کسب و کار

بهترین وام های تجاری بدون تضمین برای کارآفرینان

بهترین وام های تجاری بدون تضمین برای کارآفرینان

زمان می‌برد تا کسب‌وکارهای جدید شکست بخورند. هنگامی که آنها شروع به تولید سود کردند، درآمدها همچنان در نوسان هستند و این امر باعث می شود تا با هزینه های ثابت همگام شوند.

Unsecured business loans

طبق نظرسنجی اعتباری مشاغل کوچک، 54 % از کسب‌وکارها جریان نقدی و پرداخت هزینه‌های عملیاتی را به عنوان چالش‌های مالی اولیه گزارش می‌کنند.

ممکن است برای پوشش هزینه‌هایی مانند اجاره، خدمات آب و برق، و دریافت بودجه از خارج وجود داشته باشد. حقوق و دستمزد تا زمانی که درآمد دوباره افزایش یابد. وام‌های تجاری بدون وثیقه یکی از راه‌های وارد کردن پول نقد به تجارت بدون استفاده از دارایی‌هایی مانند دارایی یا تجهیزات شما است.

وام های تجاری بدون وثیقه چیست؟

می‌توانید وام‌های تجاری بدون تضمین برای شرکت خود بدون گذاشتن وثیقه بگیرید. وثیقه به اقلام با ارزشی مانند تجهیزات یا موجودی اطلاق می شود که می توانید از آنها برای تضمین وام استفاده کنید.

اگر وثیقه را واگذار کنید و نتوانید وام خود را بازپرداخت کنید، وام دهنده شما می تواند وثیقه را در اختیار بگیرد، که خطری را برای وام گیرنده (یعنی شما) افزایش می دهد.

اما، از آنجایی که وام های بدون وثیقه برای وام دهنده ریسک بیشتری دارند، اغلب هزینه های بالاتری دارند.

وام های تجاری بدون تضمین: فرآیند درخواست

فرآیند کلی دریافت یک وام تجاری بدون تضمین مشابه است هر نوع وام دیگری.

ابتدا، درخواستی را برای بازبینی وام دهنده ارسال می کنید. از آنجایی که شما وثیقه ارائه نمی کنید، وام دهنده عملکرد مالی و اعتبار کسب و کار شما را در نظر می گیرد. در صورت تایید، پول را دریافت می‌کنید و سپس آن را به اضافه بهره در طول زمان بازپرداخت می‌کنید.

به این ترتیب، در نحوه دریافت پول و بازپرداخت آن کمی تفاوت وجود دارد، که بستگی به نوع وام بدون وثیقه انتخابی شما دارد.

گزینه های وام بدون تضمین برای کارآفرینان

در اینجا رایج‌ترین انواع وام‌های تجاری بدون وثیقه وجود دارد:

  • خط اعتبار تجاری: مشابه کارت اعتباری تجاری، شما به مقداری پول از قبل تأیید شده دسترسی دارید و می‌توانید در صورت نیاز آن را برداشت کنید. شما فقط باید وجوهی را که بیرون می آورید، به اضافه سود بازپرداخت کنید. پرداخت ها به صورت اقساط نقدی انجام می شود.
  • فاکتورسازی فاکتور: شما از فاکتورها. وام دهنده درصدی از فاکتور را از قبل به شما می دهد (معمولاً 80٪ – 90٪ از ارزش) و سپس کل مبلغ پرداختی را از مشتری دریافت می کند.

    هنگامی که وام دهنده پرداخت مشتری را دریافت کرد، پول باقیمانده را منهای کارمزد دریافت خواهید کرد. استیون کیبل، برنامه‌ریز مالی تایید شده در برنامه‌ریزی مالی کیبل، این روش را “منافع برای مشاغل” توصیف می‌کند. با چرخه فاکتورهای طولانی یا کسانی که به دنبال بهبود جریان نقدی هستند.»

  • پیش نقدی بازرگان (MCA): شما مبلغی یکجا از وام دهنده خود دریافت می کنید و با دادن خودکار درصدی از بدهی آینده خود به وام دهنده، آن را بازپرداخت می کنید. فروش کارت اعتباری. این گزینه تامین مالی کسب و کار از نرخ عاملی به جای بهره استفاده می کند. به عنوان مثال، اگر نرخ عاملی 1.5 داشته باشید، 150٪ از آنچه را که وام گرفته اید، پرداخت خواهید کرد. نرخ های عامل معمولی بین 1.2 و 1.5 قرار می گیرند.
  • وام دادن همتا به همتا (P2P): که به عنوان وام اجتماعی یا جمعی نیز شناخته می شود، P2P کارآفرینان را مستقیماً به سرمایه گذارانی که مایل به وام دادن هستند، متصل می کند. شرایط و الزامات متفاوت است، زیرا توسط سرمایه گذاران تعیین می شود.
  • وام مدت دار: شما پول را به صورت یکجا از وام دهنده خود دریافت می کنید و آن را به اضافه بهره در اقساط نقدی طبق یک برنامه پرداخت تعریف شده پس می دهید.

مزایا و معایب وام های تجاری بدون وثیقه

برای بسیاری از صاحبان مشاغل، وام‌های بدون وثیقه منبعی عالی هستند که به حفظ عملیات در زمان‌های ناب کمک می‌کنند. با این اوصاف، مهم است که مزایا و معایب وام‌های بدون وثیقه را درک کنید تا ببینید آیا این وام‌ها نوع مناسبی برای تامین مالی برای کسب و کار شما هستند یا خیر.

مزایای وام های تجاری بدون وثیقه

  • این وام ها می توانند از رشد کسب و کار حمایت کنند. یک نظرسنجی توسط American Express نشان داد که 41٪ از کسب و کارهای کوچک مرتباً فرصت ها را رد می کنند زیرا نگران مسائل مربوط به جریان نقدی آینده هستند.
  • خطر کمتری برای شما وجود دارد. اگر شما بازپرداخت نکنید، وام دهنده نمی تواند دارایی های شما را مصادره کند.
  • این وام‌ها قابل دسترسی هستند، و حتی می‌توانید وام‌دهندگان معتبری را پیدا کنید که وام‌های تجاری بدون وثیقه برای اعتبار بد ارائه می‌دهند.
  • فرایند درخواست و تایید اغلب سریعتر از وام های تجاری تضمین شده است زیرا وام دهندگان مجبور نیستند ارزش وثیقه شما را ارزیابی کنند. حتی برخی از وام دهندگان در همان روز به شما وام را تأیید می کنند.

معایب وام های تجاری بدون وثیقه

  • برخی وام دهندگان ممکن است به ضمانت شخصی نیاز داشته باشند. این بدان معنی است که اگر قادر به بازپرداخت وام تجاری نباشید، آنها می توانند دارایی های شخصی شما، مانند ماشین یا خانه شما را مصادره کنند. ضمانت‌های شخصی با وثیقه تفاوت دارند زیرا به دارایی خاصی وابسته نیستند.
  • گزینه‌های وام بدون وثیقه معمولاً گران‌تر از همتایان تضمین شده خود هستند. از آنجایی که وام دهنده شما با ارائه این نوع وام ریسک بیشتری می کند، ممکن است نرخ بهره و کارمزد بالاتری داشته باشد.
  • شما ممکن است مجبور باشید شرایط سخت گیرانه تری را برای یک وام بدون تضمین، مانند امتیاز اعتباری بالاتر یا حداقل درآمد یا زمان طولانی تر در کسب و کار، رعایت کنید.
  • به طور کلی، گزینه های وام بدون وثیقه دارای مقادیر کمتری هستند. از آنجایی که شما وثیقه نمی‌گذارید، ممکن است وام‌دهنده شما مایل نباشد به این اندازه پول به شما بدهد.

بهترین وام های تجاری بدون تضمین

اکنون که با انواع وام های تجاری بدون وثیقه آشنا شدید، در اینجا برخی از بهترین محصولات وام از وام دهندگان معتبر سنتی و آنلاین آورده شده است.

Bluevine

Bluevine یک شرکت فین‌تک است که حساب‌های بازرسی تجاری و خطوط اعتباری تجاری ناامن را ارائه می‌کند. تا 250 هزار دلار برنامه آنلاین سریع و آسان است، بنابراین می توانید در عرض چند دقیقه تصمیم بگیرید. می‌توانید بین پرداخت‌های هفتگی و ماهانه که به‌طور خودکار برداشت می‌شوند، انتخاب کنید.

شرایط مورد نیاز:

  • شرکت یا LLC حداقل به مدت 24 ماه فعال است.
  • بدون ورشکستگی در سه سال گذشته.
  • حداقل درآمد ماهانه 40 هزار دلار یا سالانه 480 هزار دلار است.
  • امتیاز اعتباری FICO شخصی 625 یا بالاتر.

آنچه ما دوست داریم: برای نیازهای مالی انعطاف‌پذیر و فرآیند درخواست سریع عالی است.

American Express

خط اعتبار تجاری امریکن اکسپرس گزینه خوبی برای تامین مالی است. برنامه های سریع، شرایط شفاف، و مدت زمان وام انعطاف پذیر از شش تا 18 ماه را ارائه می دهد.

شرایط امتیاز اعتباری بالاتری نسبت به Bluevine دارد، اما در مورد حداقل درآمد ماهانه و سن کسب‌وکار سخت‌گیری کمتری دارد.

شرایط مورد نیاز:

  • باید حداقل 12 ماه فعال باشد.
  • وام گیرنده باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و یک حساب بانکی تجاری معتبر داشته باشد.
  • حداقل درآمد ماهانه 3 هزار دلار.
  • حداقل امتیاز اعتباری FICO شخصی 660.

چیزی که ما دوست داریم: وام دهنده با سابقه با درآمد کمتر.

OnDeck

OnDeck وام های کسب و کار کوچک بدون وثیقه از 5 هزار دلار ارائه می دهد به 250 هزار دلار در صورت تایید، وجوه خود را در همان روز دریافت خواهید کرد. می توانید برنامه های بازپرداختی را انتخاب کنید که 24 ماه طول می کشد.

یکی دیگر از مزایای OnDeck این است که در هنگام پردازش درخواست وام شما، اعتبار سختی ایجاد نمی کند، بنابراین لازم نیست نگران تأثیر آن بر امتیاز اعتباری خود باشید.

شرایط مورد نیاز:

  • حداقل یک سال فعالیت تجاری با حساب جاری تجاری معتبر.
  • درآمد سالانه 100 هزار دلار یا بیشتر.
  • امتیاز اعتباری FICO شخصی 625 یا بالاتر.

آنچه ما دوست داریم: دسترسی سریع به وجوه با شرایط بازپرداخت قابل پیش بینی.

Biz2Credit

Biz2Credit تأمین مالی ارائه می دهد که به طور خاص برای کارآفرینان و مشاغل کوچک ایجاد شده است مالکان، از جمله وام های سرمایه در گردش از 25 هزار دلار تا بیش از 2 میلیون دلار. بازپرداخت می تواند روزانه، هفتگی یا دو هفته یکبار انجام شود.

مقدار بازپرداخت شما متغیر است و بر اساس جریان نقدی شما تعیین می‌شود، این گزینه را برای کسب‌وکارهایی که نمی‌خواهند به یک برنامه بازپرداخت ثابت متعهد شوند، انتخاب خوبی می‌کند.

شرایط مورد نیاز:

  • حداقل شش ماه در کسب و کار.
  • درآمد سالانه بیش از 250 هزار دلار.
  • امتیاز اعتبار شخصی 575 یا بالاتر.

آنچه ما دوست داریم: محدودیت‌های بیشتر وام و مبالغ بازپرداخت متغیر.

LendingClub

LendingClub یک پلت فرم وام دهی همتا به همتا است که کسب و کار را ارائه می دهد وام های مدت دار از طریق مشارکت با صندوق فرصت های Accion غیرانتفاعی. از طریق LendingClub، می‌توانید برای وام‌هایی از 5 هزار دلار تا 500 هزار دلار با برنامه بازپرداخت ماهانه ثابت که می‌تواند بین یک تا پنج سال متغیر باشد، درخواست دهید.

شرایط بر اساس وام دهنده ای که انتخاب می کنید متفاوت است، اما با خلاص شدن از شر بانک، LendingClub می تواند نرخ های بهره رقابتی تری ارائه دهد.

آنچه ما دوست داریم: نرخ‌های بهره رقابتی و مربیگری و راهنمایی شخصی از طریق صندوق فرصت Accion.

معتبر

معتبر انواع محصولات تامین مالی برای مشاغل کوچک را ارائه می دهد ، از جمله پیشنهاد MCA با حداکثر 400 هزار دلار. شما می توانید درخواست آنلاین را در عرض چند دقیقه تکمیل کنید و تصمیم خود را در چند ساعت دریافت کنید. با Credibly، نرخ‌های فاکتور از 1.11 شروع می‌شوند که کمتر از میانگین است.

شرایط مورد نیاز:

  • حداقل شش ماه در کسب و کار.
  • حداقل 15 هزار دلار در میانگین سپرده های بانکی ماهانه.
  • حداقل امتیاز اعتباری 500.

آنچه ما دوست داریم: گزینه های بازپرداخت انعطاف پذیر و مقرون به صرفه.

FundThrough

FundThrough یک شرکت فاکتورسازی فاکتور با فناوری است که به مشاغل B2B در حداقل 100 هزار دلار در صورت‌حساب‌های معوقه با دادن گزینه همگام‌سازی با نرم‌افزار حسابداری و انتخاب فاکتورهایی که می‌خواهید تأمین مالی کنید، تأمین مالی سریع را فراهم می‌کند و فرآیند را آسان می‌کند.

شرایط مورد نیاز (بر اساس فاکتورها):

  • مقدار فاکتور 100 هزار دلار یا بالاتر.
  • فاکتورهای سایر مشاغل یا دولت.
  • فاکتورهای خدمات تکمیل شده.
  • بدون املاک یا ساخت و ساز.

آنچه ما دوست داریم: پلت فرمی با کاربری آسان که با نرم افزار حسابداری شما همگام می شود.

همانطور که می بینید، شرایط واجد شرایط بودن و مبلغ وام بر اساس وام دهنده متفاوت است. در حالی که اینها همه ارائه دهندگان معتبر هستند، مقایسه شرایط پیشنهاد می تواند مفید باشد.

André Disselkamp، یکی از بنیانگذاران شرکت بیمه Insurancy، به کارآفرینان توصیه می کند که دقت لازم را انجام دهند تا “اطمینان حاصل کنند که در هنگام خواندن متن دقیق برای هرگونه هزینه پنهان، نرخ های رقابتی دریافت می کنید.”

این به شما کمک می‌کند هزینه کل وام را محاسبه کنید و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه تامین مالی را بر اساس نیازهای کسب‌وکارتان پیدا کنید، خواه پوشش هزینه‌های عملیاتی کوتاه‌مدت، خرید موجودی یا رشد تیم شما باشد.

Subscribe to The Hustle Newsletter
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

rel=”_blaopednkener”> /p>

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا