اخبار روزفناوری

استالکر 2 تا 20 نوامبر به تعویق افتاد. جامع ترین نگاه به بازی در ماه آینده می آید

استالکر 2 تا 20 نوامبر به تعویق افتاد. جامع ترین نگاه به بازی در ماه آینده می آید

STALKER 2: Heart of Chornobyl دوباره به تعویق افتاد و اکنون حدود دو ماه دیرتر از زمان مورد انتظار منتشر خواهد شد.

دومین ورودی از این سری توسط GSC Game World اکنون به جای 5 سپتامبر در 20 نوامبر منتشر می شود تا به توسعه دهندگان فرصت تنفس بدهد تا برخی از مشکلات فنی بازی را برطرف کنند و تجربه ای را که بازیکنان مشتاقانه منتظر آن بودند ارائه دهند. تریلر جدیدی نیز منتشر شد که می توانید آن را در زیر پیدا کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=vxeGyXSM5Pc

خوشبختانه، امروز همه خبرهای بدی نیست. جامع ترین نگاه به بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl طی یک Developer Deep Dive با همکاری Xbox در 12 آگوست ارائه خواهد شد. The Deep Dive شامل مصاحبه ها و فیلم های پشت صحنه از روند توسعه و همچنین فیلم های جدید از جمله نمای کلی جهان، مکان های مختلف، گیم پلی و صحنه های برش خواهد بود. در نهایت، Deep Dive همچنین یک تصویر کامل از یکی از ماموریت‌های داستانی را ارائه خواهد کرد.

STALKER 2: Heart of Chornobyl در 20 نوامبر برای PC، Xbox Series X و Xbox Series S عرضه می شود. می‌توانید با بررسی پیش‌نمایش اخیر Kai درباره بازی بیشتر بدانید.< /a>

d8a7d8b3d8aad8a7d984daa9d8b1 2 d8aad8a7 20 d986d988d8a7d985d8a8d8b1 d8a8d987 d8aad8b9d988db8cd982 d8a7d981d8aad8a7d8af d8acd8a7d985d8b9 66a2459eabe46

STALKER 2: Heart of Chornobyl به روشی که بازی‌های AAA در طول سال‌ها توسعه داده‌اند، مدرن شده‌اند. یک مینیمپ با یک قطب نما جایگزین شده است که به طور دائم در بالای صفحه چسبانده شده است و به نقاط مورد علاقه و نشانگرهای جستجو اشاره می کند. دشمنان همچنین در صورت زنده بودن با نقاط قرمز و پس از سقوط با X های خاکستری مشخص می شوند که به بازیکن یادآوری بصری می دهد که کجا کوله پشتی خود را پیدا کند و آن غارت سطح پایین شیرین درون آن را پیدا کند. نشانگر حالت شلیک که در زیر تعداد مهمات شما قرار دارد نشان می دهد که آیا سلاح به شلیک نیمه خودکار یا تمام اتوماتیک تغییر می کند. بیشتر اطلاعاتی که باید به بازیکن منتقل شود در عناصر HUD محجوب که تا لبه‌های صفحه کوچک شده‌اند ارائه می‌شوند و به بازیکنان املاک بیشتری می‌دهند تا زیبایی‌های خراب منطقه اوکراین را تحسین کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا