کنند. این شامل اعضای SAG-AFTRA می‌شود که شخصیت‌های بازی به یاد ماندنی و دوست‌داشتنی را زنده می‌کنند، و آن‌ها سزاوار و خواستار حمایت‌های اساسی مشابه بازیگران فیلم، تلویزیون، پخش و موسیقی هستند: غرامت عادلانه و حق رضایت آگاهانه برای A.I. استفاده از چهره، صدا و بدن آنها. صادقانه بگویم، شگفت‌آور است که این استودیوهای بازی‌های ویدیویی چیزی از درس‌های سال گذشته نیاموخته‌اند – اینکه اعضای ما می‌توانند و خواهند ایستاد و خواستار رفتار منصفانه و عادلانه با احترام به هوش مصنوعی هستند، و مردم در این امر از ما حمایت می‌کنند.

سارا الماله، رئیس کمیته مذاکره موافقتنامه رسانه های تعاملی افزود:

هجده ماه مذاکره به ما نشان داده است که کارفرمایان ما علاقه ای به A.I منصفانه و معقول ندارند. حمایت ها، بلکه بهره برداری آشکار. ما این پارادایم را رد می کنیم – هیچ یک از اعضای خود را پشت سر نخواهیم گذاشت و دیگر منتظر حمایت کافی نخواهیم بود. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم ها در قراردادهای موقت و مستقل هستیم که A.I را ارائه می دهند. شفافیت، رضایت و غرامت به همه اجراکنندگان، و ادامه مذاکره با حسن نیت با این گروه چانه زنی زمانی که آنها آماده پیوستن به ما در جهانی که همه ما سزاوار آن هستیم.

به نوبه خود، آدری کولینگ، سخنگوی گروه اصلی مذاکره شامل Activision Productions Inc.، Blindlight LLC، Disney Character Voices Inc.، Electronic Arts Productions Inc.، Formosa Interactive LLC، Insomniac Games Inc.، Llama Productions LLC، Take 2 Productions Inc.، VoiceWorks Productions Inc.، و WB Games Inc، بیان کردند:

ما ناامید هستیم که اتحادیه تصمیم گرفته است در زمانی که به توافق نزدیک شده‌ایم کناره‌گیری کند و همچنان آماده از سرگیری مذاکرات هستیم. ما قبلاً در مورد 24 پیشنهاد از 25 پیشنهاد، از جمله افزایش تاریخی دستمزدها و مقررات ایمنی اضافی، زمینه مشترک پیدا کرده ایم. پیشنهاد ما مستقیماً به نگرانی‌های SAG-AFTRA پاسخ می‌دهد و حفاظت‌های هوش مصنوعی معنی‌داری را گسترش می‌دهد که شامل نیاز به رضایت و غرامت عادلانه برای همه اجراکنندگانی است که تحت IMA کار می‌کنند. این اصطلاحات یکی از قوی ترین ها در صنعت سرگرمی هستند.

در حالی که چنین اعتصاب‌هایی در صنعت بازی به اندازه فیلم‌ها یا نمایش‌های تلویزیونی فلج‌کننده نیست، اما همچنان می‌تواند منجر به تاخیر شود. با توجه به یک جستجوی سریع در SAG-، GTA 6 مورد انتظار می تواند یکی از آن بازی ها باشد. پایگاه داده وضعیت بازی های ویدیویی AFTRA.

sag aftra videogame strike d8a7daa9d986d988d986 d8a8d987 d8afd984db8cd984 d986daafd8b1d8a7d986db8cd987d8a7db8c d987d988d8b4 d985d8b5d986 66a36b33726af

نیازی به گفتن نیست، بیایید امیدوار باشیم به زودی توافقی حاصل شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا