سریال و انمیشن

معرفی اپلیکیشن ها و سایت های ساخت کلیپ تولد

معرفی اپلیکیشن ها و سایت های ساخت کلیپ تولد

یک برنامه ساخت کلیپ تولد، می‌تواند به‌شما در ساخت یک ویدیو کوتاه به‌یادماندنی و لاکچری برای تولد دوستان و نزدیکانتان کمک کند. به‌خصوص ابزارهای ساخت کلیپ تولد با هوش مصنوعی که می‌توانند تا حد قابل توجهی در ساخت کلیپ به‌شما کمک کنند.

همچنین بخوانید :

درست کردن کلیپ تولد می‌تواند یکی از راه‌های تبریک تولد باشد. اما چگونه کلیپ تولد بسازیم؟ آیا برای ساخت چنین کلیپی باید در ویرایش فیلم تخصص داشته باشیم؟ با اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند، همه بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توانند کلیپ بسازند. در فهرست زیر سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های ساخت کلیپ تولد را معرفی کرده و درمورد ویژگی‌های هر یک توضیح داده‌ایم تا متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. با معرفی برنامه های کلیپ ساز تولد، همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد

حرفه ای ترین برنامه ساخت کلیپ تولد، معمولا جزو برترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو است. اما علاوه بر چنین برنامه‌هایی، ابزارهای دیگری هم برای اندروید و آیفون منتشر شدند که با کمک آن‌ها و بدون نیاز به دانش خاصی، می‌توانید کلیپ تولد بسازید و به‌اشتراک بگذارید.

۱. برنامه Video Maker

ساخت کلیپ تولد آماده

اپلیکیشن Video Maker یک ادیتور ویدیو محبوب است که امکانات زیادی برای ساخت کلیپ‌های ویدیوئی از جمله امکان اضافه کردن موسیقی، قراردادن لایه جدید روی ویدئو و همچنین اضافه کردن متن و استیکر در اختیارتان قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید به ویدئو خود ترنزیشن اضافه کرده و از افکت‌های متنوع ویدیویی نیز در کلیپ خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

۲. اپلیکیشن BdayReel

ساخت کلیپ تولد آماده

برنامه BdayReel یکی از اپلیکیشن‌های ساخت کلیپ تولد لاکچری نسبتا جدید در این فهرست است. در این برنامه شما می‌توانید با انتخاب تصاویر یا ویدئوهای گالری و همچنین اضافه کردن موزیک و متن، یک ویدیو تبریک تولد بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید یک کیک مجازی بسازید و اسم طرف مقابل را نیز روی کیک بنویسید. امکان ساخت کلاژ و استفاده از بیش از 5 هزار تبریک تولد، از دیگر ویژگی‌های این برنامه به‌حساب می‌آید.

۳. اپلیکیشن Happy Birthday songs & wishes

ساخت کلیپ تولد آماده

گزینه بعدی که می‌توانید به‌عنوان بهترین اپلیکیشن برای ساخت کلیپ تولد درنظر داشته باشید، برنامه Happy Birthday songs & wishes است. این برنامه امکان ذخیره تاریخ تولد دوستان و نمایش آن‌ها به ترتیب را دارد تا شما تولدشان را فراموش نکنید. همچنین می‌توانید با استفاده از آن، از ترانه‌های تولد موجود در برنامه استفاده کرده و یک پلی‌لیست اختصاصی برایشان بسازید. امکان ساخت عکس و ویدیو تبریک تولد نیز از جمله دیگر امکاناتی است که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • دانلود برنامه Happy Birthday songs & wishes برای: اندروید

۴. اپلیکیشن Birthday Reel Maker

ساخت کلیپ تولد

برنامه ساخت کلیپ تولد با عکس و آهنگ بعدی این فهرست، برنامه Birthday Reel Maker است. با این برنامه می‌تواند در مدت زمان کوتاهی، از تصاویر مدنظر خود، کلیپ تبریک تولد همراه با آهنگ بسازید. این برنامه امکانات فراوانی برای شخصی‌سازی تبریک شما دارد و اجازه انتخاب تم‌ها، ترانه‌ها و افکت‌های متنوعی را به‌شما خواهد داد.

  • دانلود برنامه Birthday Reel Maker برای: اندروید

۵. برنامه Promeo

برنامه های کلیپ ساز تولد

پرومئو یکی از اپ های ساخت کلیپ تولد حرفه ای است که با قالب‌های از پیش آماده خود، انجام این کار را بسیار ساده کرده است. با این برنامه و مراجعه به دسته‌بندی تولد، می‌توانید از قالب‌های پیش‌فرض برنامه استفاده و آن‌ها را هرطور که مایل هستید، شخصی‌سازی کنید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و قالب‌های آن نیز تنوع فراوانی دارند. شما حتی می‌توانید موسیقی و پیام خودتان را نیز به ویدیوها اضافه کنید.

۶. برنامه Birthday Video Maker 2024

برنامه های کلیپ ساز تولد

اپلیکیشن Birthday Video Maker 2024 یک برنامه رایگان مخصوص ساخت کلیپ تولد در اینستا و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. این برنامه دارای مجموعه‌ای از ترانه‌ها و قالب‌های مختلف است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدیوهای تولد بسازید. همچنین می‌توانید ویدیوها را با ابزارهای مختلفی که در اختیار شما قرار دارد ویرایش و به آن‌ها افکت‌ و همچنین استیکر اضافه نمایید.

  • دانلود برنامه Birthday Video Maker 2024برای: اندروید  
همچنین بخوانید :

۷. برنامه Birthday Video Maker 2022 Pixora

برنامه ساخت کلیپ تولد

این برنامه با وجود این که نام مشابهی با برنامه بالا دارد اما توسط یک توسعه‌دهنده متفاوت ساخته شده است. از طریق آن می‌توانید انواع ویدیوها را با موسیقی‌هایس رایگان و همچنین استیکرهای مخصوص تولد بسازید. همچنین می‌توانید از انواع فیلترها، قاب‌ها و فونت‌های مختلف استفاده کنید. در نهایت ویدیو را هم می‌توانید مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید و هم در حافظه داخلی گوشی ذخیره کنید.

  • دانلود برنامه Birthday Video Maker 2022 Pixora برای: اندروید

۸. اپلیکیشن Happy Birthday Video Maker

برنامه ساخت کلیپ تولد

برنامه ی ساخت کلیپ تولد با گوشی Happy Birthday Video Maker، یک برنامه رایگان برای iOS است که به‌شما امکان ساخت اسلایدشوهای ویدیویی از تصاویر را همراه با موسیقی می‌دهد. کار با آن بسیار راحت است. فقط کافی است تصاویر مدنظرتان را از گالری انتخاب و سپس ترتیب نمایش آن‌ها را مشخص کنید. در ادامه می‌توانید آهنگ مدنظرتان را به اسلایدشو اضافه و سپس متن موردنظرتان را هم تایپ کنید.

  • دانلود برنامه Happy Birthday Video Maker برای: iOS

۹. برنامه Birthday Video Maker With Song

برنامه های کلیپ ساز تولد

یکی از محبوب‌ترین و بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد آماده، Birthday Video Maker With Song است که تا کنون بیش از ۱ میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده است. این برنامه می‌تواند با استفاده از تصاویر شما ویدیو تولد بسازد و به آن قاب، تم و موسیقی اضافه کند. شما حداکثر با ۵۰ تصویر می‌توانید یک اسلایدشو ایجاد کنید. همچنین شما می‌توانید از آهنگ‌های داخل گوشی نیز برای ساخت کلیپ اضافه کنید.

  • دانلود برنامه Birthday Video Maker With Song برای: اندروید
همچنین بخوانید :

۱۰. اپلیکیشن FilmoraGO

اپلیکیشن های ساخت کلیپ تولد آنلاین

اگر کمی با ادیت ویدیو آشنا باشید، یکی از بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد لاکچری، FilmoraGO است. با این اپ می‌توانید از عکس‌ها و کلیپ‌هایی که با گوشی آیفون یا اندرویدی خود تهیه می‌کنید، به راحتی فیلم‌هایی فوق‌العاده بسازید. تنها کاری که باید بکنید این است که فایل‌هایی را که می‌خواهید در پروژه خود استفاده کنید انتخاب کرده و آن‌ها را به ترتیبی که دوست دارید مرتب کنید. این نرم افزار دارای چندین تم و فونت‌های مختلف برای زیبا و شاد کردن ویدیوی تبریک تولدتان است که می‌توانید به سلیقه خودتان از آن‌ها استفاده کنید.

۱۱. ساخت کلیپ تولد با اینشات

برنامه ساخت کلیپ تولد

اینشات یکی از معروف‌ترین برنامه های کلیپ ساز است که می‌توانید از آن برای ساخت کلیپ تولد هم استفاده کنید. اینشات یک ویرایشگر ویدیو کامل و حرفه‌ای است. تمام ابزارهای لازم برای ساخت ویدیو کلیپ‌های کوتاه، در این برنامه قابل دسترسی هستند. از طریق آن می‌توانید افکت‌های مختلف به ویدیو اضافه کنید، متن و استیکر متحرک به ویدیو اضافه کنید و از موسیقی و افکت‌های مختلف بهره ببرید.

بهترین سایت ها برای ساخت آنلاین کلیپ تولد

علاوه بر اپلیکیشن های ساخت کلیپ تولد، سایت‌های آنلاین نیز می‌توانند چنین امکانی را برایتان فراهم کنند. در ادامه ۶ سایت برتر در این زمینه را برایتان در زیر فهرست کرده‌ایم و ویژگی‌ها و شرایط هر یک را توضیح داده‌ایم.

۱. سایت Magisto

ساخت کلیپ تولد

وبسایت Magisto یک سایت آنلاین ویرایش ویدئو است که امکان ساخت کلیپ تولد با هوش مصنوعی را برایتان فراهم می‌کند. این سایت در نسخه رایگان، امکان ساخت ۳ ویدئو را برای شما فراهم کرده و ویژگی‌هایی مثل ساخت و ویرایش کلیپ، ضبط صفحه و اشتراک گذاری را ارائه می‌کند. البته برای دسترسی به ابزار هوش مصنوعی آن باید اشتراک داشته باشید اما در نسخه رایگان نیز امکانات قابل قبولی برای ساخت یک کلیپ تولد ساده در دسترس شما قرار می‌گیرد.

۲. سایت Adobe Express

ساخت کلیپ تولد لاکچری

این ابزار آنلاین به شما امکان می‌دهد که به سرعت ویدئوهای زیبا و خلاقانه بسازید. می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید و با افزودن متن، موسیقی و افکت‌های ویژه ویدئوی خود را بهبود ببخشید. مثل همه ابزارهای ادوبی، این سایت نیز توجه ویژه‌ای به رابط کاربری و ساده بودن آن در کنار ارائه انواع ویژگی‌های متنوع و کاربردی، نشان داده است. ویژگی مهم دیگر Adobe Express، رایگان بودن آن است.

۳. سایت Canva

هوش مصنوعی ساخت کلیپ تولد

سایت Canva یک ابزار چندمنظوره برای طراحی گرافیک و ساخت ویدئو است. با استفاده از قالب‌های آماده و امکانات متنوع این سایت می‌توانید کلیپ‌های تولد جذابی بسازید. این وبسایت هم دارای قالب‌های آماده زیادی است و در اشتراک رایگان نیز امکاناتی مثل دسترسی به همین قالب‌ها و همچنین تصاویر و گرافیک‌های استوک و قابلیت ساخت طراحی‌های جدید با کمک هوش مصنوعی و همچنین ۵ گیگابایت فضای ابری را دارد.

۴. وبسایت Animoto

نرم افزار ساخت کلیپ تولد برای کامپیوتر

این سرویس ابری ساخت ویدیو، در حال حاضر بیش از ۱۳ میلیون نفر کاربر دارد. این وبسایت یکی از بهترین وبسایت‌های ساخت ویدیوهای خانگی است و ابزارهای ساده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ آن به کاربران امکان می‌دهد خیلی راحت و سریع، ساخت کلیپ تولد آنلاین را تجربه کنند. برای ساخت کلیپ تولد با گوشی در این وبسایت، تنها کاری که باید بکنید این است که یک موسیقی پس زمینه انتخاب کنید، ویدیو را به سلیقه خود سفارشی‌سازی کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

برای ساخت کلیپ تولد آنلاین در این سایت نیازی نیست که حتما در ویرایش فیلم متخصص باشید. وقتی ویدیوی خود را ساختید، می‌توانید آن را در فیسبوک، توییتر، یوتیوب و واتساپ به اشتراک بگذارید یا با ایمیل بفرستید. نسخه‌های اندروید و iOS این وبسایت به کاربران امکان می‌دهد که به راحتی به سایت دسترسی داشته باشند و ساخت کلیپ تولد با گوشی را نیز امتحان کنند.

همچنین بخوانید :

۵. وبسایت Renderforest

ساخت کلیپ تولد آنلاین

سایت Renderforest با ارائه چندین قالب مناسب برای شما این امکان را ایجاد می‌کند که ساخت ویدیوی جشن تولد با عکس را تجربه کرده و کارت، ویدیو و اسلایدشوی تبریک تولد بسازید. موقع ساخت کلیپ جشن تولد با گوشی در این سرویس، بعد از اضافه کردن موسیقی، آن را با خانواده و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این سایت ساخت کلیپ تولد حرفه ای علاوه بر گالری بزرگی از ویدیوها و انیمیشن‌های آماده برای کاربران، دسترسی به ویدیو‌هایی رایگان را نیز فراهم می‌آورد. استفاده از این وبسایت آسان است و می‌توانید از همان جا موزیک مورد نظر خود را برای ویدیوی خود پیدا کرده و استفاده کنید. با این حال برای اینکه بتوانید با استفاده از قالب‌های این سایت، فیلم تبریک تولد بسازید، باید ثبت‌نام کنید.

۶. وبسایت Animaker

ساخت کلیپ تولد آنلاین

وبسایت ساخت ویدیو تولد Animaker، یک سرویس آنلاین برای ویرایش ویدیو نیز است. این سرویس امکان ساخت ویدیو های تبریک تولد را را برای کاربران فراهم می‌کند. می‌توانید عکس‌ها، فایل‌های موسیقی و حتی صدای ضبط شده خود را در این سایت بارگذاری کنید و ویدیوی تبریک تولد خود را بسازید.

این سایت قالب‌های آماده‌ای را هم برای ساخت کلیپ تولد با گوشی ارائه می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید، عکس‌های خود را در آن قرار دهید، تیترها را ویرایش کنید، چند افکت تصویری و موسیقی اضافه کنید. می‌توانید ویدیوی خود را دانلود کرده و مستقیما در یوتیوب به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید :

برای استفاده از این وبسایت باید در آن ثبت‌نام کنید و ویژگی‌هایی که می‌توانید استفاده کنید، در اشتراک رایگان و پولی متفاوت خواهد بود. می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف، نوع اشتراک خود را مشخص کنید.

جمع بندی

از میان این فهرست از وبسایت‌ها و برنامه های ساخت کلیپ تولد، کدام یک را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ چه مواردی را در این انتخاب در نظر گرفتید؟ اگر شما نیز با روش های ساخت کلیپ تولد آنلاین رایگان دیگری آشنا هستید، نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا