Tie-In چیست؟
Tie-In چیست؟
Tie-In چیست؟
Tee-in نوعی کمپین تبلیغاتی است که چندین رسانه را برای حداکثر نمایش عمومی ترکیب میکند. کمپین های ارتباطی می توانند بسیار گسترده باشند و اغلب مناطق شهری را اشباع می کنند. معمولاً توسط صنعت فیلمسازی که با ناشران، تولیدکنندگان اسباببازی و دیگران همکاری میکنند، برای افزایش قدرت تبلیغاتی از تایاینها استفاده میشود. این پیوند به عنوان یک راه بسیار مؤثر برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید محصولات بیشتر و برانگیختن اشتیاق برای فیلم آینده در نظر گرفته می شود.
در صنعت فیلم، اغلب از چندین اتصال استفاده می شود. در بسیاری از موارد، فیلمهای اکشن اصلی با بازیهای ویدیویی همراه میشوند که در همان روز یا در همان هفته منتشر میشوند. تماشاگران فیلم تشویق میشوند بازی ویدیویی را خریداری کنند تا جنبههایی از فیلم را در خانه تجربه کنند، و گیمرها تشویق میشوند در صورت لذت بردن از بازی ویدیویی، فیلم را ببینند. استودیوهای فیلم دست در دست هم با شرکت های سازنده بازی کار می کنند تا مطمئن شوند که بازی ویدیویی واقع گرایانه است و به خوبی با فیلم مطابقت دارد.
نسخههای ویژه کتابهایی که به صورت فیلم ساخته شدهاند، اغلب برای پیوند استفاده میشوند. در برخی موارد، بستن کتاب ممکن است به سادگی شامل جایگزینی جلد با جلد مربوط به فیلم باشد. در برخی دیگر، کتابی درباره یک فیلم ممکن است همزمان با آن منتشر شود تا مصرف کنندگانی که علاقه مند به دانستن بیشتر درباره فیلم هستند. بسیاری از ناشران با استودیوهای فیلم همکاری می کنند تا بسته های ویژه فیلم را به کتابفروشی ها ارائه دهند که شامل قیمت بسته ارزان تری برای محصولات کراوات است.
آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.
اسباببازیها اغلب در کمپینهای کراوات استفاده میشوند. بسیاری از کسبوکارها مانند موسسات فست فود، اسباببازیهای رایگان را به عنوان بخشی از وعدههای غذایی کودکان میدهند تا نه تنها فیلم را تبلیغ کنند، بلکه مشتریانی را نیز جذب کنند. در برخی موارد، رستوران ها با استودیوهای فیلم جفت می شوند تا فیگورهای اکشن شخصیت های فیلم را برای فیلم های کودکان منتشر کنند. برای فیلمهای بزرگسالان، سایر اقلام کلکسیونی مانند مجسمهها، بشقابها و موارد مشابه ممکن است همراه با یک فیلم اصلی در بازارهای دیگر عرضه شوند.
یک کمپین به خوبی اجرا شده، چندین صنعت را پوشش خواهد داد. به عنوان مثال، یک فیلم بزرگ کودکان ممکن است با هماهنگی یک بازی ویدیویی منتشر شود. علاوه بر این، مجسمه هایی از فیلم در دسترس خواهند بود، در حالی که کتابفروشی ها دارای نسخه ویژه کتاب بر اساس این فیلم هستند. اگر فیلم بر اساس کتابی ساخته میشد، ناشران نسخهای از فیلم را برای فروش در کتابفروشیها منتشر میکردند. این کمپین تبلیغاتی اشباع شده منجر به افزایش فروش برای همه صنایع درگیر می شود و باعث می شود یک تلاش مشارکتی عملی.