اقتصاد

هدف CFTC از استفاده از هوش مصنوعی در انطباق و پویایی بازار

CFTC به دنبال بازخورد استفاده از هوش مصنوعی در انطباق و پویایی بازار است

کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مایل است در مورد اینکه چگونه نهادهای تحت نظارت ممکن است از هوش مصنوعی (AI) در تلاش‌های خود برای انطباق استفاده کنند اطلاعات بیشتری کسب کند. سایر برنامه‌ها.

آژانس صدوریک درخواست نظر برای افزایش درک کارکنان از کاربردها و خطرات فعلی و بالقوه هوش مصنوعی در بازارهای مشتقات. بازخورد دریافتی ممکن است بر راهنمایی‌ها، تفاسیر، بیانیه‌های خط‌مشی یا مقررات CFTC در آینده تأثیر بگذارد.

CFTC به دنبال اطلاعاتی در مورد برنامه‌های هوش مصنوعی در تجارت، مدیریت ریسک، انطباق، امنیت سایبری، نگهداری سوابق، پردازش داده‌ها، تجزیه و تحلیل، و تعامل با مشتری است. . در مطابقت، آژانس تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر نظارت، مبارزه با پولشویی (AML) و عملکردهای گزارش نظارتی را برجسته کرد.

در حمایت از این امر، رئیس CFTC، روستین بهنام، درخواست اظهار نظر (RFC) را گفت. از CFTC بیشتر حمایت خواهد کرد زیرا ما به طور استراتژیک بالاترین اولویت‌ها و پروژه‌های بازده سرمایه‌گذاری را با موارد استفاده از هوش مصنوعی در داخل شناسایی می‌کنیم تا رویکرد داده‌محور خود را برای سیاست، نظارت و اجرا بهینه کنیم.»

CFTC اعلام کرد که RFC مکمل دستورالعمل‌های دولت بایدن است. برای توسعه ایمن، مطمئن و قابل اعتماد هوش مصنوعی. آخرین مهلت برای نظرات 24 آوریل 2024 است.

در رابطه با RFC CFTC، کمیسر کریستین ان. جانسون گفت تماس برای بازخورد نشان‌دهنده یک مکالمه در حال انجام شامل بخش‌های مختلف، از جمله شرکت‌کنندگان در بازار، تسویه و ریسک، نظارت بر بازار، و داده‌ها است.

جانسون بر اهمیت درک CFTC در مورد چگونگی پذیرش هوش مصنوعی توسط بازیگران بازار در بازارهای مشتقات تاکید کرد. به طور مهمی، RFC از پاسخ دهندگان می خواهد که تعریف مناسب هوش مصنوعی را بررسی کنند – تعریف چقدر باید گسترده یا محدود باشد و چگونه می توان بین هوش مصنوعی و سایر استراتژی های معاملاتی خودکار فعلی مرزبندی کرد.

موارد مرتبط: ETF های بیت کوین در “لایه نازک” مقررات غیرمستقیم پیچیده شده است — صندلی CFTC

در سپتامبر 2023، کمیسیونر CFTC کریستی گلداسمیت رومرو پیشنهاد به روز رسانی اقدامات حفاظتی با پیشرفت های فناوری برای محافظت از سرمایه گذاران آمریکایی، با تاکید بر پیامدهای منفی احتمالی در صورت عدم اجرا.

پیشروی CFTC رومرو در تلاش برای تقویت حفاظت از سرمایه‌گذاران و نرده‌های محافظ، کارشناسان فناوری در فین‌تک، هوش مصنوعی مسئول، ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امنیت سایبری را به کمیته مشاوره فناوری CFTC (TAC) منصوب کرد.

در همین حال، CFTC جستجوی سرمایه‌گذاران را کاهش داده است. برای سودهای کلان ارزهای دیجیتال برخلاف اتکا به ربات‌های تجارت هوش مصنوعیبرای ارائه. این آژانس بازدهی چشمگیر با استفاده از ربات‌ها، الگوریتم‌های سیگنال تجاری، الگوریتم‌های آربیتراژ دارایی‌های رمزنگاری شده و سایر فناوری‌های به کمک هوش مصنوعی را به عنوان کلاهبرداران برجسته می‌کند.

مجله: >کلاهبرداری‌های بازی ‘پرچم‌های قرمز’، Axie تکامل می‌یابد، بازی‌های وال استریت اعتیادآور است: گیمر Web3

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا