درهم برهم

مگه مغز آزاد نیست؟ این مغز است که باید رشد کند، نه ماهیچه!

مگه مغز آزاد نیست؟ این مغز است که باید رشد کند، نه ماهیچه!

برخی جملات کاملاً برای مغز جادویی هستند. “من شما را دوست دارم، من به شما اعتماد دارم.”

Beyin bedava değil mi?

این یک ضرورت و حتی یک مسئولیت است که بتوان با بزرگتر شدن دیدگاه خود را گسترش داد. این حتی یک واقعیت قابل مشاهده است که پس از یک سن خاص به آغاز باز می گردد. بسیاری از دانشمندانی که در رشته خود خبره هستند در این زمینه پایان نامه هایی ارائه داده و پذیرفته شده اند. برای سلامتی ضروری است که هر فردی را تشویق کنیم که دائما از روش ها و روش هایی که برای زنده نگه داشتن مغزشان توضیح داده شده است استفاده کنند.

زنده نگه داشتن ذهن هر فردی می تواند مدت زمانی را که او به زندگی ادامه می دهد نیز افزایش دهد. مغز عضوی است که با استفاده از آن نشاط و عملکرد خود را افزایش می دهد. دستیابی به این امر شامل به کارگیری آگاهانه تمرینات، کنترل و مدیریت آنها است.
همانطور که فردی برای پیشگیری از آنفولانزا لینن می نوشد، نوشیدن چای سبز نیز ممکن است برای روشن نگه داشتن ذهنش مفید باشد.

اهمیت داده شده به مغز

Beyin bedava değil mi?

اهمیت داده شده به مغز کافی است، حتی اگر تنها یک هزارم آن چیزی باشد که یک زن برای کاهش وزن یا لاغر ماندن تلاش می کند.

من به عنوان یک فرد عادی می نویسم که چیز زیادی در مورد مدیتیشن نمی دانم و سعی می کنم از چند روش آسان استفاده کنم. حتی آن چند روش کوچک به مغز من اجازه می دهد برای چند ثانیه فرار کند.

اگر من بتوانم این کار را انجام دهم، شما هم می توانید

Beyin bedava değil mi?

بعضی جملات کاملاً برای مغز جادویی هستند:

“من تو را دوست دارم.”
“من معتقدم.”
“من اعتماد دارم.”

این جملات ممکن است برای شما بسیار انتزاعی باشند، یا حتی به عنوان احساساتی که از قلب ساخته شده اند، معنی داشته باشند. با این حال، قلب هرگز عملکردی مرتبط با احساسات نداشته است. این کاملاً به طور سیستماتیک تعریف شده است.
احساسات نیز ناحیه ای هستند که باید توسط مغز توسعه یابد.

خدا نکند، این یک قتل عام برای جامعه است که هر کسی بدون عشق یا حتی احساسات به زندگی خود ادامه دهد.

به عنوان مثال، همانطور که یک بمب گذار انتحاری ابتدا به جامعه خاصی و سپس به جامعه گسترده تر آسیب می رساند، یک ذهن بی احساس می تواند ابتدا به خود و سپس به دیگران آسیب برساند.

اگر ذکر یک بمب گذار انتحاری باعث ایجاد احساس درد، شاید درد یا حتی نفرت در مغز شما شود، به این معنی است که هنوز امید زیادی برای شما وجود دارد. آنقدر که این اخبار وحشتناک یکی پس از دیگری شنیده می شود، نتیجه یک جامعه بی احساس را نیز آشکار می کند.

دلیل اینکه این روزها بسیاری از ما به مقالاتی در مورد موضوعات مختلف مراجعه می کنیم این است که معنای دیگری جز حساسیت وجود ندارد. از مغز به این موضوع. تصویری که من به عنوان یک نویسنده می بینم چیزی بیش از یک تئاتر سورئال نیست. افزودن نظرات به جای حل کردن، به هرج و مرج منجر می شود.

مغز. این می تواند یک تصویر، حتی پیچیده ترین دنباله را، در کمتر از 13 میلی ثانیه رمزگشایی کند. این بدان معنی است که وقتی به آنچه در یک کانال خبری است گوش می دهید، حتی اگر یک گوینده نامشخص باشد، موضوع را در 13 میلی ثانیه درک می کنید. اگرچه برعکس آن غیرممکن است، اما طبق تحقیقات…

“این مغز است که باید توسعه یابد، نه ماهیچه”

Beyin bedava değil mi?

افزایش سطح رفاه جوامع؛ تضمین رشد اقتصاد و تداوم اقتصاد رو به رشد باید کاملاً مبتنی بر یک پایه باشد. این پایه باید از فرد شروع شود. آنچه باید به عنوان یک فرد توسعه یابد، عضلات نیست، بلکه مغز است.

اهمیت داده شده به تحقیق و توسعه در ترکیه، حتی اگر اندکی باشد، شروع به افزایش کرده است. این حداقل برای کسانی که توانایی عمل را دارند امید می دهد.

خواسته ما به عنوان یک جامعه این است که دلایل لازم را ارائه دهیم تا بتوانیم به آینده ای امیدوارانه نگاه کنیم.

شروع با توسعه روش هایی که خون کمتری را به عنوان سپر دفاعی در برابر جنگی که با استفاده از مغز ما برپا می شود، بریزد، بهترین راه برای جلب قدردانی جامعه است.

زمینه‌هایی که نیاز به ایجاد اشتغال به‌عنوان یک جامعه دارد باید از طریق تولید با کیفیت بالا باشد تا حمل‌ونقل.

بخش آسان برای سیاستمداران این است که جامعه ای را اداره کنند که فکر نمی کند. حقیقت فراموش شده این است که جامعه ای که فکر نمی کند به خواب می رود. راهی که به عنوان ترکیه باید طی شود، ارتقای کیفیت آموزش افراد به سطوح بالاتر و ایجاد پایگاهی است که جوانان در سطوح عالی را منحرف نکند.

اگر سن مناسب برای مغز یک نوجوان 25 سال باشد، نمی توان سال تحصیلی را تا رسیدن به بلوغ آن تمدید کرد. تنها راه حل این است که مناطقی را ارائه و شامل مناطقی شود که تولید در پربارترین زمان‌ها برای مغز مفید باشد.

اگر فکر می کنید که جامعه همان گام های شما را برنمی دارد، آن جامعه شما را عقب می کشد یا زیر و رو می کند. نکته مهم این است که یک فرمان برای عمل داده نشود، بلکه اجازه دادن به توسعه و حتی گسترش مناطق برای داشتن همان ایده است. پس از همه، آیا “مغز آزاد” نیست؟

تست “راست و چپ مغز”: از کدام لوب مغزتان بهتر استفاده می کنید؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا