فناوری

اپل WWDC 2024: iOS 18 با عکس‌ها و پیام‌های بازطراحی‌شده، پوشه برنامه‌های مخفی و موارد دیگر معرفی شد

اپل WWDC 2024: iOS 18 با عکس‌ها و پیام‌های بازطراحی‌شده، پوشه برنامه‌های مخفی و موارد دیگر معرفی شد

اپل امروز از iOS 18 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان رونمایی کرد. iOS 18 آخرین آپدیت نرم افزاری برای آیفون ها است و اواخر امسال منتشر خواهد شد. امسال اپل بیشتر بر سفارشی سازی اپلیکیشن های iOS تمرکز کرده است. پیش از انتشار رسمی، اپل از ویژگی های جدید iOS 18 که امسال برای آیفون ها عرضه می شود، رونمایی کرد. در اینجا نگاهی به چیزهای جدید برای آیفون می اندازیم. 

ویژگی‌های iOS 18

این بار اپل سفارشی‌سازی‌های بیشتری را برای ویژگی‌ها و برنامه‌های موجود در iOS 18 اضافه کرده است. با شروع با نمادهای برنامه و ابزارک‌ها، اکنون می‌توانید چندین برنامه را بکشید و حرکت دهید. همان زمان. ظاهر جدیدی برای نمادهای برنامه در حالت تاریک با سفارشی سازی هایی مانند تغییر رنگ وجود دارد. به نظر شبیه مواد Google است که شما طراحی کرده اید.

برنامه Photos بزرگترین طراحی مجدد خود را دریافت می‌کند در iOS 18. در یک نمای واحد با شبکه عکس در بالا و کتابخانه زیر یکپارچه شده است. شما همچنین دارای نمای ماه و سال در پایین و یک دکمه فیلتر برای جستجو در انواع مختلف محتوا هستید. اپل «مجموعه‌هایی» را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را بر اساس موضوعاتی مانند زمان، افراد، خاطرات مورد علاقه و موارد جدید مرور کنید. “روزهای اخیر” عکس های هر روز را سازماندهی می کند و می توان آنها را سفارشی کرد. 

  • Apple همچنین یک پوشه Hidden Apps اضافه کرده است تا بتوانید برنامه‌ها را مخفی کنید که نمی خواهید دیگران در آیفون شما ببینند. iOS 18 همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرید که یک برنامه چه مخاطبینی را می‌تواند ببیند وقتی آن را به اشتراک می‌گذارید.
  • برنامه پیام‌ها ویژگی‌های جدیدی را در iOS 18 دریافت می‌کند. اکنون می‌توانید با هر شکلک یا برچسبی «Tapback» داشته باشید و پیام ها را برای ارسال بعدا برنامه ریزی کنید. iOS 18 همچنین به شما امکان می‌دهد پیام‌های پررنگ، کج، زیر خط یا خط خطی داشته باشید. جلوه های متنی بیشتری مانند تکان دادن و تکان دادن سر اضافه شده است.
  • یک به روز رسانی اصلی که برای iOS 18 ارائه می شود، اتصال ماهواره ای است. حتی بدون اتصال تلفن همراه یا اینترنت، می توانید از طریق هر ماهواره ای پیام های iMessages و SMS ارسال کنید. حتی می توانید از ویژگی هایی مانند ایموجی ها و Tapback با پشتیبانی ماهواره ای استفاده کنید. اپل می‌گوید همه پیام‌های ارسال شده از طریق ماهواره رمزگذاری شده‌اند.
  • RCS (خدمات ارتباط غنی) به iOS 18 می‌آید که پیام‌رسانی بین پلتفرمی را با تلفن‌های اندرویدی به عنوان جایگزینی برای SMS فعال می‌کند. RCS دقیقاً مانند iMessage است، اما اکنون با تلفن‌های اندرویدی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • Apple همچنین بالاخره یک «حالت بازی» را به آیفون‌های دارای iOS 18 اضافه می‌کند. این حالت بازی با به حداقل رساندن پس‌زمینه، تجربه همه‌جانبه‌تری را ارائه می‌دهد. فعالیت و بهبود پاسخگویی با AirPods و کنترل‌کننده‌ها.
  • iOS 18 ویژگی‌های بیشتری مانند «Tap to Cash» را به کیف پول اپل اضافه می‌کند، که به شما امکان می‌دهد فقط با نگه‌داشتن آیفون‌هایتان به دیگران پول پرداخت کنید. سایر برنامه‌ها مانند Mail و Maps نیز در iOS 18 ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کنند. 

<پانویس>

< meta content="2024-06-10T23:29:20+05:30"/>< meta content="https://www.91-cdn.com/hub/wp-content/uploads/2024/06/ios-18-features.jpg"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا