فال

پیش بینی های شماره شناسی هفتگی از 22 تا 28 آوریل 2024

پیش بینی های شماره شناسی هفتگی از 22 تا 28 آوریل 2024

شماره 1: (افراد متولد شده در 1، 10، 19 و 28 هر ماه)

گانشا می گوید برای افرادی که رادکس شماره 1 دارند، هفته آوریل در مسائل مالی و مالی خوش خواهد بود. آنها فرصت های فرخنده ای برای افزایش ثروت خواهند داشت. ممکن است یک مشکل ناگهانی در محل کار ایجاد شود، بنابراین هنگام کار بر روی پروژه خود باید هوشیار باشید. ممکن است در زندگی عاشقانه اختلافات متقابل ایجاد شود یا در مورد کودک اختلافاتی ایجاد شود. با این حال، در پایان هفته، ممکن است اخبار خوبی دریافت کنید که ذهن شما را خوشحال خواهد کرد.

پیش‌بینی‌های اعداد هفتگی رایگان خود را در hindustantimes.com بخوانید. ببینید سیارات برای این اعداد از 22 تا 28 آوریل 2024 چه پیش بینی کرده اند

شماره 2: (افراد متولد شده در 2، 11، 20 و 29 هر ماه)

گانشا می‌گوید هفته آوریل از نظر مسائل مالی برای افراد دارای ریشه شماره 2 خوش‌خوش خواهد بود. هر چه بیشتر روی سرمایه‌گذاری‌های خود تمرکز کنید، موفقیت بیشتری خواهید داشت. اگر در زندگی زناشویی سوء تفاهمی پیش بیاید، در این هفته برطرف می شود. موضوع ازدواج یکی از اعضای خانواده ممکن است پیش برود. تنها زمانی پیشرفت در محل کار حاصل می شود که با صبر و حوصله تصمیم بگیرید. در پایان هفته، توانایی شما در تصمیم گیری سریع خبرهای خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار انتخابات عمومی هند را باز کنید. ، فقط در برنامه HT. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

شماره 3: (افراد متولد شده در 3، 12، 21 و 30 هر ماه)

گانشا می گوید در هفته فروردین کار ناقص افراد دارای رادکس شماره 3 به پایان می رسد و از مزایای طرح های دولتی نیز برخوردار خواهند شد. این هفته از نظر مالی بسیار فرخنده خواهد بود و فرصت های زیادی برای کسب سود مالی در این هفته به دست خواهید آورد. بهبود تدریجی در محل کار وجود خواهد داشت و پروژه ها در زمان مقرر تکمیل خواهند شد. تلاش هایی که در این هفته در زندگی عاشقانه خود انجام می دهید، فرصت های خوبی برای آینده ای زیبا برای شما ایجاد می کند. با این حال، در پایان هفته، ممکن است از چیزی ناراحت شوید و بی قراری بیشتری ایجاد شود.

شماره 4: (افراد متولد 4، 13، 22 و 31 هر ماه)

گانشا می گوید در هفته آوریل، افراد دارای ریشه شماره 4 باید با خویشتن داری به هر تصمیمی برسند، تنها در این صورت شانس خوشبختی و سعادت وجود خواهد داشت. بهتر است از تضادهای نفسانی در محل کار خودداری کنید. در مورد مسائل مالی ذهن کمی ناآرام خواهد بود، پس بهتر است هیچ تصمیمی عجولانه نگیرید. از مشاجره های غیر ضروری در زندگی عاشقانه خودداری کنید، در غیر این صورت ممکن است شکافی در روابط ایجاد شود. اگر این هفته سفر را به تعویق بیندازید بهتر است، در غیر این صورت استرس بی مورد خواهید داشت. برخی از برنامه های مذهبی ممکن است در پایان هفته در خانواده برگزار شود.

شماره 5: (افراد متولد 5، 14 و 23 هر ماه)

گانشا می گوید: در هفته آوریل، افراد دارای ریشه شماره 5 با افراد تأثیرگذار بیشتری آشنا می شوند که در آینده مفید خواهد بود. زندگی عاشقانه عاشقانه خواهد بود و ذهن از رابطه خوشحال خواهد شد. ممکن است پس از دریافت برخی اخبار در محل کار احساس ناراحتی کنید. اگر با در نظر گرفتن نیازهای نوجوانان خود تصمیم بگیرید، نتایج بهتری به دست می آید. از هزینه های غیر ضروری دوری کنید در غیر این صورت ممکن است بودجه ماهانه شما خراب شود. در پایان هفته، ذهن از ترکیب شادی و سعادت خوشحال می شود.

شماره 6: (افراد متولد 6، 15 و 24 هر ماه)

گانشا می گوید در هفته آوریل، پیشرفت خوبی در زمینه کاری برای افراد دارای رادیکس شماره 6 وجود خواهد داشت و از این هفته به بعد، کاالچاکرا به اتفاقات فرخنده به نفع شما ادامه خواهد داد. در نیمه دوم هفته نتایج خوشایند ناگهانی در مسائل مالی به وجود می آید و ثروت افزایش می یابد. رابطه شما با همسرتان خوب خواهد بود و همچنین می توانید هر تصمیمی در مورد آینده بگیرید. در این هفته افراد مجرد ممکن است با فرد خاصی ملاقات کنند. هر نوع دخالت خارجی می تواند در پایان هفته برای شما دردسر ایجاد کند.

شماره 7 (افراد متولد 7، 16 و 25 هر ماه)

گانشا می گوید: هفته آوریل تجربیات شیرین و ترش را برای افراد دارای رادکس شماره 7 به ارمغان می آورد. ممکن است در مسائل مالی کمی احساس محدودیت کنید، اما اگر ریسک کنید و تصمیم به سرمایه گذاری بگیرید، نتایج بهتری خواهید گرفت. اگر از تضادهای نفسانی در محل کار خودداری کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت. بهتر است مسائل زندگی عاشقانه از طریق گفتگو حل شود. اگر در پایان هفته تصمیمات عملی بگیرید، شانس خوشبختی و سعادت وجود خواهد داشت.

شماره 8: (افراد متولد 8، 17 و 26 هر ماه)

<.>

شماره 9: (افراد متولد شده در 9، 18 و 27 هر ماه)

گانشا می گوید افراد با شماره 9 اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و می توانند بر چالش های کار خود غلبه کنند. در این هفته فرصت های زیادی برای پیشرفت اقتصادی وجود خواهد داشت و در این هفته مزایای مالی نیز وجود خواهد داشت. شما بسیار مشغول سرمایه گذاری خواهید بود. در فعالیت های اجتماعی شرکت خواهد کرد و همچنین قصد دارد با دوستان و خانواده به یک سفر برود. مراقب سلامتی خود و اعضای خانواده خود باشید، در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید بی جهت بدوید. در پایان هفته، عشق متقابل تقویت می شود و ذهن شاد می شود.

 

تماس با شری چیراگ دارووالا:

تماس / واتساپ در: +91 9825470377

ایمیل: info@bejandaruwalla.com

آدرس وب‌سایت: www.bejandaruwalla.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا