فناوری

راه اندازی Lava Blaze X India رسماً منتشر شد، در دسترس بودن آمازون تأیید شد

راه اندازی Lava Blaze X India رسماً منتشر شد، در دسترس بودن آمازون تأیید شد

Lava India به زودی گوشی جدیدی Lava Blaze X را در این کشور عرضه کرده است. این موضوع پس از افشای انحصاری 91mobiles به دست آمد. طراحی پشت گوشی لاوا. این می تواند همان گوشی باشد. انتشار تصویر پوستر به این معنی است که اعلام گوشی ممکن است در گوشه و کنار باشد. Lava هنوز تاریخ دقیقی را فاش نکرده است.

جزئیات راه اندازی Lava Blaze X India

  • تصویر تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط Lava نمایه جانبی گوشی را نشان می دهد. این یک طراحی شیک با لبه‌های منحنی را نشان می‌دهد.
  • یکی از مواردی که توجه ما را به خود جلب کرد، ماژول دوربین کمی برآمده است که به نظر می‌رسد طراحی دایره‌ای شبیه به آنچه در تصویر زنده به اشتراک گذاشته شده توسط 91mobiles دارد، دارد.< /li>
  • کلید صدا و دکمه روشن/خاموش در سمت راست هستند.
  • تصویر تیزر گوشی جدید Lava Blaze X را در رنگ مشکی نشان می دهد، اما ممکن است گزینه های دیگری در اینجا وجود داشته باشد. راه اندازی. تصویر زنده ما رنگی بژ را نشان می‌داد.
  • یک تصویر تیزر دیگر نمای گوشی را از بالا به پایین نشان می‌دهد، با چهار دستگاه یکسان که در یک سری چیده شده‌اند تا حرف “X” را تشکیل دهند.
  •  همچنین یک میکروسایت در mazon و این نام “Blaze X” را تایید می کند ‘.
  • این نشان می‌دهد که راه‌اندازی تلفن نزدیک است.

تصاویر زنده به اشتراک گذاشته شده توسط 91mobiles نشان می‌دهد که این گوشی با یک سیستم دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی همراه با یک واحد فلاش LED عرضه می‌شود. یک حکاکی در پنل پشتی وجود دارد که نشان می دهد اتصال شبکه 5G وجود خواهد داشت. با توجه به پنل پشتی خمیده، می توان حدس زد که گوشی دارای لبه های خمیده باشد. از آنجایی که تاریخ عرضه هنوز فاش نشده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تصاویر تیزر بیشتری در اختیارمان قرار گیرد که جزئیات جدیدتری را فاش می‌کند.

<پانویس>

پاورقی>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا