فناوری

اینفینیکس نوت 40 سری Racing Edition به طور رسمی معرفی شد

اینفینیکس نوت 40 سری Racing Edition به طور رسمی معرفی شد

Note 40 5G، Note 40 Pro، Note 40 Pro 5G و Note 40 Pro+). جزئیات را بررسی کنید.

Infinix Note 40 Racing Edition

  • Infinix Note 40 Series Racing Edition دارای طراحی سفارشی در پنل پشتی خواهد بود که مطابق با آن نوارهای برگردان مانند مسابقه ای دارد. به ویدیوی تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این برند.
  • این تیزر نشان نمادین BMW را با یک نوار سه رنگ در کنار ماژول دوربین در پنل پشتی نشان می دهد. این بدان معناست که Infinix به همکاری خود با شرکت خودروسازی ممتاز ادامه خواهد داد.
  • برای یادآوری، Infinix نوت 30 Vip Racing Edition را با همکاری گروه BMW در سال گذشته عرضه کرد.
  • پنل پشتی این گوشی دارای فناوری 3D Lighting Leather است. با نوار نور سه رنگ BMW روی پوشش چرمی مشکی. 
  • ما می‌توانیم انتظار زبان طراحی مشابهی را برای جانشین نیز داشته باشیم، اما هنوز برای نتیجه‌گیری زود است. ما انتظار داریم به زودی تیزرهای بیشتری در اختیارمان قرار گیرد.

این توسعه پس از اخیراً به صورت آنلاین در گواهینامه های مخابرات اندونزی و NBTC با شماره مدل X6850B مشاهده شد. اینکه آیا این به عنوان نسخه Racing Edition سری Infinix Note 40 عرضه خواهد شد یا خیر، چیزی است که باید منتظر باشیم و ببینیم. با این حال، لیست ها نشان می دهد که Infinix Note 40s یک ارائه دهنده 4G LTE است، بنابراین ما در حال حاضر شک داریم. 

Infinix Note 40S در گواهینامه های FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) و گروه علاقه ویژه بلوتوث (SIG) مشاهده شد. اینها نشان داد که 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه، بلوتوث 5.3، NFC، GPS و Glonass وجود خواهند داشت. ما باید در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد تلفن بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا