اخبار روزاقتصاد

بازگشت به طمع شدید گذشته از 65 هزار دلار؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

بازگشت به طمع شدید گذشته از 65 هزار دلار؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

بیت کوین ( BTC) با بازگشت 64000 دلاری، هفته جدیدی را با احساسات صعودی آغاز می‌کند.

در یک بازگشت هیجان‌انگیز، اقدام قیمت بیت‌کوین توانسته است آخرین نوسانات خود را بسیار پشت سر بگذارد و تقریباً افزایش یابد. 8000 دلار در مقابل فرورفتگی هفته گذشته.

علی‌رغم برخی از این افزایش‌ها در آخر هفته، آنها ثابت کردند که قدرت خود را حفظ کرده‌اند و در جلسه معاملاتی آسیا در 6 می، خرس‌ها شانسی برای فشار دادن ندارند. بازار عقب‌نشینی می‌کند.

بنابراین در هفته دوم ماه مه، حال و هوا به‌طور قابل‌توجهی متفاوت است – اما طمع فزاینده در حال حاضر قابل مشاهده است.

آیا بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها می‌توانند حرکت پایدار را به سمت همه زمان‌ها مدیریت کنند. اوج ها؟

این سوالی است که معامله گران و تحلیلگران پس از سفر به پایین ترین سطح دو ماهه و کاهش قابل توجه اهرم ها مطرح خواهند کرد.

در مبادلات، چیزها امیدوارکننده باقی می مانند. نرخ های تامین مالی خنثی است، و نشانه های کمی از تمایل انبوه به طولانی شدن بیت کوین در سطوح فعلی وجود دارد.

اما اگر اوضاع بدتر شود، این سطوح حمایتی کلیدی هستند که برای افزایش قیمت جدید وارد خواهند شد. تست. اینها شامل پایه هزینه نگهدارنده کوتاه مدت (STH) و میانگین متحرک 100 روزه – هر دو سطح پرش کلاسیک است.

Cointelegraph نگاهی دقیق‌تر به وضعیت فعلی بیت‌کوین دارد، زیرا یک معامله‌گر متوسط ​​از یک مو بهبود می‌یابد. -افزایش شروع ماه.

گاوهای بیت کوین پس از بسته شدن هفتگی پیروز شدند 

آخر هفته در نهایت هیچ تهدیدی برای گاوهای بیت کوین به وجود نیاورد، و مقداری صعود غیرمنتظره را ایجاد کرد که در نهایت تا پایان هفتگی باقی ماند.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: TradingView

این قیمت در Bitstamp حدود 64000 دلار بود، داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView تایید می کند — حدود 900 دلار در مقایسه با پایان ماه آوریل بالاتر است.

در حالی که یک شمع هفتگی غول پیکر نیست، عملکرد نشان دهنده بازگشت چشمگیر به شکل BTC/USD است که در این مدت شاهد سفری به 56500 دلار بودیم.

تعجب آور نیست که ناظران بازار بی سر و صدا خوشبین هستند.

«تمام نقدینگی زیر را که در 2 ماه گذشته جمع شده بود و پس از آن به سرعت افزایش یافت»، معامله گر محبوب Daan Crypto Trades در بخشی از آخرین نظر در مورد X.

“ما هنوز در محدوده بزرگتری هستیم، اما حداقل در هفته آینده مقداری حرکت صعودی داریم.”

نمودار BTC/USD. منبع: Daan Crypto Trades

تونی سورینو، بنیانگذار پلتفرم تحلیل تکنیکال رمزارز CoinChartist، به شباهت هایی بین سقوط فوری و هفته گذشته اشاره کرد. موارد مشابه در طول بازار صعودی.

او آخر هفته فاش شد.

“این زمان متفاوت است؟”

نمودار BTC/USD. منبع: تونی سورینو

در پست، Severino اضافه کرد که قیمت در حال تلاش برای پس گرفتن بالاترین باند ماهانه Bollinger است – چیزی که از فوریه به عنوان پشتیبانی عمل می کند.

بازده ماهانه BTC/USD (نمایش). منبع: CoinGlass

داده‌ها از منبع نظارت CoinGlass در عین حال، BTC/USD را در ماه می تا کنون 5.8 درصد افزایش داده است، و مجموع زیان سه ماهه دوم را به زیر 10% کاهش داده است.

سطوح قیمت بیت کوین متبلور می شود

بازارهای رمزنگاری به طور بدنامی بی ثبات هستند و روند نوظهور می تواند به سرعت محو شود و احساسات را کاهش دهد.

اگر بیت کوین تغییر مسیر خود را ببیند، معامله گران و تحلیلگران علاقه مند خواهند شد تا ببینند که سطوح پشتیبانی نزدیک تا چه حد در محدود کردن هرگونه نزولی جدید موفق می شوند.

Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل اجرایی یکی از مفسران شرکت تجاری MNTrading است که اهمیت 60,000 دلار را برجسته می کند – علیرغم اینکه این سطح در هفته گذشته تسلیت کمی به گاوها ارائه کرد.

«بیت کوین بالای 60 هزار دلار و خرده فروشی اینجا نیست» به دنبال کنندگان X در مورد کمبود نسبی هیاهو همراه با بازگشت به بازار گفت.

“تا زمانی که بیت کوین بالای 60 هزار دلار باشد، این محدوده کاملاً خوب است. آلت کوین ها کم کم بیدار می شوند.”

نمودار BTC/USD. منبع: Michaël van de Poppe

به عنوان Cointelegraph به گزارش خود ادامه می دهد، 60,000 دلار با چندین خط روند مطابقت دارد که از زمان شروع بازار صعودی در اوایل سال 2023، BTC/USD را تقویت کرده است.

این دو سطح در 60650 دلار و 59920 دلار قرار دارند. 6 مه، با رقم آخر ارائه شدهتوسط منبع آمار به بیت کوین نگاه کنید.

نمودار قیمت واقعی بیت کوین STH. منبع: به بیت کوین نگاه کنید

در یک یادداشت تحقیقاتی در 6 می، در همین حال، مفسر مالی Tedtalksmacro میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) را به این ترکیب اضافه کرد.

“EMA 50D 64000 دلار است – در جایی که BTC در حال حاضر معامله می شود، بازپس گیری آن سطح در تعریف قیمت قابل توجه است. ساختار بازار با بازه زمانی بالا،” او توضیح داد.

“معامله گران مومنتوم و روند هنگام پیمایش روند به 50EMA توجه می کنند.”

نمودار یک روزه BTC/USD با 50EMA، 100SMA. منبع: TradingView

اطلاعات مشاغل بیشتر در ایالات متحده بر دلار سایه افکنده است

هفته پیش رو از نظر داده های کلان اقتصاد نسبتاً آرام است، اما رویدادهای اخیر بیش از حد کافی برای نظارت بر معامله گران فراهم می کند.

آخرین آمار اشتغال ایالات متحده در اواخر هفته گذشته دارایی های ریسک را تقویت کرد – چیزی کاملاً در رادار برای ارزهای دیجیتال.

با توجه به اینکه فدرال رزرو به طور فزاینده‌ای انتظار می‌رود نرخ بهره را در ماه‌های آینده کاهش دهد، تسهیل شرایط مالی نه “اگر” بلکه “چه زمانی” به یک سوال تبدیل شده است.

برای وان دی پوپ، حتی احتمال تسکین کمی (QE) وجود دارد که دوباره ظاهر شود – بازگشت به فدرال رزرو باعث افزایش نقدینگی موجود می شود.

«احتمال بسیار قابل توجهی وجود دارد که بیشتر دردها از قبل برای آن وجود دارد. Altcoins، او استدلال کرد.

“هفته پیش رو، هفته جالبی خواهد بود، به احتمال زیاد شاهد حرکت صعودی بیشتری خواهیم بود زیرا جمعه راه را برای دلار و بیت کوین با وضعیت وحشتناکی نشان داد. داده های اقتصادی QE به زودی ارائه می شود.”

ایالات متحده نمودار 1 روزه شاخص دلار (DXY). منبع: TradingView

U.S. با کاهش شدید شاخص دلار آمریکا (DXY) به پایین‌ترین سطح خود از 10 آوریل، قدرت دلار بر داده‌های مشاغل ضربه خورد.

بنابراین توجه به داده‌های مربوط به مطالبات بیکاری در زمانی که نوبت به میان می‌آید معطوف خواهد شد. زمان‌بندی کاهش نرخ‌های فدرال رزرو، در تاریخ 9 می “> با نزدیک شدن بیت کوین به 65000 دلار، جو در بازارهای مشتقات به طور قابل توجهی آرام است – اما مانند احساسات، این می تواند در یک لحظه تغییر کند.

داده های فعلی نرخ های مالی تقریباً خنثی برای بیت کوین را نشان می دهد، که به ازای هر مجموعه معاملاتی DecenTrader است. ، بازتابی از دلالان در حال لیسیدن زخم های خود.

نقشه حرارتی نرخ های سرمایه گذاری رمزنگاری (نمایش). منبع: CoinGlass

“نرخ تامین مالی بیت کوین پس از منفی شدن در پایان هفته گذشته به حالت خنثی تر بازگشته است. یک پست X تأیید شد.

“نزول به زیر 60 هزار دلار، بسیاری از معامله گران را قبل از بازگشت قیمت به وحشت انداخت.”

دیگران نرخ‌های بودجه را پس از =”https://twitter.com/jvs_btc/status/1786871328693198974″ target=”_blank” rel=”noopener nofollow”>شاهد “بازنشانی عظیم” در راه رسیدن به 56500 دلار.

شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده (نمایش). منبع: Alternative.me

نگاهی گذرا به شاخص ترس و طمع رمزنگاری غذای بالقوه ای برای تفکر فراهم می کند. همراه با بهبود قیمت BTC، احساسات از “خنثی” به “طمع” با “طمع شدید” در گوشه و کنار است.

این شاخص که یک شاخص عقب مانده است، در حال حاضر وجود دارد. در 71/100، در مقابل فقط 43/100 در 2 مه.

مشکل استخراج به سختی به دلیل کاهش از رکورد بالاست

64000 دلار برای جلوگیری از افت مشکل در تنظیم مجدد خودکار بعدی در 9 مه کافی نیست.

موارد مرتبط: بیت کوین به یک میلیارد تراکنش رسید

دومین تنظیم مجدد در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که دوره دشواری جدید به ازای هر داده از منبع نظارت BTC حدود 1.3٪ کاهش یابد. .com.

نمایش کلی اصول شبکه بیت کوین (عکس از صفحه). منبع: BTC.com

با این وجود، دشواری در بالاترین حد همیشه وجود دارد، شاهکاری که با هش ریت تقلید می شود، همانطور که ماینرها هضم آوریل را انجام می دهند. مسدود کردن نصف شدن یارانه، داده‌های خام MiningPoolStats تأیید می‌کند.

هفته گذشته. , Cointelegraph در مورد انعطاف پذیری مداوم ماینرها گزارش داد، بدون هیچ نشانه ای تسلیم علی رغم نوسانات بازار.

داده های خام نرخ هش بیت کوین (عکس از صفحه). منبع: MiningPoolStats

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا