سریال و انمیشن

نحوه ایجاد و سفارشی کردن رویدادها (Events) در گروه‌های واتساپ

نحوه ایجاد و سفارشی کردن رویدادها (Events) در گروه‌های واتساپ

با استفاده از قابلیت رویدادهای واتساپ، می‌توانید در برخی گروه‌ها برای برگزاری یک مراسم و رویداد، برنامه‌ریزی کنید. اما چگونه می‌توانیم از این ویژگی جدید استفاده کنیم؟

پلتفرم واتساپ اخیرا آپدیت‌های کاربردی و مفیدی داشته است. جدیدترین قابلیت در این پلتفرم، رویدادها در واتساپ نام دارد که با هدف برنامه‌ریزی هر چه بهتر کاربران ارائه شده است. اما سوال اصلی اینجاست که آیا می‌دانید سازماندهی رویداد در واتساپ چگونه است؟ در این مطلب از پلازا، به صورت کامل و دقیق در مورد آخرین قابلیت واتساپ یعنی رویدادهای چت صبحت خواهیم کرد.

فهرست مطالب 

آموزش اضافه کردن رویدادها در واتساپ

برای اضافه کردن Event جدید در داخل واتساپ، ابتدا باید در یک گروه عضو شوید. بعد از عضویت در گروه، باید در کادری که پیام خود را می‌نویسید، روی آیکون سنجاق کاغذی بزنید و گزینه Event را انتخاب کنید.

سازماندهی رویداد در واتساپ

بعد از ورود به بخش Event باید در ابتدا یک نام برای رویداد انتخاب کنید. سپس در صورت نیاز لوکیشن را اضافه کرده و محل رویداد را مشخص می‌کنید.

سازماندهی رویداد در واتساپ

در ادامه با انتخاب یک تاریخ هم می‌توانید مورخه دقیق رویداد را مشخص کرده و اعضا را از آن مطلع کنید. همچنین در صورتی که رویداد مدنظر، یک مکالمه صوتی یا تصویری گروهی است، گزینه WhatsApp call link را هم باید فعال کنید.

رویداد‌های چت گروهی در واتساپ

در پایان، پس از انجام تمامی اقدامات فوق، با کلیک روی گزینه سبز رنگ در پایین صفحه رویداد مورد نظر شما به گروه ارسال می‌شود. همچنین با انتخاب گزینه Edit event نیز می‌توانید رویداد را ویرایش کنید.

رویدادهای در واتساپ

علاوه بر تمام موارد گفته شده، تنظیم رویدادهای چت گروهی در واتساپ مزیت‌های دیگری دارد. برای مثال با کلیک روی رویداد، شما می‌توانید لیست و اسامی افرادی که قصد شرکت در رویداد دارند را مشاهده کنید.

رویدادهای چت گروهی در واتساپ: قابلیت جدید و پرسر و صدا!

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید به راحتی در داخل هر یک از گروه‌ها در داخل منوی پیوست تاریخ، زمان مکان رویداد و حتی نام آن را تغییر دهید. به بیانی واضح‌تر، در داخل گروه‌های واتساپ شما قادر خواهید بود یک رویداد را برگزار کرده و سپس به افراد مورد نظرتان دعوتنامه‌ای ارسال کنید.

همچنین بخوانید :

زمانی که شما یک رویداد را در داخل گروه اضافه می‌کنید، به صورت اتوماتیک تمامی اعضای همان گروه نوتیفیکشن مربوطه را دریافت خواهند کرد!

سازماندهی رویداد در واتساپ

حال که دانستید منظور از رویدادها در واتساپ چیست، نوبت آن است که در مورد مدیریت و سازماندهی این رویدادها صحبت کنیم. هر شخصی که یک رویداد در داخل گروه واتساپ ایجاد کند، می‌تواند جزئیات همان رویداد را در صورت نیاز تغییر دهد. منظور از جزئیات رویداد همان تاریخ، مکان، نام و مواردی از این قبیل است.

رویدادهای در واتساپ

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های ایجاد رویداد‌های چت گروهی در واتساپ، ایجاد شرایطی مناسب برای برگزاری جلسات غیر حضوری و ویدئویی در داخل این پلتفرم است. یعنی شما عملا با استفاده از این قابلیت جدید در واتساپ می‌توانید جلسات غیر حضوری و مجازی مختلفی را با مخاطبین خود برگزار کنید. در ادامه بیشتر در مورد مزایای رویدادها در واتساپ صحبت می‌کنیم.

مهم‌ترین مزایای رویداد در واتساپ

اگر یک شرکت یا سازمان فعالی دارید و می‌خواهید در یک پلتفرم گروه اختصاصی را راه‌اندازی کنید، واتساپ بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. با توجه به قابلیت جدید یعنی رویدادهای چت گروهی در واتساپ شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به سایر پلتفرم‌ها، جلسات مختلفی را بین اعضای شرکت خود برگزار کنید!

همچنین بخوانید :

با ایجاد یک گروه، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا به صورت مستقیم رویدادهای مختلفی را تنظیم کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. برای مثال در گروه بیزینسی واتساپ می‌توانید به عنوان مدیر، جلسات کاری مختلف، جشن تولید همکاران و هر نوع رویدادی را تنظیم و سایر اعضا را مطلع کنید!

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از سوالات رایجی که ممکن است برای شما هم در مورد رویداد‌های چت گروهی در واتساپ پیش بیاید، پاسخ دهیم.

آیا این قابلیت برای دستگاه‌های iOS هم عرضه شده است؟

بله، دارندگان دستگاه‌های iOS می‌توانند از قابلیت تنظیم رویداد در واتساپ استفاده کنند.

حداکثر تعداد کاراکتر برای اضافه کردن توضیحات در رویداد چقدر است؟

در بیشترین حالت شما می‌توانید ۲۰۴۸ کاراکتر را در بخش توضیحات هر رویداد اضافه کنید.

آخرین کلام  

سازماندهی رویداد در واتساپ یکی از جدیدترین و پرکاربردترین قابلیت‌های این پلتفرم است. کاربران دارای سیستم عامل اندروید و IOS می‌توانند با استفاده از این قابلیت، رویدادهای مختلفی را داخل گروه‌های واتساپ به صورت مستقیم برگزار و بر اساس نیازهای خود آن‌ها را شخصی سازی کنند.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا