اخبار روز

واکنش رهبر انصارالله به انهدام یک شبکه جاسوسی

واکنش رهبر انصارالله به انهدام یک شبکه جاسوسی

به نقل از رسانه‌های یمنی، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله با تبریک به دستآورد به مردم یمن در خصوص کشف و انهدام یک شبکه جاسوسی آمریکایی و رژیم صهیونیستی افزود: این شبکه ماهیت مخرب و توطئه‌گر آمریکا را که ناقض حاکمیت کشورهاست، بر ملا کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا تحت پوشش‌های فعالیت‌های دیپلماتیک، از برخی از نهاد‌های سازمان ملل یا بین‌المللی سوءاستفاده می‌کند و در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایر کشور‌ها را هدف قرار می‌دهد.

رهبر یمن قرار است روز پنجشنبه نیز سخنرانی کند و به صورت مفصل به ابعاد انهدام این باند جاسوسی مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازد.

عبدالحکیم هاشم الخیوانی رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن روز گذشته اعلام کرد: به یاری خداوند اعضای یک شبکه جاسوسی گسترده آمریکا و (رژیم) اسرائیل دستگیر شدند. شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای چندین دهه در نهاد‌های رسمی و غیر رسمی به نمایندگی از دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته است.

وی گفت: شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل مستقیماً با سازمان سیا در ارتباط بوده است. این شبکه جاسوسی مجهز به تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای بوده که آنها را قادر می‌ساخت تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند.

سازمان عملیات و اطلاعات در ادامه اعترافات شماری از اعضای این تیم جاسوسی را منتشر کرد.

منبع: ایرنا

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا