اخبار روزاقتصاد

اگر الگوی معاملاتی کلیدی – معامله گران – تأیید شود، بیت کوین «گام بعدی را به سمت بالا پیش خواهد برد».

اگر الگوی معاملاتی کلیدی – معامله گران – تأیید شود، بیت کوین «گام بعدی را به سمت بالا پیش خواهد برد».

بیت کوین ( BTC) به گفته یک معامله گر کریپتو، اگر شاخص معاملاتی معروف به نام الگوی سر و شانه معکوس تایید شود، قیمت می تواند روند صعودی معکوس کند و “گام بعدی را به سمت بالا حرکت دهد”.

پست در X.

او به معکوس سر و -الگوی شانه ها – یک نشانگر صعودی که نشان می دهد روند نزولی در حال کاهش است و خریداران در بازار مسلط تر می شوند.

او اعلام کرد: “این یک راه اندازی عالی برای پیشبرد مرحله بعدی خواهد بود.” /p>

اگرچه بسیار مهم است که بیت کوین بالاتر از قیمت نگهدارنده کوتاه مدت خود یعنی ۵۹۵۰۰ دلار باشد تا «روند صعودی خود را حفظ کند»، تحلیلگر رمزارز مستعار و یکی از بنیانگذاران CMCC Crest Willy Woo در 3 می به 1.1 میلیون X دنبال کننده خود گفت.

اگر الگوی سر و شانه معکوس شکل بگیرد، قیمت بیت کوین می تواند قبل از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ به سطح حمایت 60000 دلار کاهش یابد. منبع: متیو هایلند

این راه اندازی زمانی ظاهر می شود که قیمت بیت کوین سه پایین تر از به اصطلاح مقاومت گردن، با وسط باشد. – در غیر این صورت به عنوان سر شناخته می شود – عمیق تر از شانه چپ و راست.

قیمت بیت کوین اندکی از «سر» به ۵۸،۶۱۴ دلار در ۱ می بازگشته است، و اگر این الگو همانطور که مدل هایلند نشان می‌دهد ادامه پیدا کند، پشتوانه‌ای در اطراف شانه دوم خود، در ۶۰،۰۰۰ دلار پیدا می‌کند که یک سطح حمایت کلیدی است. براساس داده های CoinMarketCap. افت به این سطح 530 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید را نقد می‌کند، بر اساس به داده های CoinGlass.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 63340 دلار معامله می شود. منبع: CoinMarketCap

طبق مدل هایلند، بیت کوین ممکن است از خط گردن بالاتر رفته و از بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 73800 دلار فراتر رود. تا ژوئن.

علاوه بر این، بر اساس ترس و طمع شاخص.

این شاخص در حال حاضر بر روی نمره “Greed” 69 قرار دارد که یک بهبودی بزرگ از سه روز گذشته است. پیش از این که “ترس” را با امتیاز 43 نشان داد.

موارد مرتبط: بیت کوین شکاف آتی ۶۳ هزار دلاری را باز می کند زیرا نقدینگی ناچیز قیمت بیت کوین را تهدید می کند

در همین حال، برخی از معامله گران انتظار دارند که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت راکد بماند، اما آنها لزوماً این را به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر نمی گیرند. هر چه قیمت آن بیشتر با خط روند مطابقت داشته باشد،” افزوده تاجر کریپتو مستعار Titan از Crypto.

«بالاترین چرخه قبلی بیت کوین باعث کاهش قیمت شده و بیت کوین را برای چند هفته متوقف می کند. “https://x.com/DaanCrypto/status/1786848773513367949″ target=”_blank” rel=”noopener nofollow”>پست.

مجله: مم سکه: خیانت به ایده‌آل‌های کریپتو… یا هدف واقعی آن؟

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه‌های سرمایه‌گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا