اخبار روزاقتصاد

گزارش: اداره مالیات استرالیا به دنبال داده‌هایی از 1.2 میلیون کاربر مبادلات ارز دیجیتال است

گزارش: اداره مالیات استرالیا به دنبال داده‌هایی از 1.2 میلیون کاربر مبادلات ارز دیجیتال است

اداره مالیات استرالیا گزارش داده است که اطلاعات شخصی و جزئیات تراکنش 1.2 میلیون کاربر صرافی ارزهای دیجیتال را جستجو می کند. سرکوب احتمالی تعهدات مالیاتی کریپتوها.

طبق اطلاعیه ای که ماه گذشته منتشر شد، اداره مالیات استرالیا (ATO) گفت که این داده ها به شناسایی معامله گرانی که ممکن است در پرداخت مالیات بر روی معاملات کریپتو خود کوتاهی کرده باشند، کمک می کند. توسط رویترز.

ATO اطلاعات شخصی از جمله تاریخ تولد کاربران، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و شماره تلفن، و همچنین جزئیات مربوط به تراکنش‌ها مانند آدرس کیف پول، نوع را جستجو می‌کند. از معاملات سکه‌ها و جزئیات حساب بانکی.

برای تنظیم‌کننده‌های استرالیا، ارزهای دیجیتال برخلاف سایر ارزهای خارجی دارایی‌های مشمول مالیات هستند. این امر مستلزم پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه بر سود دارایی‌های کریپتو فروخته شده توسط معامله‌گران است.

خبر مربوط به سرکوب احتمالی جمع‌آوری مالیات در دوره‌ای بسیار سودآور برای سرمایه‌گذاران کریپتو منتشر می‌شود. بیت کوین (BTC) از ابتدای سال تاکنون بیش از 44 درصد رشد کرده است، در حالی که اتر (ETH) تا به امروز 32 درصد افزایش داشته است (YTD).

BTC، ETH، کل ارزش بازار آلتکوین، YTD. منبع: TradingView

با توجه به TradingView.

طبق اطلاعیه ATO، ماهیت پیچیده فضای ارزهای دیجیتال می تواند منجر به عدم آگاهی در مورد تعهدات مالیاتی شود:

“توانایی خرید دارایی های رمزنگاری شده استفاده از اطلاعات نادرست ممکن است آنها را برای کسانی که به دنبال اجتناب از تعهدات مالیاتی خود هستند جذاب کند.” -ct-non-breakable=”true”>استرالیا تنها حوزه قضایی نیست که به دنبال جمع آوری مالیات های پرداخت نشده از سود دارایی های دیجیتال است.

در روز دوشنبه، مدیر کل آژانس درآمد کانادا (CRA) مطابقت دارد. شعبه بهال، ساحل بهال، گفت که آژانس در حال انجام بیش از 400 ممیزی مرتبط با رمزنگاری و تحقیق در مورد صدها سرمایه گذار کریپتو برای ایمن کردن مالیات های پرداخت نشده کریپتو، بر اساس گزارش 6 می توسط National پست.

موارد مرتبط: تجارت ارزهای رمزنگاری شده رابینهود سیلی خورد با اطلاعیه SEC Wells

این ممیزی‌های اخیر علاوه بر مالیات‌های مشکوک 39.5 میلیون دلاری پرداخت‌نشده است که آژانس مالیاتی کانادا معتقد است هنوز از مالیات پرداخت نشده است. سال 2023-2024.

در ترکیه، دولت انتظار می رود تا اواخر سال جاری قوانین مرتبط با رمزارز را معرفی کنید. انتظار می‌رود لایحه جدید پایه‌ای قانونی برای مالیات‌های کریپتو در ترکیه، که یک اقتصاد پیشرو در حوزه کریپتو است، فراهم کند.

در ایالات متحده، تنظیم‌کنندگان در نظر دارند تا درازمدت را افزایش دهند نرخ مالیات بر عایدی سرمایه به 44.6% رسید، اما فقط برای سرمایه گذارانی که بیش از 1 میلیون دلار درآمد دارند. سال.

همان پیشنهاد بودجه فدرال از سوی دولت بایدن همچنین شامل مالیات 25 درصدی بر سودهای محقق نشده برای افراد با ارزش خالص بسیار بالا بود.

«برای 99.9 درصد از مردم. متیو والراث، بنیانگذار Crypto Tax Made Easy، به کوین تلگراف گفت، این یک همبرگر بزرگ و چرب است، زیرا اساساً فقط یک پیشنهاد است.

چگونه از داده های بلاک چین برای صرفه جویی در مالیات استفاده می شود | Lukka Co-CEO توضیح می دهد. منبع: Cointelegraph

مرتبط: به گفته تحلیلگران، «منطقه خطرناک» توزیع بیت کوین به پایان رسیده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا